Dnes som videl v uliciach ten 15m Seconhand bus - NR185FH tušim Citaro. Na boku mal v priestore link. orientácie biele číslo 160. Išlo o služobný spoj pre vodičov? Nie je škoda využívať tieto vozidlá len výhradne na služobné spoje?
Veď aj keď je tých 6 busov už ojazdených, vypravovať ich na bežné linky nie je hamba. Hamba je skôr, že v premávke máme stále 12 - 16 ročné haraburdy. A je ich stále dosť.
Nevie niekto o týchto vozidlách viac?
Veď aj keď je tých 6 busov už ojazdených, vypravovať ich na bežné linky nie je hamba. Hamba je skôr, že v premávke máme stále 12 - 16 ročné haraburdy. A je ich stále dosť.
Nevie niekto o týchto vozidlách viac?
S499.1023
Len z toho, čo si ešte pamätám:
U 14 Tr najprv jedne alternátor, potom dva a potom zase jeden - s príslušným odpadom na kontrolky na prístrojovke.
U neskorších sérií samostatné otváranie ľavého krídla prvých dverí.
Najprv kolískové vypínače na dvere, potom vyťahovacie.
Zapínanie kúrenia salónu najprv kolískovým vypínačom, potom otočným dvojpolohovým.
U neskorších sérií talčidlo výhybky a vypínač "námraza".
Prepínač smeroviek najskôr pod volantom, potomn na ľavom bočnom paneli a u "M" zase pod volantom.
A tak ďalej a tak ďalej.
O kompletne odlišnom Sanose nehovoriac ? .