ALL - chcel som sa opytat nema niekdo video s trasy L21 alebo neurobil by niekdo video s trasy L21? mohli by sme sa aj dohodnut na odmene. prosim pomoztee.
Tunajší ľudia o nič nebojovali, resp. nijakú takú aktivitu som si nevšimol, skôr si myslím, že k Technopolu bola presmerovaná ako zámienka k vybudovaniu semaforom riadeného obratiska. Tak nejako som to vnímal, ale pripúšťam aj to, že mohla byť pôvodne plánovaná k Technopolu.
hej, len osobne ja by som privítal namiesto L34,83 a 84 jednu silnú linku, ktorá by mala interval ako nosná linka čo by interval 4/7-8/5//12 nepochybne bol ? keď už bude v Petržalke električka tak jediná vec, čo bude treba poriešiť bude doprava z Romanovej k električke a príp. od oblasti Dvory cez Nový most jednu linku pridať, ale skôr by som tú linku 83 s tým nosným intervalom venoval Ovsišťu, lebo :
1) odvoz na Farského k električke
2) pokračovanie cez Rusovskú cestu a Nový most do centra a ďalej do Dúbravky
Linku 99 by som v budúcnosti určite pomenil, mám to zakreslené celé v Google Earth ale nechcem nikomu kaziť večer a sny, takže možno tak na mail ti pošlem nákresy toho keby si chcel...
Sucasne predlzenie 83 k Technopolu si vybojovali tamojší ludia,cize to by som nemenil - ked uz tak urobit 83 a 183 ( Dubravka-Jungmanova-Ovsiste ) , este nejako poriesit dnesny subeh 99ky s 84 resp. s 183
dúfam, že len po voľbách a že nie aj po nás ? dosť magorov na Slovensku má sklon nevoliť strany bývalej vlády už len z princípu, že sú to modré krysy a Bratislava je "modrá" ? takže ľudia neuvažujú mozgom ale skôr na truc volia tak debilne, pričom ťahajú Slovensko do sračiek a za chvíľu tu bude druhé Grécko, ibaže akosi tie Grécke platy nie a nie zaviesť ?
hmm... mohli spraviť takto :
- keďže L34 premáva v úseku SAV - Rač. mýto - Hodžko s 10-20 ľuďmi (aj to som optimista), tak spojiť L34+83+84 do L83 : Dúbravka - Patrónka - Hodžovo nám. - Hálova - Bosákova - Šustekova - Ovsište (4-5/7-8/5-6//12)
- L99 viesť v trase Antolská - ŽST Petržalka v pôvodnej trase a od ŽST Petržalka by pokračovala pod číslom 89 (aby sa to na zastávkach Bradáčova a Technopol neplietlo) po pôvodnej trase ako L99 a od Jungmannovej ako teraz L83 k Technopolu (náhrada L83, odvoz L83 na Vlastenecké nám./Hálovu, aj tak nechodí L83 až tak vyťažená aby nemohla byť dočasne nahradená inou linkou a prestupovalo by sa, cez víkend by 15min a kraťas stačil na tom úseku)
no podla mna je to na nic, ked sa budu teraz autobusy motat bok po boku 99,84,88,78 ? .
to uz mohli dat rovno aj L95 po trase Most Apollo, EU, Sustekova, Bosakova, Farskeho, Vysehradska a spat ?
ešte som zabudol dodať, že prečo až 14.6.? To už dovtedy sa nebodaj dostanú do prevádzky SORky a Meďáky? ☺ (ktorým bol tak precízne inštalovaný informačný a tarifný systém + to "samotankovacie" zariadenie ? )
To nemôžu zrušiť tú zastávku Farského pri TPD? ? to je podobne chorý úkaz ako je Chlumeckého, pričom z Chlumeckého by obrazne povedané aj dopľul na Astronomickú ( a možno aj naozaj pri podpore vetra ? )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
- keďže L34 premáva v úseku SAV - Rač. mýto - Hodžko s 10-20 ľuďmi (aj to som optimista), tak spojiť L34+83+84 do L83 : Dúbravka - Patrónka - Hodžovo nám. - Hálova - Bosákova - Šustekova - Ovsište (4-5/7-8/5-6//12)
- L99 viesť v trase Antolská - ŽST Petržalka v pôvodnej trase a od ŽST Petržalka by pokračovala pod číslom 89 (aby sa to na zastávkach Bradáčova a Technopol neplietlo) po pôvodnej trase ako L99 a od Jungmannovej ako teraz L83 k Technopolu (náhrada L83, odvoz L83 na Vlastenecké nám./Hálovu, aj tak nechodí L83 až tak vyťažená aby nemohla byť dočasne nahradená inou linkou a prestupovalo by sa, cez víkend by 15min a kraťas stačil na tom úseku)