Ale s tou požiadavkou zastavovania 96-ky na zastávke "Nevädzová" aj v smere do Petržalky majú pravdu! Už dávno som sa tu na to pýtal, že ako to je možné, že tam v tom smere nestojí.
to môžem hľadať do nemoty... tak potom sa EMU 89.0 nesprávne hovorí, že to je električka. Ale tak nie je vtip v tom, že pred 1986 rokom nebola žiadna električka s hnacím podvozkom pod kĺbom na 1000mm rozchod? Niežeby som to niekde našiel ale tipujem, že to nie je tak ťažké keď si sa tak hentak opýtal aj s tým dátumom. Tipujem, že po ňom už dačo také bolo.
A nechcel by si sa konečne sám trocha vzdelať, niečo si naštudovať a nečakať až ti niekto všetky informácie naservíruje na tanieriku s belasým pásikom (kto z diskusie vie, na aké dielo odkazujem, má u mňa +100 bodov)?
Ja ťa navediem touto otázkou: Aké vozidlá metrového rozchodu spred roku 1986 s hnacími podvozkami pod kĺbmi poznáš?
Vyzerá to na Ikarus vyrobený v r. 1976 (2.-4. séria). 1. séria mala iný nápis IKARUS a minimálne od piatej série (1977) už bola harmonika v kĺbe čierna, gumová, aspoň z fotiek sa mi to tak zdá. Ďalšie indície, smerujúce k zisteniu ev. č., som nenašiel. ?
Ja som zvedavý na prvé jesenné dni resp. sparné dni či sa aj tieto budú tak pekne meniť na sparný skleník a okná sa budú zahmlievať. Čo som si všimol jedine Tedomy majú s týmto tak veľký problém.
Majú LED smerovky, len dostali farebné kryty... A o.i. sú pekne odhlučnené...a také detaily ako iné strešné vetráky a 2111-2114 majú okrem toho aj všetky okná otvárateľné...
Pozerám že posledné Tedomy majú iný kryt motora a iné zadné svetlá. Vyzerá že nemajú LED smerovky, čo mi pripadá ako posun späť. ? Ešte dáke iné odlišnosti majú?
viem, že niečo bolo písané o tom, že nejakú električku kedysi nebolo možné vyrobiť na metrový rozchod ale nevedel som, že práve táto to bola... Hovorí sa aj to, že nechceli také vyrábať, alebo to len dakto splietal proti ČKD? Keď už to aj nešlo tak prečo? Však vozidlá sa robili bežne na 1000m rozchod a robia sa aj viac článkové.
Tak keď pozriem z okna tak na jednom parkovisku parkuje asi 50% áut, na druhom je 94 áut+12miest voľných a ešte nejaké autá čo parkujú za zaparkovanými autami, čo je tak cca 15-20. Snáď keď bude Starý most hotový, tak bude MHD pre ľudí z Petržalky atraktívnejšia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klasIK