je to blbosť, SOR sa nenakláňa nijak extrémne. Tedom ak si dá doporiadku to, že má ťažší predok kvôli umiestneniu CNG nádrží, tak bude OK. Jediné čo je na ňom blbé ako som písal je :
- nekvalitná klíma
- bez klímy je v nich ešte horšie ako v starých autobusoch
- lacný interiér
- krivá podlaha (nedávno som sa vo vleku skoro strepal na tej šikmej podlahe)
- na nerovnostiach je trochu cítiť tvrdšie nastavené tlmiče
- z vonku neestetické 2 "schody" na karosérií na ľavej strane (už pre x rokmi poznali konštruktéri možnosť toho, že kde sa rám okien posúva vyššie tak sa to rieši estetickejšou šikmou časťou tak ako má rada BN napr. v mieste kde má schody)
naproti tomu sa MBCC niekedy až moc rozhúpe, až tak, že mu ide zadok veľmi nízko pri zemi aj na mieste kde sa to SORke nestáva
ok, však ja som mu aj preto povedal nech vystúpi na Zochovej aby sa neondil na Aupark. V tej rýchlosti (asi 10sec.) som fakt si nestihol spomenúť a vysvetliť mu čo a ako kam. A o tom svojom šotopláne som mu nehovoril, ani ma to nenapadlo, to až s odstupom času ? lebo to by fakt prirástol k zemi ako si písal.
Ty máš niečo proti SORom? Čím tak jazdíš?! Ak si z Prahy tak sa ani nečudujem, že si až príliš fajnový. Radšej máte Tedomi však? Tedomi, ktoré majú plynovú nádrž nad prednou, nestabilnou, nápravou a ide to jak plávajucá podlaha. Čo si môžeš dovoliť so SORom si nedovolíš s Tedomom. Do zákruty so SORom môžeš ísť aj 40km/hod pričom s Tedomom iba 20km/hod a to tiež už s 50° uhlom a náchylnosťou na prekotenie sa. Tak v čom je teda Tedom lepši?! Trhá to jak príklepová vŕtačka... Hučí, neťahá a vykuruje. Ďakujem.
Dávnejšie som tu čítal, že autobusy SOR City NB18 sa v zákrutách nebezpečne nakláňajú. Ak sa SOR nebezpečne nakláňa, tak Tedom v zákrutách robí kotrmelce!
Asi fakt spíš - reagoval som na Tvoju radu, ako sa dostať na Fajnorovo nábrežie DNES a nie na výhľadové projekty. Ten chlapík, čo sa tam chcel dostať by asi vrástol do bratislavskej zeme, keby čakal na Tvoje riešenie. On tam chcel ísť teraz a nie za sto rokov !!!
ako trinástka? Dnes keď je jasné, že el. trať na Štefanovičovej pôjde za Žilinskou pod zem smerom na Hl.st., tak by to šlo viesť pod zemou od Hl.st. po Nám. SNP
V štvrtok sa má pri Lamačskom Baumaxe otvoriť nábytkové centrum JISK. Z letáku, ktorý toto centrum rozposlalo po celej Bratislave sa môžete dočítať, že k tomúto centrum budú premávať linky číslo 31, 38 a 505. ?
Ty si asi spadol z Mesiaca ! DPB sa má v á ž n e zaoberať s riešením tohto problému ! Ak, tak toto vybrakované mesto s veľkými plánmi a prázdnou kasou by sa s tým mohlo a malo zaoberať. Ale za daných okolností len čiste teoreticky, ako v minulosti o metre, nosnom električkovom systéme a podobných fantazmagóriách. Veď tu nie je ani na opravu výtlkov !!! A k tej Štefánikovej a návratu električiek na ňu: keď to tam koncom 70-tych rokov rušili, do stredu sa dávali veľké kolektory inžinierskych sietí, ktoré už vtedy vylučovali návrat električiek na Štefánikovú. Isteže - všetko sa dá, ale za akú cenu?
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/7693
Kritériá na vyhodnotenie ponúk - ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. Celková cena autobusov - 60
2. Cena doplnkovej výbavy - 40
neviem kde ten chlapík nasadol, ja som nastúpil do L93 na SAV, ale nebol tam, potom zrazu pred Zochovou kúsok sa ma hento opýtal, tak asi na Hodžku nastúpil. Keby aspoň z Kapucínskej chodili už električky, tak by som ho poslal na L1, nech ide na Kamenné a odtiaľ kúsok pešo.
No tak to si si nevybral príliš dobrý príklad. Na Fajnorovo nábrežie mohol ísť už zo stanice d-13, všakáno...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trolleybus