Neotočné (Combino, Variobahn, Sirio, Citadis, 14T, Flexity Outlook) a dynamicky otočné (Combino Supra, Avenio, AEG/Adtranz/Bombardier GTxN/M/S) sú dve rozdielne kategórie. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% nižšie opotrebovanie koľajníc v oblúkoch ako T5C5...
Zaujímavé že vzhľad TB vadí skoro každému ako tak čítam na fórach. Astória je už v pohode potom? Asi to bude tým, že je to projekt z polovice 90. rokov... A k tomu podchodu. Berte do úvahy aj to, že ako sa o to starajú a koľko ide na to výdavkov.
A zdravím SSC fórumerov ?
Ja som počul, že zatiaľ iba v smere do centra, pričom policajti nesúhlasili so zastávkou viedenského typu a prípadným zastavovaním autobusov. To sa zmenilo?
Tak mal som na mysli design. To ze tam zateka,chybaju vytahy atd je normalne na slovenske pomery - predsa nic sa neda urobit na 1x na 100 % - vid krizovatka Karloveska / Molecova ?
Čo to znamená "niektore useky su vyslovene na ne stavane"?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023