Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #152749:
Veď niektoré nemajú ani rok a už sa vykonáva revízia? ? Pri hasiacich prístrojoch je to niekoľko rokov aspoň čo som pozeral na nálepky na nich.
Reakcia na: heuliez #152702:
takze ty pevne veris a dufas, ze pride k zavadam ktore mozu ohrozit zivot cestujucich? zaujimave ?
Opravy a revízie samohasiacich zariadení
Predpokladaný finančný objem zákazky je 190 000,- EUR bez DPH.
http://www.dpb.sk/files/04_Vyzva_na_predkladanie_ponuk_PZ.pdf
Reakcia na: heuliez #152728:
bohužiaľ ti poviem toľko, že jak Capacity tak SOR u nás zadrú zadkom na tom istom mieste jak jeden tak druhý ? ja som to čakal skôr od SOR ale prekvapilo ma to, že sme išli a na mieste kde by som to čakal v opačnom smere, sme lízli zadkom zem, v opačnom smere sa to zopakovalo zas. Ešte musím povedať, že klíma v SORe je dosť amatérsky riešená. V Capacity príjemne chladí interiér, zatiaľ čo v SORke je to vyriešené amatérsky otvorom v šikmej časti strechy a fúka na človeka. ? Ešte sedačky v SORe sú tvrdé, okrem čalúnenia je pod nimi tenká vrstva molitanu a pod chvíli sedenia z toho bolí zadok.
Reakcia na: luky133 #152696:
teraz neviem či si mám želať aby sa to stalo aj s tými Bratislavskými alebo nie ? keď sa to stane tak sa poteším, že tie konzervy šmelinárske praskajú ale na druhej strane sa budeme tlačiť v 12m Ik415 čoby ZV alebo B732 CNG a to len preto, že dakto si potreboval nacpať vačky peniazmi za ten humus. Videl som porovnania cien pre 12m SOR, Citelis, Tedom a Solaris. Najviac stál Citelis a potom celkom vyrovnane SOR, Tedom a Solaris. Tak ma napadá, že SOR je vlastne stále predražená záležitosť, lebo na tom autobuse je fakt šetrené kde sa dá. Dúfam, že na SOR čoskoro dojde a Tedom na sebe popracuje a predá sa aj v zahraničí viac.
Reakcia na: drink #152659:
a? je KV radiála niečo extra, redukcia cez víkendy by bola aj inde, ale za cenu lepších intervalov. A ten 15min nie je istý. Dosť možné je, že by prešiel aj 12min.
Reakcia na: SDF #152644:
vzkm a vlkm by išli pri 12min hore o 4%. A K2S máme tiež obmedzený počet, pričom musí byť aj nejaká rezerva, t.j. z 35 je možno vypraviť 29-31 ks, čo myslím, že mne tak vyšla výprava podľa prvého návrhu počas prac. dní a muselo sa to prerobiť.
Reakcia na: david1 #152629:
lenže z nejakej radiály z východu musí ísť linka na Hl.st. a nehodlám vyhodiť takmer polovicu kapacity Ružinovskej alebo Račianskej radiály na linku na Hl.st.

L3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov
Kde si v tej trase vyčítal, že by sa linka točila cez tunel???
Reakcia na: S499.1023 #152621:
L2 je náhrada za L2,3 a 8, pre tých čo chcú cestovať z východných radiál električkou a považujem za nevhodné plytvať kapacitou jednej linky s 8min intervalom z Rače alebo Ružinova na Hl.st. Jednu linku z východu som tak jednoducho zanechal na Hl.st. a bola to práve linka z Vajnorskej radiály.

Čo sa týka priameho spojenia Dúbravka - Rača vs. Dúbravka - Ružinov : chcel som zachovať spojenia KV, Dúbravky, Rače a Ružinova s Obchodnou. Teraz ak by som chcel uspokojiť, ľudí čo chcú spojenie Rača - Dúbravka, ktoré je najrýchlejšie cez tunel a tiež Ružinov - Dúbravka, tak vediem dve linky v trase Obchodná - tunel. Šlo by v návrhu spojiť L1 a L5 ale potom by na Šafku ostali už len dve linky, ľudia by zas pindali že nemajú L1 od Šafka cez Jesenského do KV a Dúbravky, tak som to zachoval a pomohlo to aj kapacite na Šafku. Ak sa oplatí viesť nejakú linku v smere Obchodná - Nám. SNP - ... tak buď z HL.st. ako to robí L6 (podľa návrhu) alebo L3 (podľa návrhu, príp. L7 podľa návrhu pre rok 2000).

Číslovanie : bolo spravené v rade, t.j. L7 môže byť aj L17 a L8 preto lebo dnes premáva L8 v trase ako je podľa návrhu ibaže je to posila prioritne pre smer Ružinov - centrum k L9, preto spoje s odchodmi po 7:30 z Ružinova sú v pláne, že od centra (zast. Mariánska) pokračujú ako L7 k ŽST Vinohrady a do vozovne. Číslovanie je to posledné čo je problémom, môže byť v rade alebo prebrať sa podľa podobnosti s aktuálnymi linkami.
Dnes som videl konečne dokonalú reklamu na Solarise 🙂 (možno som mimo obrazu :D) ale Aupark Solaris už aj s bielou nádržou ?
Reakcia na: Majo #152739:
Pre nu je lepsie sa teraz sudit ? Naco sa predzasobovat listkami? ?
Reakcia na: SORBN12 #152692:
Blokuje Ťa brána StupidWall (ochrana proti absolútnym nezmyslom). ? ?
Reakcia na: deziluzia #152638:
Ak vieš, že pri mieste Tvojho bydliska sa nedajú zohnať lístky, je taký problém sa nimi predzásobiť? Napr. v predajni DPB na Detvianskej si môžeš zakúpiť aj zvýhodnený lístok na 2 alebo 4 cesty. Myslím si, že lístok v peňaženke až také veľké miesto nezaberie.
Reakcia na: SORBN12 #152688:
To by mohla byť aj linka s trasou Horne Krčace a Dolné Krčace keď je to tak využívane ?
Reakcia na: SORBN12 #152688:
Priznaj sa, že si nebol úplne triezvy, keď si písal ten príspevok! Podarilo sa Ti prekonať aj Dunčove nezmysly, gratulujem, to nedokáže hocikto...
Reakcia na: M1981 #152725:
Nemohol. Viď #152732 .
Reakcia na: heuliez #152702:
"Trochu" si sa sekol s dátumom, nebolo to 31. 7., ale v polovici júna.
Reakcia na: luky133 #152724:
To s tým prežitím Ikarusu vďaka DPB je mýtus, Ikarus fungoval ešte dlho po dodávke 435 do BA. Potopil ho až predaj Irisbusu a neúspech vo veľkom tendri BKV.
Reakcia na: M1981 #152726:
Nič nové pod slnkom, už to tu bolo...
Reakcia na: Papyr #152708:
Pozor, Kravtex (výrobca vozidiel Credo) už nemá so SORom nič spoločné a žiadne SORy v licencii nevyrába. Hoci je pravda, že niektoré ich produkty ešte majú črty SORu. Každopádne keď sa SOR prezentoval prototypom autobusu NB18, v Gyori už behalo plno obdobných vozidiel pod značkou Credo. Najnovšie vozidlá od Kravtexu už ale so SORom nemajú spoločné ani tie črty. Kravtex je skrátka taká dcéra, ktorá predbehla matku a osamostatnila sa.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.