Dobry vecer -pracoval som mesiac v MHD Nitra a chcem sa opytat-aj v Bratislave nemaju vodici MHD na konecnych moznost WC a umývarky-lebo v Nitre je iba WC na dvoch konecnych-dik za odpoved
asi je to v rovine "počul som" a "povráva sa", príp. "rozhodlo sa" ale s historičákmi to je tak, že keď sa v roku 2008 rozhodlo ktoré Ik280 budú ako historičáky a v rokoch 2008-2010 ktoré 283 to budú, tak to nemuselo byť konečné slovo ...
Mňa by skôr zaujímalo,že odkiaľ tie informácie a ikarusoch pán správca berie?Napríklad o takej 1510,ktorá už niekolko rokov stojí v ohrade a vyzerá akoby sa na nej niekto vybúril by som nikdy nepovedal že by to malo byť historické vozidlo.
Neviem ako je na tom 1512, ale dnes som išiel okolo Juráku a videl som vnútri 4940, čo mal byť tiež pôvodne historičák, aspoň v katalógu má rámček, ale zároveň je vedený ako vyradený.
tak načo to tam píše, keď to nie je overené? ? inak SORky B9.5 nám starnú, už 26ks má 8 a viac rokov, už len 7ks je mladších, konkrétne 5-ročných, ale tých 18 hrbatých humusákov len teraz bude mať 3 roky ?
mala by sa zachovať, ale už v katalógu je napísaná 1510 a 4507. Keď si inak tuto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=3477 pozrie ako z vonku vyzerala 4513 tak sa mi chce vracať a úprimne povedané, že sa hrozím toho, až tu budú takto polátané jazdiť Solarisy a SORky, lebo už najstaršie B9.5 "vajcia" majú 10 rokov.
Neviete náhodou aký osud bude mať teraz 1512?Odvtedy čo prestala jazdiť tak chátra na dvore.Tak či z nej bude historické vozidlo alebo skončí ako naftové karosy? ?
Lebo napr. mesto ti odpise na podnet ze vlastne nedoslo k ziadnej skode a tak je absolutne ignorovanie zakona v poriadku. Ale mozes to skusit, mozno NKU bude pristupovat rozumnejsie.
tu bol navrhnutý úsek Brnianska - Lamačská na estakáde aby prekonal križovatku Patrónka a tiež Červený most x Lamačská cesta. Zaujímavé je aj to, že trať nejde na Harmincovu ale južnejšie popri futbalovom štadióne. Zaujímavé je, až pomerne riedko má navrhnuté zastávky. Tiež som našiel v diskusii návrh trate Hl.st. - Štefanovičova - vjazd pod zem - podzemná zastávka Americké nám. - aut.st. - Košická - výjazd na povrch - pokračovanie po ul. Mlynské nivy a po Bajkalskej cez Vlčie hrdlo a Kazanskú na Dolné hony, s návrhom P+R na Slovnaftskej. Nedávno tu však bol prezentovaný názor, že do danej lokality električku netreba, keď tam je nápor väčšinou v špičke a mimo nej to zvládajú sóla, aj keď by trať riešila dopravu nielen pre Vlčie hrdlo, P.Biskupice a Vrakuňu ale aj pre ľudí dochádzajúcich zo smeru Šamorín, ktorí by parkovali svoje autá na spomínamom P+R.
jj, ale pôsobia dosť lacno. Na podnik, ktorý chce kráčať s trendami v doprave a DP na západe Európy, je to nelogický krok. Keď sa chceme priblížiť tej úrovni, tak sa treba aj po vačku buchnúť, čo sa nestalo, ak nerátam smiešných 40ks Capacity, z toho 25 je podpísaných a došlo len 10, čo je na druhej strane investícia do kvality ale predražená, keď na západe tento typ vozidla nepremáva a vysoké nároky na komfort, kvalitu a design spĺňajú aj obyčajné Citará, MAN-y a Solarisy. Dúfam, že Tedom zaberie, nakoľko to je pekný kúsok (podobný Solarisu) a predbehne SOR
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.