lebo na webe danubiany je, že premáva so-ne od 12.6., na inom webe bolo, že od 3.6., ale zase 3.6. bol štvrtok a 12.6. sobota, takže neviem, čomu z toho viac veriť... tuším aj na ba.sk vyšiel článok o premávke lode okolo 10.6.
btw už len taký detailík, nech to nemusím robiť na 2x - pri Danubiane je z ktorej strany zastávka pre waterbus (teda vlastne prístav ) z druhej strany mosta oproti zjazdárskemu kanálu (tj na mape "naľavo") alebo priamo na šírom Dunaji (napravo)
Re #152951 no.ev.di.: debatujeme o schéme, nie o CP
Re #152954 Majo: ale keď sme pritom, možno by nebolo zlé do "iné CP" dať aj tú loď a aj ten pármesačný BTS shuttle, aj keď ho podľa mňa po "skúšobnej premávke" zrušia... miketrans mal ten CP na svojom webe
Možno dal Siemens najvyšší úplatok. Ja Ti zas ale môžem položiť opačnú otázku - prečo drvivá väčšina miest s nákupom Zombín po tej kauze prestala? A prečo sa Siemens pustil do vývoja Avenia, keď je Zombino také úžasné? Ja by som povedal, že to bude tým, že už vedia (aj keď to, samozrejme, otvorene nikdy nepriznajú), že celé Zombino (pôvodné, nie Supra), je na p94u.
Práve preto som sa ťa to pýtal (prečo by si to nemohli nazvať Combinom, to je snáď vec Siemensa). Ale na otázku, prečo si tí zákazníci tie Combiná teda kupujú, si neodpovedal.
Nemám pocit, že Ty o tom vieš viac, keď sa tu oháňaš budapeštianskym "Combinom" Supra, ktoré je už úplne niečo iné. Čudujem sa, že to vôbec nazvali Combinom, je to už skôr Avenio. Aký je zásadný rozdiel medzi Combinom, Variobahnom, Incentrom, Citadisom a Flexity Outlookom? No predovšetkým ten, že na rozdiel od Zombina sa nerozpadávali.
Dole máš telefón na dopravcu, čo tak skúsiť sa spýtať jeho? Keďže prevádzkuje len jeden pár spojov okrem soboty na jedinej linke, nepochybne bude mať presný prehľad o vyťaženosti.
Tak toto by som bez teba naozaj nevedel, samé novinky mi oznamuješ. ? Ja som narážal na to, že Siemens robí veľkú propagáciu Zombinu a ULFu skoro žiadnu. Mám pocit, že to je aj tým, že Zombino je ich vlastný produkt, zatiaľ čo ULF navrhol SGP.
opravím ťa : Z Gyoru osobáky smerom na Hegyeshalom stoja všade, ale smerom na Komárom idú iba rýchliky a v pravidelnom intervale aspoň hodinu. To, že tam tie vlaky nestoja je asi preto, prečo ten chlapík čo robil Bc. prácu GVD pre ZSSK, zrušil Os vlaky medzi Leopoldovom a Novým Mestom nad Váhom, kde sú stanice priďaleko od dedín a ľudia tam využívajú skôr autobusy, iba rýchliky stoja v Piešťanoch podľa toho GVD. Také dačo ale na ZSSK neprídu roky, takže hudba budúcnosti ?
Tie vlaky nie, ale tie busy Blagussu čo išli cez Rajku do Bezenye tam pre koho iného podľa teba premávali?
Možno ten spoj čo išiel až do Mosonmagyaróváru premával skôr pre návštevníkov termálneho kúpaliska a hypermarketu Tesco.
Zvláštne, že v centre mesta tá linka nikdy nemala zastávku. Trochu sa to zlepšilo po zriadení zachádzky k termálnemu kúpalisko - to je bližšie k centru (pešej zóne) než Tesco hypermarket.
---------------
Prekvapilo ma, že takisto Gyor má veľmi zlé spojenie verejnou dopravou, a to aj so slovenskym okresom Dunajská Streda ležiacim neďaleko. Teda tiež so Slovenskom celkovo.
A medzi Komárnom a Komáromom čo som pozeral tiež nič nepremáva. Ale to je aspoň pešo dosiahnuteľné.
Pre porovnanie, Štúrovo a Ostrihom spája zopárkrát denne maďarská autobusová linka a (iba v lete?) aj maďarský turistický vláčik. Aspoň niekde sa to dá. Pritom ak sa nemýlim, zo Štúrova do Ostrihomu je to o kúsok bližšie než z Komárna do Komáromu.
no dnes to je fakt tak skur...á doba, že človek sa s VHD dostane maximálne po hranice, potom špeciálna tarifa, že vysolí za pár km za hranice (20-30km), toľko čo sa 100km cesty na vnútroštátnej preprave, alebo ešte "lepší" prípad - nechodí žiadny spoj a človek bez auta poser sa hoc aj. ?
Re #152964 Peon: ja som ani viac ako tie 2 páry nevidel, lebo zvyšok mal premávať odo dňa vyhlásenia, ibaže ten deň vyhlásenia nenastal ? už som tu aj spomínal, že tú malú "anču" Bzmot, čo chodí z Csorny do Hegyeshalomu, by mohla obsluhovať tento "slíž" Hegyeshalom - Bezenye - Rajka - Rusovce - Petržalka. Koľko rokov vlastne v Rusovciach nezastal žiadny vlakový spoj? Teda okrem toho keď mal Jadran a Pannonia červenú na návestidle a zastavil tam? ?
Ale veď Blaguss už niekoľko mesiacov na tej linke prevádzkuje menšie vozidlo - #145273 . Ale počet spojov vtedy zredukovali iba na 2 denne (z toho do Mosonmagyaróvraru iba 1).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Možno ten spoj čo išiel až do Mosonmagyaróváru premával skôr pre návštevníkov termálneho kúpaliska a hypermarketu Tesco.
Zvláštne, že v centre mesta tá linka nikdy nemala zastávku. Trochu sa to zlepšilo po zriadení zachádzky k termálnemu kúpalisko - to je bližšie k centru (pešej zóne) než Tesco hypermarket.
---------------
Prekvapilo ma, že takisto Gyor má veľmi zlé spojenie verejnou dopravou, a to aj so slovenskym okresom Dunajská Streda ležiacim neďaleko. Teda tiež so Slovenskom celkovo.
A medzi Komárnom a Komáromom čo som pozeral tiež nič nepremáva. Ale to je aspoň pešo dosiahnuteľné.
Pre porovnanie, Štúrovo a Ostrihom spája zopárkrát denne maďarská autobusová linka a (iba v lete?) aj maďarský turistický vláčik. Aspoň niekde sa to dá. Pritom ak sa nemýlim, zo Štúrova do Ostrihomu je to o kúsok bližšie než z Komárna do Komáromu.