Reakcia na: Majo #154111:
čo sa týka Kačíc v Jurajovom dvore, tak začni snívať, možno raz bude také dačo... ale teraz to neriešim. Hlavne, K2S na Vajnorskej na jednej z dvoch liniek by priniesli zníženie kapacity, čo by nebolo dobré. Aj keď ide o linku, ktorá ide na ŽST Nové Mesto kam necestujú balíky ľudí ale ide o to, že sa znižuje hlavne prebytočný počet spojov na Zlaté piesky a preto končí polovica spojov z Vajnorskej na ŽST N.M.. Viem, že nejeden z ľudí na tomto DF sa môže pri L2 v mojic návrhoch odvolávať na to, že "však raz už takáto linka premávala (L14) a zrušili ju" - ibaže nepovedia že vtedy raz premávalo z každej radiály niečo na Hl.st., a tak to je skoro aj teraz s výnimko Dúbravka-KV. Za ďalšie L2 v mojom návrhu bude ako jediná električková linka premávať z východnej časti mesta na Hl.st. a bude na ňu prestup na Trnavskom mýte, Legionárskej a Vazovovej na hrane. Takže až tak bezvýznamná a odpísaná tá linka nebude už za to, že bude brať ľudí za dnešné L2,3 a 8 a k tomu ešte bude premávať k Polusu + ŽST Nové Mesto.
no.ev.di.
Čo sa týka KV, tak dnes tam je 25 spojov/h počas sedla a poobedia. V mojom návrhu je to 22-23 spojov/hodinu počas sedla a počas obidvoch špičiek 30 spojov/hodina.
Dá sa v návrhu A) aj spraviť náprava, a síce, že :
- na L3 dvojičky = zrušiť L8, Ružinov to s intervalom 8min pri dvoch liniek obsluhovaných dvojičkami prežije v pohode.
- na L7 Kačice = kapacita v KV pôjde mierne dole v RŠ, ale PŠ pôjde hore, no Kačky tam vystačia a na Račianskej budú premávať dve celotýždenné linky obsluhované 2xT (3 a 5), plus jedna špičková "kačacia" posila.
Tu by sa dala každý deň ušetriť ráno na výprava 7 vozidiel na L8 v čase 5:45-8:30 (počítam aj čas potrebný na výjazd z vozovne na linku a záťah späť, pričom po 7:dačo by už L8 od centra pokračovala ako L7 na ŽST Vinohrady a do vozovne)