http://www.youtube.com/watch?v=pLs9xcgMYls V Prahe si zivot bez neho nevedia predstavit, a sku*vene vyje*ane vedenie DPB dava peniaze na Dlhe Diely a na novy tarifny system. Je*nutost vedenia DPB nepozna hranic !!!!! ? ? ? ?
Ale L9 nechodí do Dúbravky ale len po Karlovku kde má konečnú s L4, a do Dubravky chodia obyčajne linky 1,5,12 a cez školský rok majú interval 4min, cez prázdniny 5min...V karlovej vsi je interval elektriciek 2-3min.
Uvidíme že či sa budú diat v Karlovke nejaké zmeny od spustenia elektriciek cez tunel, myslim z L133...
Už by sa aj patrilo prinavrátiť zastávkový označník na Kapucínsku, smer tunel. Ten pôvodný, vlastne už asi tretí v priebehu 4 rokov, niekto zdemoloval krátko po zavretí tunela.
V normalnych podmienkach sa to mozno da skor, ale nikto to skor nespravi, lebo sa to pripravuje dlho. Ak sa to bude naozaj robit tak dufam ze to neodflaknu, ale budu na tom robit poriadne (CP, preklady, INFORMOVANIE!!!!!!!!!!!) a nech to trebars spustia az na jar..
no tak to by som už ani nemusel pindať rovno ? vtip je v tom, že ten návrh existuje už od februára 2010, jediná zmena čo tam bola bolo zrušenie nasadenia sólo T, menší počet (resp. vypraviteľný + rezerva) K2S a viac 2xT. Ešte sa menil interval z 12min na 15 cez víkend (aby nebolo navýšenie vzkm, hoc interval 12min by priniesol navýšenie o 2-5% na vlkm a vzkm) a to by bolo asi všetko. Ešte sa nedávno vypracovala varianta následovne :
- zachovanie L5
- zavedenie linky s trasou výlukovej L16
- presmerovanie L9 v centre cez Špitálsku a Nám. SNP, skrátenie po Karlovu Ves
- presmerovanie a skrátenie L4 cez Jesenského, Nám.Ľ.Š. a Šafko a späť na Zlaté piesky
Už len ide o to, či je potrebnejšia L9 v trase Dúbravka - KV - Obchodná - Ružinov alebo L5 Rača - Obchodná - KV - Dúbravka, od toho sa potom odvinie aj podoba L4, a (ne)existencia L11 a 16.
vidím to tak, že ak sa to má zaviesť 1.1.2011, tak treba už tento rok makať lebo na Slovensku všetko trvá ako lačnému sr.... ? takže ak sa začne začiatkom šk.r., tak možno ešte aj toho 1.1. bude úspechom.
A len idiot moze najprv hucat, kde su nove klbove abusy a len idiot potom moze ofrflat vsetko (len aby som naviazal na tvoju poslednu vetu).
Nie ze by boli ludia radi, ze su tu konecne nove busy, ale este to aj ofrflu - napriklad Tedomy - ani tie nie su skvele, hucia, "trha to s nimi" pri rozbehu, dvere buchaju, vsetko hrka - ale ja som rad, ze konecne mame nove 12m abusy miesto este vacsich CNG Vrakos.
A vies co je najzaujimavejsie? Ze ja som zatial isiel v asi 5 roznych SORkach a ani v jednej nebolo nic, co popisujete - bud mam stastie na dobre kusy, alebo ste rozmaznany
este k SOR NB18. sadnite si niekedy na prve sedadlo rovno za dverami a poobzerajte si priestor dveri. potom urobte to iste v solarise. SOR NB18 je bus pre rozvojove krajiny!!!
volne trciace hlavy skrutiek s obycajnymi plastovymi krytkami ktore chybaju uz po mesiaci (!!!), hnusne vertikalne krycie plechy vyrobene na kolene, 'nahe' sucasti mechanizmu dveri, trasuce sa dvere (po mesiaci!!!). vrcholom je material listy pod oknom, ktory sa da jednoducho poskrabat nechtami. kriste, ako to bude vyzerat za 5 rokov?
len idiot moze take nieco vyrobit, len idiot moze take nieco kupit.
Netvrdím. Siemens mal vrátane zdedených koncepcií 3 projekty, Bombardier asi 8. O ULF bol malý záujem rovnako ako o GTX-N. Medzičasom cena ULF-u spadla, keďže variabilné náklady zaplatili WL a je v ponuke ďalej, Bombardier už GTX-N predal, okrem toho koncepcia s podvozkami z Combina znamená výrazné zlepšenie oproti povodnej. Siemens tiež opustil projekt N/MGT6.
3) Potom ale tvrdíš, že zatiaľ čo Siemens je obchodne úspešná firma, Bombardier je šotouš. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk