Reakcia na: Trolleybus #152837:
Ono by to šlo teoreticky aj bez L8 a síce takto : Spoje L8 včleniť do CP L9, keďže majú súbeh od Ružinova po zast. Poštová a potom dať do CP L3 v smere na Ružinov. Samozrejme by si to vyžadovalo poznámku v CP L9 : Od zastávky Poštová pokračuje ako L3 do Ružinova a pre spoje, ktoré by od Mariánskej šli do vozovne by bolo v CP L3 : Od zastávky Mariánska pokračuje ako L7 do Voz. Krasňany. Ono ten jeden list na zastávke s CP L8 nikoho nezabije a myslím, že by to bolo prehľadnejšie aj, lebo ľudia si tie piktogramy dakedy ani nečítajú, potom by sa len divili "a prečo to nejde ako L9 cez tunel, ale ako L3" a "prečo to nejde do Ružinova ale do Rače" dvakrát takto označovať linku je myslím na našich cestujúcich hardcore ? ale divím sa, že pri L80 si cestujúci počínajú súverénne.
no.ev.di.
L50 : ako pred výlukou Starého mosta, skrátená po Šafko, bez zmeny intervalu
L82 : Šafárikovo nám. - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - Aupark - Einsteinova - Nový most - Šafárikovo nám. a späť, zastávky : Šafárikovo nám., Nový most, Einsteinova, Viedenská cesta, Divadlo Aréna, Aupark (výstupište aj nástupište), Nový most, Šafárikovo nám. (premávka od 9:00, nasadzovali by sa vozidlá, ktoré by končili na L37,80)
príp. by sa to dalo riešiť tak, že L50 by od 9:00 pokračovala od Šafka ďalej po tej trase, to by ale museli šoféri pauzovať iba na OD Slimák čo neviem či by nebola až moc dlhá jazdná doba bez prestávky, takže skôr asi to delenie na L50 a 82.