Dnes sa mi stala príhoda že normálne som nastúpil do 196/3 2825 prvými dverami a zrazu vodič otvoril kabínu a dožadoval sa aby som mu ukázal lístok.Nechcel som sa s ním hádať lebo sa mi začal vyhrážať že keď mu ho neukázem tak na vyhodí z voza.Ked som mu ho ukázal povedal mi "Máš šťastie" a zavrel kabínu a išli sme.Preto sa pýtam či na vodič právo cestujúcemu skontrolovať lístok kedy ho napadne ?Lebo pokiaľ iba revízor na na to právo. ?
1; Vo Viedni sa niektoré druhy cestovných lístkov dajú kúpiť aj u vodiča (s príplatkom)?
2; Ešte platí, že na niektorých (ktorých?) železničnych staniciach v Bratislave sa dajú kúpiť niektoré druhy cestovných lístkov na MHD? Ak áno, tak ktoré?
3; Je pri ŽST DNV automat na CL? Škoda, že SMS lístok je technicky možné kupovať iba cez slovenské SIM karty.
Dnes v 20-ke zadržiavali revízori po konečnú Rakúšana. Vyrozumel som, že si chcel kúpiť lístok u vodiča pri ŽST DNV. Tak ale to keďže sa nedalo, tak prečo hneď nevystúpil? ? (Ja som nastupoval ďalej). Revízorom povedal, že sú mafia a oni mu, že nie je vo Viedni, ale v Bratislave..
A revízori majú nejaký nový trik v "nenápadnosti"? Jeden ako posledný nastupoval do 63-ky prvými dverami a dal kľúč. Druhému "akože dobiehajúcemu cestujúcemu" vodič ústretovo zastavil tesne za zastávkou. ?
Odkedy sa magistrát rozhodol k značeniu žltých čiar aj v obratisku? Už dávno som to nevidel resp. ich dlho neobnovoval. Alebo sa magistrát inšpiroval mojou menšiou zmenou návrhu organizácie na Kuklovskej? ? http://www.plzensketrolejbusy.cz/foto/2010/7-9/BA/DSCN4223.JPG
Ale cez deň sa bavíme o iných intervaloch a čakacích dobách...ja som dnes išiel X6 a hoci išla v rannej špičke na Trnku na 0, na Vazovovu jej to trvalo namiesto "papierových" 3 min reálne 6...a to keď ľudia vystúpili prešli na druhú stranu Vazozovej čo tam stála 4ka v tom momente zatvorila dvere ako sa prvý cestujúci k nim priblížil a zdrhla...tak dav prešiel hore a tam išla 11tka, nou problém.. a duochodcom čo je zaťažko prejsť 50m mohli počkať 10 min na ďalšiu 4ku - oni sa neponáhľajú poväčšionou...
Re #152507 -//- : robilo sa to tak, len to zasa nie je taký jednoduchý proces prerobiť celý grf a dať ho do palubného počítača... to je možno pohodlnosť (alebo dovolenky) kompetentných..
ďalšia vec - až reálne zápchy ukážu či by bolo treba pridať voz alebo dva
a ešte stav vodičov autobusov momentálne... že by sa zbytočne pridal voz keby si naňho nenašiel vodičov... ?
Vecer mozno hej, aj cez vikendy, ale tyzden je problem... co sa tyka toho, ze jazda presne je +1 az -3, tak to je interne pravidlo DPB a cestujuceho to naozaj zaujimat nemusi ked mu zdrhne bus na ktory chcel prestupit Aj aerolinky maju pre statistiky pravidlo let na cas = let s meskanim mensim ako 15 minut, ale tiez ta nastve ked kvoli tomu zmeskas pripoj a skysnes par hodin na letisku
Uvidíme či sa to nedá dodržať ?.. večer a cez víkendy sa to možno bude stíhať... (mimochodmo za jazdu presne podľa cp sa považuje +1 -3, aj keď je mi jasné že je tu väčšina vodičov čo by radi jazdili celú cestu na 0)
Čo bude mať väčšie problémy stíhať dve obchádzky bude 78.. a ešte s tou "pauzou" na Muchovom 5 min...
DPB to zas vyriesil velmi dobre... v palubakoch podla vsetkeho nie su nove CP X6 a X14 co okrem vedlajsieho efektu ze to pise hluposti na BUSE tiez znamena ze sa jazdi podla povodneho CP co sa celkom neda casovo dodrzat... well done!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tam-bus