Okrem toho, že detailne poznáš Biely Kríž a okolie z Google maps ? , tak detailne poznáš aj potenciálne prepravné prúdy, pretože si videl na Farského CP, ty úchylák, asociál a návštevník bordelu?
Troska z historie na pobavenie. Znama pesnicka Elanu a bratislavska MHD:
- cca 1:45 Ikarus 280
- cca 2:25 K2 na Obchodnej a za nou dalsia K2, uz s rovnymi plechmi po GO http://www.youtube.com/watch?v=YAx9w8TMwNY
Ale ja neviem či sa dá, či sa nedá, či ňou budú alebo nebudú chodiť ľudia... To nech si riešia kompetentní ľudia. Ja som ti hlavne argumentoval tou tvojou pri najmenšou primitívnou predstavou, že do Sadu Janka Kráľa chodia citujem: "Som zvedavý kto v pracovný deň ňou pôjde zo/da Sadu J. Kráľa. Z neho akurát tak uchyláci, asociáli a možno návštevníci bordelu."
od zastávky Aupark na moste sa nedá do Sadu ísť? Alebo tí čo idú od mesta sa tak ponáhľajú na tú prechádzku, že nemôžu ísť cez Nový most pešo? Nepoviem keď sa človek potrebuje dostať za prácou a do školy, ale keď idem von len tak sa prejsť po nábreží, tak nevidím dôvod aby som sa honil niekam
Predstav si, že na nábreží a v okolí Sadu J. Kráľa je v lete druhé korzo a chodí tam veľa mladých ľudí vysokoškolákov, stredoškolákov a aj mamičiek s deťmi. Takže uvidíme. Rozhodne však L66 má svoje opodstatnenie a ako spomenul 810 cestuje s ňou dosť ľudí.
neviem z akého dôvodu sa do centrálnej mestskej oblasti ťahá linka s tak mizerným intervalom ? pokiaľ viem tak cieľom DPB bolo do centra ťahať iba frekventované, tzv. nosné linky s krátkymi intervalmi
Podľa mňa tá L66 nie je až tak zle vymyslená. Ja som s ňou ten úsek šiel zatiaľ dvakrát, raz cez víkend, raz v sedle a bolo v nej dosť ľudí aspoň smerom k Eurovey na to, aby tá trasa bola opodstatnená. Btw, nevieš v ktorých minútach má L82 odchody?
Dnes som videl na Farského v smere od mesta CP L82. Som zvedavý kto v pracovný deň ňou pôjde zo/da Sadu J. Kráľa. Z neho akurát tak uchyláci, asociáli a možno návštevníci bordelu. Ešte by som "vyzdvihol" 40min dieru medzi 16 a 18h (neviem presný čas), ktorá určite poteší ľudí, keďže sa jedná o čas kedy je väčšia pravdepodobnosť, že tou linkou niekto pôjde ako doobeda. Vivat zbytočným linkám a ich blbým trasám v našej MHD. Niečo obdobné platí aj na predĺžený úsek L66 od trhoviska po Euroveu, čo je tiež totálna kravina, namiesto toho by mohli posilniť L68 na 10min v sedle a 5min poobede.
som sa nesprávne vyjadril/nepochopil som novinku alebo ty nepozorne čítaš? z ASMN sa nedá odbočiť doľava cez 6 pruhov, keď má mať začínať na nástupisku MHD
btw. "D1 - Prievozska" môže ísť cez Bajkalskú aj Gagarinovu
inak, nikdy nerozumiem, prečo napr SADisti zlezú niekedy z D1 dole doprava už na pvom zjazde a trepú sa cez celé mesto (aj keď nikde nezastavujú) a nejdú po diaľnici až na Bajkalskú alebo na Prístavnú...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8408
takže zrejme po diaľnici a na Bajkalskej/Prievoze dolu (žeby aj cez prístavnú?), ale z ASMN sa bude točiť cez Landererovu po trase 88čky a Prístavnú na diaľnicu? keď sa z nástupiska nedá odbočiť doľava...
má niekto info? či uvidíme zajtra
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
btw. "D1 - Prievozska" môže ísť cez Bajkalskú aj Gagarinovu
inak, nikdy nerozumiem, prečo napr SADisti zlezú niekedy z D1 dole doprava už na pvom zjazde a trepú sa cez celé mesto (aj keď nikde nezastavujú) a nejdú po diaľnici až na Bajkalskú alebo na Prístavnú...