1) Kto vraví, že z pumpy? ? Sú špecializované obchody. A magnetický nemusí byť môže byť kľudne na pevnú montáž (je ho potrebné mať zapísané v TP), len na to sa skôr hodia svetelne rampy a tie nie sú až tak lacné.
2) Tento problém treba riešiť avšak netýka sa to každého policajta. Napr. po tom ako som nahlásil zopár krát nejaký priestupok zistili, že tam býva často krát a sami od seba tam potom začali jazdievať autom na obhliadku a keď niekoho načapali rovno úradovali. Zažil som aj prípady, že tu boli do pár minút ale aj za niekoľko hodín. Je to veľmi individuálne.
1) Magnetický majáčik z pumpy nie je homlogovaný.
2) Maják je to posledné, čo by MP bránilo v rýchlejšom dojazde na miesto. Prioritná je ich zašívačnosť.
Nevravím o zľaknutí, ale o čase rýchlejšieho dojazdu počas napr. dopravnej špičky. ?
Re #153180 Ike: Už som to tu písal samozrejme je to aj v mentalite, ale treba zobrať aj do úvahy, že ak večer na jeden obvod je len jedna hliadka s dvoma policajtmi tak prípady, ktoré dostavajú nahlásené kategorizujú od najpotrebnejšieho po najmenej potrebný a je len na nich ako si to usporiadajú. Stačí mať len tri prípady a čas sa môže natiahnuť aj o dve hodiny. Sám som bol svedkom ako dopravný priestupok riešili aj 30 min ak nie dlhšie... Preto by trebalo zefektívniť ich prácu. Napr. mne raz poradili, že ak večer nepríde náhodou hliadka mám zavolať ráno ak to čo nahlasujem tam bude ešte ráno. ?
Tak toto je naozaj úkažka vrchola neefektivity. Z našich daní je platená štátna polícia, ktorá má plniť úlohy, ktoré si popisoval. Nevidím dôvod, aby fungovala popritom aj ďalšia zložka - mestská polícia. Na kontrolu parkovania by mala dohliadať firma, ktorá parkovacie miesta vlastní, alebo externá firma, ktorá by mala presne za úlohu LEN kontrolovať parkovanie, prípadne asistovať pri odťahu vozidiel. Často sa hovorí, že mestská polícia má radiť občanom, či zahraničným návštevníkom, no ani raz som nikoho z nich radiť nevidel, väčšina z nich iný cudzí jazyk okrem češtiny neovláda. Častejšie vidím na pešej obchôdzke štátneho, než mestského policajta. Pričom keď vidím tie namyslené ksichty a ich veľké pupky, som si čím ďalej tým viac istý, že táto zložka žiadnu efektivitu mať nemôže.
Re #153175 luky133: Všetky zložky, ktoré majú povolenie používať svetelné výstražné znamenie, ho používajú aj v noci. Magnetický majáčik za 150€? Načo? Ty si myslíš, že keď si dajú na strechu majáčik z pumpy, že sa ich rušitelia nočného kľudu zľaknú?
Nepochopil si v čom je problém... To že MSP potrebuje majáky a právo prednostnej jazdy je fajn, určite by to zvýšilo potenciálnu flexibilitu MSP. Ale nemyslím si, že spomalený, alebo žiadny zásah v prípade rušenia nočného kľudu v noci by bol niekedy vôbec spôsobený zápchami, alebo tým, že by nemali právo prednostnej jazdy, obzvlášť, keď je stanica MSP vzdialená cez tri ulice... to je jednoducho mentalita a to nezmeníš ani keby mali na strechách diskogule... ?
Sú ale aj na linke 34 (ktorej trasa vedie "náhodou" tiež do Dúbravky) a tá je cez prázdniny len špičková. Na linke 59 som žiadny CapaCity ani SOR NB18 zo 4. DTPA nevidel, ale včera som tam videl druhokolónny 2850 (59/1).
Ja nikoho neobhajujem a 83 su celodenky okrem 10,11,12 poradia a tam som este nevidel ziadny sor. Mozno sa mylim. A na 59 ked bol nejaky sor alebo MBCC, tak zo 4.DPA a nie z 2.DPA. Mozno vcera ako vravis bol z 2.DPA, ale to je vynimka. Chapem Ta, ale je ich len 10. ?
Zvukové by používali napr. cez deň alebo v hodinách, v ktorých by nerušili okolie. Cez noc by používali len svetelné tak ako to robia napr. HaZÚ. Preto si osobne myslím, že by stačilo kúpiť do každého auta magnetický majáčik za 150 € a ten by sa využíval len v prípade potreby. Ak by šli napr. dávať niekomu papuču vtedy by ho nepoužili... Ak by niekto večer rušil nočný kľud použili by ho. A keď sme pritom v nočných hodinách je minimálna premávky takže zvukové netreba používať. Cez deň by sa používalo zvukové napr. pri výtržnostiach atď.
Pokiaľ viem nemá. Preto napr. ak zadrží páchateľa pri kradnutí resp. inej činnosti takéhoto charakteru je buď privolaná policajná hliadka SR alebo ho odvezú na stanicu PZSR.
Lenže šírenie zvuku v nočných hodinách je troška väčšieho charakteru, než za dňa. Navyše, po 22h by sa sirény a iné zvukové výstražné znamenia ani nemali užívať z dôvodu rušenia nočného kľudu, zapínajú ich iba na križovatkách.
V mojom prípade to nakoniec riešili dohovorom, akurát si opísali moje údaje, čo ma veľmi neteší.
Re #153167 Marek1978: Blbosť. Odpísal Ti riaditeľ, tak teraz si z toho nadšený a budeš nekriticky obhajovať každý chybný krok DPB? Zamysli sa nad tým. 83-kári sú na druhej kolóne akási vyššia kasta, preto sa im vždy újdu najlepšie vozidlá. Aj na delených 83-kách sú SORy, zatiaľ čo na celodenných službách napr. linky 50 sú staré plynové šerble, ktoré málokedy služby dokončia. A keďže 83-kári majú v zadelení aj 59, objavujú sa nové SORky aj na linke, na ktorej nízkopodlažné vozidlá netreba a ktorá navyše premáva len v špičke (napr. včera tam jeden SOR bol).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
1) Kto vraví, že z pumpy? ? Sú špecializované obchody. A magnetický nemusí byť môže byť kľudne na pevnú montáž (je ho potrebné mať zapísané v TP), len na to sa skôr hodia svetelne rampy a tie nie sú až tak lacné.
2) Tento problém treba riešiť avšak netýka sa to každého policajta. Napr. po tom ako som nahlásil zopár krát nejaký priestupok zistili, že tam býva často krát a sami od seba tam potom začali jazdievať autom na obhliadku a keď niekoho načapali rovno úradovali. Zažil som aj prípady, že tu boli do pár minút ale aj za niekoľko hodín. Je to veľmi individuálne.