Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravím Vás tu všetkých. Chcem Vás požiadať aby ste sa vyjadrili k týmto trom návrhom, ktorý z nich je podľa Vás najlepší. Čo sa týka úspornosti je na tom najlepšie Variant c/, avšak by bolo dobré keby sa tu o tom rozbehla diskusia a chcel by som aj požiadať administrátora stránky keby spravil anketu s možnosťou hlasovania za jeden z návrhov, pričom by tu na imhd.sk uverejnil text+ďalšie údaje zaujímavé pre odborníkov, ktorý som vyhotovil spolu s Ing.B.Weiglom a M. Donovalom. Návrh bude zakrátko predložený ako magistrátu tak aj na porade DPB.

Variant A/
1 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica a späť , TT, 8/8/8//15
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
4 : Karlova Ves - tunel - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté piesky a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, TT, 8/8/8//15
6 : Dúbravka - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves a späť, TT, 8/-/8//-
8 : Ružinov - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (okruh), K2, 8/-/-//-
9 : Dúbravka - Karlova Ves - tunel - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov a späť, TT, 8/8/8//15

Variant b/ (podstatou tejto varianty bolo zachovanie L5)
1 : Hlavná stanica – Obchodná – «Šafárikovo nám. – Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto – Vazovova – Hlavná stanica a späť, TT, 8/8/8//15
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
4 : Karlova Ves - tunel - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté piesky a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Rača – Obchodná – tunel – Dúbravka a späť, TT, 8/8/8//15
6 : Dúbravka - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves a späť, TT, 8/-/8//-
8 : Ružinov - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (okruh), K2, 8/-/-//-
9 : Karlova Ves – tunel – Kamenné nám. – Trnavské mýto – Ružinov a späť, TT, 8/8/8//15

Variant c/
1 : Hlavná stanica – Obchodná – «Šafárikovo nám. – Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto – Vazovova – Hlavná stanica a späť, TT, 8/8/8//15
3 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, TT, 4/4/4//7-8
4 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Americké nám.» - «Vazovova - «Obchodná - Nám. SNP a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - tunel - Karlova Ves - Dúbravka a späť, TT, 4/4/4//7-8
6 : Karlova Ves - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť, K2, 8/-/8//-

Prípadným nasadením súprav TT na obidve linky do Ružinova sa dá docieliť to, že odpadne potreba L8, pričom vo variante A/ je možné presunúť vozidlá typu K2 na druhú Račiansku linku, vo variante B/ by ostali obidve linky na Račianskej radiále obsluhované súpravami TT, avšak šlo by na L7 nasadzovať K2. Výkony a služby má zatiaľ prerátané iba varianta A/.
Reakcia na: luky133 #154034:
a Ty si myslíš že vodiči majú z toho radosť, že on tam naberá minúty meškania, kým vlčák sa bezradne pozerá na tie dvere a až keď sa 10 sekúnd neotvárajú samé od seba tak začne hľadať čo stlačiť...tomu osobne čo zakričí že "modré" ja dávam poklonu. že informuje cestujúcich, už keď to iní na oznamy nevedia napísať...
Dnes som cestoval s vodičom, ktorému sa zjavne nepáčilo zavedenie dopytu. Ohováral sám pre seba (ale dosť nahlas) cestujúcich, ktorí nevedeli, že sa používa dopyt a stáli na zastávke. Pri jednom dievčati, ktoré stálo pri dverách a neotvorili sa tak šla k ďalším poznamenal napr. "Stojí tam jak pipenka, ne aby si dvere otvorila" alebo také niečo. ? Keď zasa niekto stlačil tačidlo STOP miesto dopytu kričal, že modré!!! Takže nie len cestujúci potrebujú istý čas na zvyk, ale aj vodiči. ?
Zaujimalo by ma preco elektricky cez tunel neficia ako kedysi. Celkom dost brzdia a celkovy cas je dost zly. Este ked bol povodny tunel v relativne dobrom stave (10 rokov dozadu), tak niektore rychle elektricky (L5) ho vedeli spravit aj pod 1 minutu. Teraz jazdia za 1:10, cize okolo 41km/h priemer...zeby im tu preferenciu nastavili akurat na tuto rychlost? Lebo vzdy ako zastavi pri Chatam Sofer tak dostane prednost.
18.09. by mal byť DOD v DPB? a rozlučka s Ikarusmi v Košiciach? 19.09. zasa DOD v Košiciach?
mám dotaz 😉
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212b2e292cef2f302523ea&l=96

nechýba tam náhodou v CP v smere na letisko zastávka Avion-Ikea (z) ❓
Reakcia na: aquila #154028:
a čo keď ešte tesne pred uzávierkou príde spása v podobe pána z DDielov ? btw. koľko podpisov treba zohnať na kandidatúru vo voľbách na primáta?
Používanie dopytu u šoférov na báze dobrovoľnosti pokračuje : dnes 1220 a 2324 (tu bol ale vodič v zácviku, no myslím, že zaúčajúci ho mohol naučiť to používať). Žeby druhý neúspešný pokus DPB o zavedenie dopytového otvárania dverí?
mno tak ftacnik oficialne kandiduje s podporou smeru. vyzera to, ze SMER ziska bratislavu.

SDKU klasiky ma mizernu personalnu politiku a horsie kandidata ako vasaryovu si neviem ani predstavit (ako herecku si ju vazim, ale uz bola snad vo vsetkych volbach), ten typek z oravy je taky sranda typ, ale nema sancu, a nebodaj KDH postavi svojeho kona, pravica nema sancu
Reakcia na: PVo #154026:
len by si o tom mohli dať aspoň nejakú oficiálnu info na web, pretože pri spúšťaní 199 tento rok vydali tuším správu, že bude "do konca augusta" 😉 ale veď čo, dnes je ešte len piatok, dozajtra to snáď stihnú nahodiť...
Reakcia na: kecho #154024:
Tu som nepozeral, bol som zvedavy na tu 199, ci ju nahodou nepredlzili o dalsi tyzden, ked tam maju byt tie preteky kacic. A predlzili ju do 5.9. jak som predpokladal.
Reakcia na: no.ev.di. #154014:
S tym, ze tam ta voda bude dalej presakovat, sa pocitalo uz pri zaciatku rekonstrukcie.
Reakcia na: PVo #154004:
podľa toho webu by potom aj 184 mala obnoviť svoju premávku 20.9.
ale veľmi sa mi tam v tom cp páči slovo "neděľa" ?
Reakcia na: eripmav #153965:
boze dalsi ficoid co nevie fakty a klame ? ako sa razsochy stavali za ficovej vlady mimo to ze dostali spriatelen firmicky desiatky milionov na analyzy, ze by to nebolo zle postavit a cez PPP ?!?

ficova vlada zoskrala aj strazne sluzby okolo razsoch ..

ako razsochy su neni apriori zly napad, nech sa preda mickiewicky, kramare, areal LF UK v centre a urobi sa kompletny campus na razsochoch, a moze sa tam aj ministerstvo prestahovat.. ale to je projekt vo vyske tak 500 mio euro az 1 miliarda ..

ale staci zrusit armadu a mas 1 miliardu rocne k dobru 🙂
Caute, nebudete nekdo vedet, 1602 uz neni mezi vyrazenymi vozidly, to se jeste po pozaru vzhledem ke stari vyplatilo opravovat?

Ale u DPB uz nic neprekvapi, po oprave 2636 se neda divit nicemu... Tehdy po nehode s lokomotivou k.... Zahradnik prohlasil: "Vozidlo môže ísť rovno do šrotu. Škoda je vo výške 300-tisíc eur." Dnes jen malokdo vi, ze opravena 2636 je ve skutecnosti davno vyrazena, byvala olomoucka B741 #304, doplnena o CNG prestavbu z puvodni 2636.
Reakcia na: luky1 #154020:
alebo by to mohlo byť riešené ako "trajekt" pre električky ? električka by našla na dosku, ktorá by plávala a preplavila by sa tunelom ? ale možno fakt nejaké závažné veci sa na tom tuneli opravili, ak to fakt vydrží tých 20 rokov tak to nebude také zlé. By ma zaujímalo to, že kedy sa bude rekonštruovať trať na Hl.st. Či ju zrekonštruujú a potom zas rozkopú úsek Žilinská - Hl.st. a zakopú pod zem smerom k stanici alebo to uzavrú spolu s prestavbou Predstaničného nám. A tiež ma zaujíma kde sa budú točiť nočáky v prípade, že bude Predstaničné nám. rozkopané. Snáď sa konečne podarí odstrániť do debilné točenie pred Hl.st. lebo už mi to lezie na nervy a praktické to je ako riť.
Tunel zatekal, zateká a vždy bude zatekať. Škoda, že to mesto tvorivo nevyužilo - namiesto koľají tam mohlo byť zregulované koryto potoka, po ktorom by cestujúcich vozili na pltiach. ? To by bola turistická atrakcia lepšia ako výťah na hrad!
Reakcia na: Solider #154011:

Ďakujem za opravu! Bol to preklep, "trolej" je naozaj podstatné meno mužského rodu.
Reakcia na: luky133 #154001:
supertajná informácia zvnútra DPB? ale veď cestujúci by to mohli zneužiť ?
Re #154004 PVo: ? za info, takže ju môžem znovu prilepiť naspäť 😉
Re #154016 S499.1023: nemôže, tam si už obsadil miesto Svätopluk 😉
Re #154017 no.ev.di.: tvrdili, že 20-30 rokov, takže predpokladám, že najneskôr v 2014 bude tunel opäť zavretý 😉
Reakcia na: dopravak123 #154015:
za takmer 1,5 roka ten tunel už mohol byť 2x hotový! A keď po 1,5 roku tam zateká, tak asi dačo riadne odsrali.

Re #154016 S499.1023: Tam nechcem, moc vysoko, na kopci, sa tam našlapem ? ešte mi povedz, že podľa teba je normálne, že po 1,5 ročnej rekonštrukcii tunela do neho zateká pomaly ako pred ňou ? zaujímalo by ma, že na aký dlhý čas tá oprava má vydržať a za ako dlho ho budú musieť uzavrieť pre odfušovanú robotu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.