vcera vecer, linka 95. bol som uplne vpredu. klima pustena, hned uplne prve okno za vodicom otvorene, teplota vo vozidle vysoka. klima vydavala neuveritelne hlucny a neprijemny zvuk, radsej by som sa potil, nez ako mi ma hucat take nieco do hlavy. bol som rad, ze len 3 zastavky. inac som ziadne dalsie zvuky nepocul, vsak sa v tom hluku nedalo.
mimochodom, riesenie interieru je totalne neprakticke. je neuveritelne, ze ulicka je zuzena dole (pri podlahe) na minimum, hrozne neprakticke. tragicky neprakticke su tie bocne sedadla medzi 2. a 3. dverami: 2. dverami nastupil ujo s 2 velkymi taskami, sadol si na najblizsie volne miesto teda na bocne sedadlo medzi dverami a zistil ze nema tak polozit tasky, bo schodiky (!!!) pred sedadlom prilis male, tak blokovali tasky priestor na zemi daleko pred nim a on bol zhrbeny a natiahnuty ako paragraf, bo ich musel drzat. tieto SOR, to je tragikomicke, ale tragicke pre Bratislavu.
No dôvod je jednoduchý, budem tam ako mantinel prebehovať medzi zástavkami? Navyše keď chcem ísť smer KV a tam je 5 výrazne spomalená jazdou cez Obchodnú a nám SNP.
a čo bude s naftou? môžem si ísť natankovať? ?
Re #151579 MatejBA: tuším niekde písali, že skúšobná prevádzka má byť do 15.7. (kolaudácia starého mesta tuším 6.či 8.7.?), ak si dobre pamätám... takže pri veľkej zhode mimoriadne šťastných okolností sa snáď do konca mesiaca dočkáme...
Re #151595 TeBeCe & Re #151593 luky133: proste to prezentujte tak, že v KV sa mimoriadne dbá na bezpečnosť električkovej dopravy ?
Re #151566 810zssk: pár veciam nerozumien - prečo píšu, že 14 nebude premávať, keď už viac ako rok nepremáva ? linka 11 po stálej trase - to teda mimomestskému cestujúcemu povie naozaj veľa, linka 5 trasa z/do Dúbravky - nie je to tá istá trasa, po ktorej vyše roka jazdí?
No výborne nie len že sa už teraz cestuje na zlaté piesky na h...., ale treba spraviť ešte výluky, zmeny no tak to už klobúk dole na jednej trase pôjdem cez víkend pol dňa to už je teda cesta v PIČI
A dovod ??? nestaci ze tam bude L4 kapacitne posilnena ???
Ak som spravne pochopil vyluku , tak z karlovky pojde
L4 - interval 5/10 resp. 7-8 minut - ( nahrada za zrusenu L9 )
L5 - klasicky interval 15 minut
L12 - interval 5/10 minut ( nahrada za zrusenu L1 )
Motoricky Tedom na háčko, to viem, ale čo sa týka autobusov Tedom C12 G, tak tá nádrž je tak na prd uložená, že celé vozidlo stráca stabilitu a stáva sa tým nestabilné, ako je vodná posteľ. Solaris má nádrž kvázi vzadu nad zadnou nápravou, čiže stabilita je tam väčšia. Tedom C12 G ako aj Mercedes Benz O530 Citaro CNG majú nádrž nad prednou, nie príliš stabilnou nápravou. Zadok je tým pádom odľahčený a v zime keď napadne sneh sa môže stať dačo nepekné, nepočítajúc 1102-ku na Molecke.
To je vec toho ktorého vozu.. ja som šiel s viacerými prvokolónnymi a bolo to celé všetko tiché...dá sa nastaviť okrem teploty aj intenzita fúkania odtiaľ.. 0 - 1- 2.
s tými Sormi musím súhlasiť. Tiež mám skúsenosť iba s tými z 2.DP a nič nehrkalo, húsenka sa ladne vlnila po ceste. Akurát tá klíma vydávala príliš hlasný, nepríjemný zvuk. Ale to je možno vec názoru?
Musel si mat iba " stastie" , ja som siel už tromi SORmi z 2.DP (2842,44,49 ) a nehrkalo ništ , ani nepištal klb , vsade klima pustena . Najviac sa mi pacilo ked tetuška zahlasila v SORe na 83ke : "Ako dobre ze ma tento Mercedes klimu " ? ? ? Nedalo mi nezasmiat sa
Re #151592 Predator135: Suhlas , Tedom motoricky na prd a interierovo fajn , SOR uplne opačne. No nove TEDOMy 2111+ maju uz aspon odhlucnene motory akusticky od interieru. Ale verim Tedomu,ze svoje "muchy" vychyta casom a bude Number 1
Súhlasím s Tebou. Každý tu trepe, že lepšie Tedom ako SOR. Ja nikomu neberiem jeho osobný názor, že Tedom má lepšie usporiadanie sedadiel, lepšie sa v ňom cestuje, má lepšiu kapacitu alebo že má tichý motor... To všetko nech si každý trepe niekomu inému. Ja z vlastných skúseností viem, že Tedom: prevodovka trhá ako náraz vlaku do auta v plnej rýchlosti, retardér si robí, čo chce, motor neskutočne kúri i v lete, vetranie je tam spravené na dve veci (samozrejme tie zlé veci) a plynový pedál vôbec nereaguje na uhol stlačenia (akcelerácia stále rovnaká). Ale za to SOR: klimatizácia pre cestujúcu verejnosť, 5-dverové vyhotovenie pre rýchlejšiu výmenu cestujúcich, silnejší motor a lepšia akcelerácia, prevodovka netrhá skoro vôbec a keď tak tak veľmi málinko, motor, ktorý nevykuruje vozidlo odzadu až dopredu a vôbec nehučí a nenakláňa sa ako Tedom, s ktorým keď ideš 20km/h do ostrej zákruty máš strach, aby si sa neprevrátil. Stačí toľko?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike