Ahojte kolegovia z imhd, nevie niekto ako a co znamenaju tlacitka vsetky co ovlada vodic trolejbusu, ma to nesmierne zaujima , ja som kolega z tn sekcie imhd..
proste je o tom debata, tak sa diskutuje... Niektoré návrhy by sa dali aj dnes realizovať a dobré by boli. Neboj sa ty, že ja trávim celý deň MHDčkou, aj iné záujmy mám, ale momentálne je o čom diskutovať a v iných veciach "zdochol pes", tak sa venujem tomuto.
A preco riesit stare navrhy, ktore ani nevedeli, ze OD slimak, Polus, Eurovea, Aupark a ine chujoviny budu existovat? Preco riesit 50 rocne plany rozvoja, ktore su teraz nerealizovatelne lebo vtedy BA vyzerala inak? Preco riesis chujoviny a nenajdes si radsej riadnu brigadu (kludne aj v DPB a budes cistit abusy)? ?
Re #152226 zakaznik: Mohli aj lepsie vybrat - takze mame bud slecnu herecku, alebo pana "Durkovsky jr" ... a potom sa divim, preco ludia nechodia volit inde ako parlamentne volby ...
síce to nie je v tom návrhu ale v súčasnosti sa uvažuje o električkovej trati na Slávičie údolie cez Mlynskú dolinu. Zaujímala by ma realizácia, či by to šlo pod povrchom alebo na povrchu, príp. jednotlivé kríženia s komunikáciami a vybudovanie samotného obratiska na SÚ.
Mna zaujalo ze sa neplanovalo predlzenie elektrickovej trate na Komisarky a vajnorska radiala mala byt ukoncena v miestach sucasnej zastavky PPA Controll (ak som spravne pochopil mapu).
to už môžme iba oplakať, ale na čo?! Treba robiť s tým čo je teraz! Ale je tam niekoľko fakt zaujímavých vecí, ktoré si dnes už ťažko predstaviť alebo čo je zarážajúce,že ešte niesú realizované.
1. Harmincova - Kramáre - Hl.st. - vetva a) - Račianske mýto - Karadžičova - Dostojevského
- vetva b) Žilinská - Banskobystrická (???) - Suché mýto
Tu by ma zaujímalo, že kadiaľ sa plánovali dané trate viesť, či pod zemou alebo povrchovo? V tom návrhu vyzerá, že úsek Kramáre - Hl.st. je vedený popri železnici (ak nie rovno po nej)
2. Mlynské nivy - Gagarinova - Tomášikova - Prievoz - Vlčie hrdlo - Vrakuňa
Táto trať ak sa dobre pamätám je vraj nerealizovateľná lebo na Gagarinovej nie je dosť miesta, aspoň tak mi to bolo na tomto DF prezentované. Hlavne dnes keď obasť Kaštieľskej a Domkárskej obsluhuje L66 a z Vlčieho hrdla chodí všetko autobusmi, kde klbáky premávajú akurát cez prac. dni na 70 a 74 (pričom na L70 len v špičke) mi príde zbytočné. Hlavne v tom návrhu je zakreslená Prístavná ulica ako plynule predĺžená do Vlčieho hrdla, čo ešte ani dnes neexistuje ale podľa mapy tvar Bajkalskej a Prístavnej prezrádza, že sa mala Prístavná priamo predĺžiť na smer Vlčie hrdlo, avšak stále ten úsek 550m chýba. Taktiež dnešná zástavba vo Vrakuni by nedovolila električkovú trať viesť oblúkom (cca Železničná ulica, okolo ktorej sú ešte stále pôvodné rodinné domy starej Vrakune) ako je v pláne.
3. Ružinovská radiála - zaujímavé je, že je vedená cez Záhradnícku ako ide dnes L212 a nie cez Trnavské mýto. Je fakt potreba viesť električky cez Trnavské mýto z Ružinova, nebolo by to do mesta priamejšie cez Záhradnícku?
4. Nepočíta sa s traťou po Špitálskej - namiesto toho tam sú a-busy alebo t-busy s pokračovaním na Kamenné nám. až do miesta Hviezdoslavovho nám.
5. trať z Rázusovho nábrežia nepokračuje po Vajanského nábreží ale cez Fajnorovo a popod Starý most ústi do priestoru cca ako je Malá scéna.
6. Pozoruhodné a celkom dobré je aj predĺženie Jégeho ulice cez "blšák" a spojenie s Košickou
7. Vedenie t-busov z Trnávky ešte po povôdnej trase k Martinskému cintorínu. Čo sa vlastne stalo s pôvodným krížením/podjazdom popod vlakovú trať?
8. Vedenie a/t-bus linky po Pionierskej ulici až na Karpatskú.
9. Zaujímavé je tiež to, že v Karlovej Vsi sa nepočíta s a/t-busmi okrem Slávičieho a Líščieho údolia. Dokonca ani Dlhé diely tam niesú (škoda, že to tak neostalo, alebo aspoň keby mali polovičnú rozlohu a paneláky s max. 4-5 poschodiami)!
10. Zaujímavé spojenie Lamačskej cesty cez Rázsochy, Lamač a predĺženie ulice Podháj do Dúbravky a ešte jedno podivné spojenie (asi cez J. Alexyho a Vrančovičovu) do Lamača. Tu je zaujímavé práve to, že danému spojeniu Dúbravky cez Podháj s Lamačom chýba len 400m úsek popod diaľnicu a železnicu!
Zaujímavé aké riešenia mohli byť, keby sa prv nenakydali všade paneláky (Petržalka, DNV, Karlova Ves a Vrakuňa) ale prv by sa vyčlenil priestor pre električku, tam kde by sa plánovala zástavba. Hlavne čo sa týka Vrakune kde sú pokope paneláky a RD, tak je to des. Tiež novú časť DNV mohli postaviť umnejšie s priestorom pre električkovú trať.
ja voci nej nic osobne nemam, len do tejto funkcie sa absolutne nehodi .. ale absolutne .. tam by mal ist konecne nejaky schopny manazer a nie politicka figurka, ktora nema paru o komunalnej politike (ano viem, som naivny)
elektricka mala ist dalej po kastielskej az ku slovnaftu a do podunajskych ... ale to bol koncept, ze sa nebude robit vobec tazke metro, ale hustejsia siet elektriciek ..
v style hlavny mestsky okruh a viacero radial ..
skoda, ze sa v 70tych rokoch nevykaslali na mytus metra, mohli sme mat solidnu siet elektriciek ...
to ešte neznamená, že Ftáčnik bude kandidovať, že to aj vyhrá. Ftáčnik je asi taká varianta ako Ďurkovský, možno chvíľu (1-2 roky) by sa seriózne venoval mestu.
hm, v SDKU mali zjavne upal .. tymto krokom gratulujem Ftacnikovi k postu primatora bratislavy..
na sumracnej mozu otvarat sampus .. ziskaju bratislavu .. co uz no..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila
na sumracnej mozu otvarat sampus .. ziskaju bratislavu .. co uz no..