Duncso, presunúť pár K2S na Jurák (kačice už nemáme) nie je vôbec žiadny zásadný problém. Ak by niekto z DPB (špeciálne z 1. DTPE Trnávka) tvrdil opak, treba ho okamžite prepustiť. Nezabudni, že v sedle sa aplikáciou nového linkového vedenia interval električiek na Zlaté piesky dosť výrazne zlepší (lebo 4-ka teraz končí v sedle na Zátiší). A v špičke sa výrazne nepredĺži. Takže K2S tam budú bohate stačiť. Ak nebude existovať priame električkové spojenie Rača - Hl. st. a Ružinov - Hl. st., cestujúci pôjdu na stanicu najkratšou a najlogickejšou trasou, t. j. a-/t-busom po Šancovej, takže kapacitne budú aj v úseku Hl. st. - TrMy stačiť na 2-ke K2S. Ak by niekde K2S kapacitne nepostačovali, tak skôr na račianskej radiále (okrem linky po ŽST Vinohrady).
Re #154128 MatejBA: A načo by to bolo dobré? Na oklamanie nepriateľa?
Re #154130 MatejBA: Definuj pojem "vlaková stanica". Som zvedavý. ?
Tak ono fakt sa vsetko da - sice prvu dobu budu vlciaci pindat ale po case si zvyknu - kludne by napr taka 96 a 196 mohli byt pod 1 cislom popr dat 96a (ako airport) a 96z (zeleznica)/96s (stanica)/96v (vlakova stanica) atd. Vsetko sa da, pokial to bude robene aspon trochu logicky. ?
Ak bude z jednej a tej istej zastávky odchádzať linka 16 raz s cieľom Kamenné nám., raz Nám. SNP, z čoho vôbec nie je jasné, či ide cez Obhcodnú alebo Špitálsku, je to komplikácia.
to viem moc dobre. Kľudne obetujem to "svoje" číslovanie, mne na ňom nezáleží. Pre mňa sú dôležité intervaly, preklady, kapacity a aby to fungovalo. Keď budú chcieť tak im tie linky aj opísmenkujeme A-B-C-... ?
čo sa týka Kačíc v Jurajovom dvore, tak začni snívať, možno raz bude také dačo... ale teraz to neriešim. Hlavne, K2S na Vajnorskej na jednej z dvoch liniek by priniesli zníženie kapacity, čo by nebolo dobré. Aj keď ide o linku, ktorá ide na ŽST Nové Mesto kam necestujú balíky ľudí ale ide o to, že sa znižuje hlavne prebytočný počet spojov na Zlaté piesky a preto končí polovica spojov z Vajnorskej na ŽST N.M.. Viem, že nejeden z ľudí na tomto DF sa môže pri L2 v mojic návrhoch odvolávať na to, že "však raz už takáto linka premávala (L14) a zrušili ju" - ibaže nepovedia že vtedy raz premávalo z každej radiály niečo na Hl.st., a tak to je skoro aj teraz s výnimko Dúbravka-KV. Za ďalšie L2 v mojom návrhu bude ako jediná električková linka premávať z východnej časti mesta na Hl.st. a bude na ňu prestup na Trnavskom mýte, Legionárskej a Vazovovej na hrane. Takže až tak bezvýznamná a odpísaná tá linka nebude už za to, že bude brať ľudí za dnešné L2,3 a 8 a k tomu ešte bude premávať k Polusu + ŽST Nové Mesto.
Pri tych fotobunkovych je to tak ze vodic manualne otvara prve a 2. a 3. si otvoria ludia, pricom ak fotobunka 5 sekund nic nezaregistruje tak sa tie dvere zatvoria (a znova daju otvorit). Tam kde je fotobunka deaktivovana sa preto neda dopyt pouzivat.
Ale este som si nevsimol ze by na Citelise ten dopyt niekto pouzival..
osobne pre mňa a DPB je to číslovanie iba otázkou toho čo sa nahodí na tabulu, ale ak to má pomôcť ľuďom, tak nech to je ako si písal.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Re #154128 MatejBA: A načo by to bolo dobré? Na oklamanie nepriateľa?
Re #154130 MatejBA: Definuj pojem "vlaková stanica". Som zvedavý. ?