Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #153474:

a budou taktez za zvyhodnenou, no casove omezenou cenu.
Reakcia na: Petto #153475:
az na to, ze Line neznamena primestska 🙂 rovnako tak existuje 3-dverova line verzia. 2-dverovy citelis je napr. tu:

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=468468.jpg&httpref=2484/2423
Reakcia na: Valec #153467:
ono by sa to ešte možno dalo porobit takto
L70 - interval : -/15/-/20 ( RŠ,S,PŠ ,vikend ) - Solarisy
L73 (70+133 ): 12/-/12/- Solarisy

No len Solarisov nemáme toľko,jedine ak by došli nejaké nové klby,tie by sa dali na 96 a Solarisy potom na 70,73. Toť moje sci-fi.
Reakcia na: 810zssk #153473:
Áno, je aj prímestská verzia Citelisu s názvom LINE , v Ziline majú 1 kus ,detto v Spišskej novej vsi .
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=266

Ale môže to byť aj IVECO CROSSWAY LE 2 dverový
Reakcia na: kecho #153468:
neboj, odkupime ako pražské NB12 ?
Reakcia na: kecho #153468:
A s akym typom to vyhrali? Ma Citelis primestsku verziu, alebo dodavaju iny voz?
Reakcia na: Emo #153462:
Lebo samotná 133 nie je súbeh. ?
Reakcia na: Valec #153467:
S intervalom 12 min. a Solarismi.
Reakcia na: MatejBA #153469:
rovnaký int. aj na N733 + samozrejme, na nočák N733 s int. 6 platí tarifa ako na denný 🙂
Reakcia na: Valec #153467:
Klbova 733 s celodennym intervalom 6 minut ?
Ad 70+133:
Asi mi ušla pointa, ale to chcete spájať kĺbovú L70 so sólo L133, či dať v špičke na L70 interval 6 minút? ?
Reakcia na: heuliez #153465:
Ak sa ti nelubi SOR zaloz si vlastnu firmu, navrhni vlastny autobus a predavaj ho 🙂 Nic ti v tom nebrani.
Reakcia na: ear4 #153455:


Ma rec! Drivejsi skodovacky designer (dnes v nemeckeho Daimler-Benz) Jan Tucek delal co mohl, aby SORu NB12 a NB18 ubral na serednosti. Oproti prototypu je na karoserii viditelny rozdil, ale na interier uz si ho nepozvali. Sor mel namisto inovaci radeji zcela opustit svuj dosavadni vyrobni program sestavajici z moralne zastaralych a predevsim nevyvinutych produktu a nechat si navrhnout uplne novou modelovou radu, do ceho se vsak teto pokoutne firme asi nechtelo investovat.

Dnes jsem jel zalozni BN12CNG a byl to opravdu hruzny zazitek. Jeste ze se pro neustalou poruchovost schyluje k jejich odprodeji.
Reakcia na: Mischo1 #153435:
tie poznámky za odrážkami boli opisom rozdielov medzi pôvodným variantom návrhu a druhým variantom návrhu, pričom v prvom variante bola L9 vedená do Dúbravky. Chápeš?
Reakcia na: Emo #153462:
Ale aspon by sa uspokojil dopyt DD - NM - ASMN ktory zacina rast + by na L70 boli vypravovane 100% NP vozidla najvyssej kvality, lebo by to jazdilo az na DD 🙂
Reakcia na: intony #153452:
To by bol ale súbeh s elektrickou trakciou. Od Molecovej až po Šafko. ❗
Reakcia na: MatejBA #153460:
No len ze ide o dva odlisne dokumenty tak nech sa to nepletie. Urcite to ale nie je rozdiel dost velky na ododnenie taketo dlhej debaty, takze to uz nechajme tak 😃
Reakcia na: 810zssk #153459:
a nemas to jedno? 😃 Lebo v podstate to mas to iste (vyznamovo "cestovny" a "prepravny" su si velmi blizke - cestovat niekam, prepravit sa niekam 🙂 )
Reakcia na: MatejBA #153457:
Cestovny poriadok je to kde su odchody, prepravny poriadok to kde sa stanovuju podmienky prepravy 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.