Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #153712:
inak L801 má ísť aj cez Jarovce? Dúfam, že nie, inak to bude blbá zachádzka ako hrom.
Reakcia na: c 744 #153709:
Hlavna uspora je v cene - nafta je nieco nad 1 EURo pricom "plyn" byva nieco medzi 0,6 - 0,8 EUR 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #153711:
ak si dobre pamätám, rajka má(-la) byť spolufinancovaná aj z eú (čo sa o "z cestovného samofinancovateľnej" 901 povedať nedá), takže asi by to nešlo priamo natiahnutím 91tky...
Reakcia na: kecho #153710:
Rajku ani nemuseli súťažiť. Stačil by dočasne jeden minibus na trase Rajka - Čunovo, príp. predĺžiť až do Bezenye radšej nech to má väčší rádius v Maďarsku a poberie viac Slovákov, než plytvať kilometre na Slovenskej strane kde 91 postačuje.
Reakcia na: no.ev.di. #153705:
len aby sa o tom cestujúci vôbec dozvedeli ? keďže som si zatiaľ nikde nevšimol, že by sa tým DPB verejne pochválil...

Re #153697 810zssk: a 131/141 sa odkedy znovu spúšťajú ❓

Re #153699 TeBeCe: to už vopred mysleli 801 😉
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8521
prosim vas, vie mi niekto púovedat co najpresnejsie v % ake su uspory prevadzkovych nakladov pri busoch na naftu a na cnq? ake su tam rozdiely? pri ktorom z toho su vyssie naklady na spotrebu a pri ktorom na udrzbu?
prosim ak by sa dalo, vedel by mi to niekto porovnat na zaklade dvoch busov.
1, v pripade rekonstrukcie ako napr. karosa B741 nafta a karosa B741 CNG
2, v pripade noveho vozu
Citelis 12m a Citelis 12m cng (popripade tedom alebo citaro alebo Sorka) chcem len vedet ze ci su tie uspory rovnake v % pri novom voze aj pri rekonstruovanom voze.
vopred dakujem
Reakcia na: Peon #153702:
Ano, uznavaju nalepku, ale len v obdobi 1.-30.9., standardne nie.

Medzinarodne linky su uplne samostatatna kategoria.
Reakcia na: Emo #153706:
tak to nech radšej nie je vôbec lebo bude v tom bordel ? inak zaujímavé, že cestuje človek a-busom a prestupuje na t-bus/elina a nemá problém prejsť na systém dopytového otvárania dverí. Nech to normálne zavedú a neserú sa s tým. Nech potom občas dakto z DPB vystrčí riť z kanclu a zbehne porobiť námatkovú kontrolu či sa dopytko používa, však už len pred budovou im jazdia L50,88,95 a iné kde jazdia nové vozidlá, tak prosím...
Reakcia na: no.ev.di. #153705:
Ale zas to bude založené iba na dobrovoľnosti vodičov. ?
Hurá, konečne sa bude používať dopytové otváranie dverí. Podľa mňa to tí čo cestujú denne ľahko pochopia, čo majú robiť ?
Reakcia na: Hug0 #153666:
Re #153678 Emo: Re #153687 Mike: Ďakujem za objasnenie.
Reakcia na: 810zssk #153697:
Len ktorý cestujúci vie čo je Citelis... 😃
Reakcia na: 810zssk #153683:
Keďže ma táto téma zaujíma, pátral som ďalej. Tu je odpoveď z Kontaktného centra Slovak Lines:

"Na diaľkových linkách spoločnosti Slovak Lines Express možete po 31.8.2010 ak ešte nebudete mať Vašu ISIC kartu elektronicky predĺženú, platnosť zľavy preukázať vodičovi aj validačnou známkou 09/2010."

A pri medzinárodných diaľkových linkách, kde sa zľava odvíja od veku cestujúceho, to majú tak ako v Turancare čo som písal.

"Na linke do Viedne sa poskytuje zľava do 26 rokov a nad 60 rokov podľa veku. Stačí sa preukázať obč. preukazom.
Ak ste už dovŕšili 26 rokov nárok na zľavnený lístok do Viedne nemáte.
Ak ste dosiahli vek 60 rokov máte nárok na zľavnený CL do Viedne."
DPB je zas vtipny, na webe maju info o tom, ze 2.9. otvaraju tunel za X milionov a co vsetko v nom spravili, ale o linkovani tam nie je ani zmienka, ani slovom tiez nespominaju Kriznu.
Reakcia na: 810zssk #153697:
a najlepšie:
Linka 8 HLAVNÁ STANICA – Štefanovičova – Vazovova – Krížna – Trnavské mýto – !!! Miletičkova !!! – Ružinovská - RUŽINOV ?
to iste pri 9 ?
Reakcia na: luky133 #153698:
Citelisom asi mysleli Tedom ?
Reakcia na: 810zssk #153697:
TEDOM kde nechali? ?
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha ? ? ?

"Vo vozidlách typu Solaris, SOR, Citelis a CapaCity, môžu vodiči používať dopytové otváranie dverí. To znamená, že po zastavení vozidla na zastávke vodič len uvoľní všetky dvere pre umožnenie ich otvorenia, ale otvoria sa len tie dvere, pri ktorých cestujúci zatlačili tlačidlo. Takéto otváranie dverí už niekoľko rokov úspešne funguje v električkách a trolejbusoch."

Od 2.9.2010 ?

(http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/zmeny-v-doprave-od-2-septembra-2010/)
Reakcia na: Mike #153695:
Tak to je v pohode..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement