Ma rec! Drivejsi skodovacky designer (dnes v nemeckeho Daimler-Benz) Jan Tucek delal co mohl, aby SORu NB12 a NB18 ubral na serednosti. Oproti prototypu je na karoserii viditelny rozdil, ale na interier uz si ho nepozvali. Sor mel namisto inovaci radeji zcela opustit svuj dosavadni vyrobni program sestavajici z moralne zastaralych a predevsim nevyvinutych produktu a nechat si navrhnout uplne novou modelovou radu, do ceho se vsak teto pokoutne firme asi nechtelo investovat.
Dnes jsem jel zalozni BN12CNG a byl to opravdu hruzny zazitek. Jeste ze se pro neustalou poruchovost schyluje k jejich odprodeji.
tie poznámky za odrážkami boli opisom rozdielov medzi pôvodným variantom návrhu a druhým variantom návrhu, pričom v prvom variante bola L9 vedená do Dúbravky. Chápeš?
Ale aspon by sa uspokojil dopyt DD - NM - ASMN ktory zacina rast + by na L70 boli vypravovane 100% NP vozidla najvyssej kvality, lebo by to jazdilo az na DD
No len ze ide o dva odlisne dokumenty tak nech sa to nepletie. Urcite to ale nie je rozdiel dost velky na ododnenie taketo dlhej debaty, takze to uz nechajme tak
Cestovny poriadok je to kde su odchody, prepravny poriadok to kde sa stanovuju podmienky prepravy
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA