A teraz mi je to fakt trápne, ale keby si náhodou robil ďalšiu aktualizáciu, zastávka "Devín" pre L29 neexistuje, tú treba zrušiť. A "Vápencová" pre L23 neviem či nie je na tej "vodorovnej" komunikácií ako aj rakyta... ale to som si neni istý, to by mali potvrdiť DeNVerčania.
no tak L2,3,8 v úseku Hl.st. - Vazovova - niesú nejak ohromne vyťažené.
Tou otázkou neviem čo si myslel, ale asi ohľadom toho "okruhu" v mojom návrhu L4/9. Takže L9 by šla od Karlovej Vsi štandardne na zastávku Vazovova. Za zastávkou Floriánske nám. by prehodila číslo na L4 s cieľom Karlova Ves a pokračovala na Americké nám. a odtiaľ ako L4 do Karlovky. Opačne : L4 ide z KV po dnešnej trase na Odborárske nám., za ním prehodí číslo na L9 s cieľom Karlova Ves a ide do KV. Posledné "normálne" (t.j. že od Vazovovej pokračujú do KV a nie do vozovne) odchody by boli najneskôr 20:30, čiže tak za 25-30min sú na Vazovovej, t.j. 20:55-21:00 idú posledné L4/9 do Karlovky, do KV prídu pred 21:30. Posledné odchody na L4/9 v čase po 20:30 budú do 21:30, teda to stihne ešte posledná dvojica L4/9 do 21:30 a ako posledná odíde do Krasňan - ak L9, tak od Floriánskeho nám. pokračuje ako L5 na ŽST Vinohrady (príp. môžu dojazdové L9 výjsť rovno z obratiska v KV ako L5 a byť vyznačené v CP pre L5), ak L4 tak od Vazovovej pokračuje ako L11 k ŽST Vinohrady.
Re #150009 810zssk: Ono by hlavne bolo najsamlepšie keby existovala dvojkoľajná trať na Vajanského a Štúrovej ul. Tak by mohla premávať L12 ako kedysi Dúbravka - Šafko - Ružinov, k tomu by aj L4 mohla tadiaľ premávať obojsmerne a trať na Jesenského by sa využívala len v jednom smere linkami 11 a 13, ktoré by sa tu točili + L17. Alebo by bolo vhodnejšie keby električky premávajúce po nábreží v budúcnosti chodili všetky cez Jesenského obojsmerne a cez Šafko by premávali už len električky idúce z/do Petržalky?
teda nech by sa montovalo do tych busov aj modre z neba, netrvalo by to niekolko mesiacov. ja nechapem, ze ako je mozne ze sa im to prepecie. dofrasa, neexistuje ziaden sposob dokazat, ze tam trcia tie vozidla umyselne?
nehovoriac o tom, ze nech by boli dovody akekolvek, jedna sa zjavny pripad zleho hospodarenia podniku, ktory by mal mat personalne konsekvencie vo vedeni!!!
Pani ombudsmanka zase trepla nejaku hovadinu.Podla mna sa jedna o takzvane slucky okolo tankovacieho hrdla na naftovych busoch a nie o "system automatickeho tankovania"
možno ich zbúrajú a bude tam len galéria? ?
Re #149958 MiroBA: ono by tam stačilo namontovať dva veľké jcd pri zast. eliny a bolo by vyřízeno k dennímu pořádku, alebo keď to nejde, tak aspoň presunúť ten prťavý zo zrušenej 50tky a prípadne "zabrať cestu" - prípadne aspoň nejakým tým zvýšeným nástupom ako "prvá zastávka viedenského typu v BA" na Jesenského...
Re #149961 Ike: to aj v roku 2002 jeden červený pred voľbami vyhlasoval, že "poštu mi posielajte na Úrad vlády", len mu to vtedy nakoniec nejako nevyšlo ?
Re #149966 aquila: ale zober si, že šnicláci sa na to úplne vyflákli, hokej im je upr*ele a dokonca tuším ľad sa im topil... oni to usporiadali preto, aby boli o rok dlhšie v áčku... rovnako ako bude kandidovať HUN na usporiadanie MS len preto, že tým pádom budú mať istú účasť...
Re #149970 Emo: to v žiadnom prípade ? uvedomuješ si, že keď bude v sobotu otvárať tunelár tunel, tak bude publicita v správach v sobotu a v novinách v pondelok? a keby pustili MBCC&SNB do obehu v pondelok, tak bude v tv v ten deň večer a v novinách v utorok? a toto že by si nechali ujsť? neverím
Re #149985 Luba1: preboha, veď každú chvíľu odtiaľ ide 95-ka a cez víkend 78 aj tak nejazdí... tak načo ďalšiu linku dlhodielskeho typu odvšadiaľ všade? mali ju radšej seknúť na Šafku alebo otočiť okolo ASMN alebo dať iba po Trnavské a bol by pokoj...
Re #149993 SORBN12: si si dal vtipnej kaše? ?
Re #149998 Martin Fundárek: len by som to upresnil, nie že ešte ho nezabili, ale ešte ani nevedia, či ten vlk vôbec existuje
No nemal si to tam napisane, tak som nevedel Ak by 11 bola obnovena tak to je ina vec... Hoci z dlhodobeho hladiska by som privital uplnu zmenu riesenia dopravy Petrzalka - radialy a to najma zrusenim Safka ako prestupneho uzla..
všetko ako po starom, 12min interval (bohužiaľ, redukcia liniek a skrátenie intervalu je dosť nepopulárny krok), len to spojenie L4/9 a pokračovanie L1 od Vazky k Hl.st. aby mali ľudia k L3 ešte jednu linku na Vazovovu od HL.st. k autobusom
prečo výpadok L16? normálka by sa vrátila 11 a bola by 3,5,11 ako kedysi. V prípade L11 ide o to, že je to jediné celodenné spojenie Rače s centrom. L5 končí v smere od Rače o 20:30 a z Dúbravky o 22:00 cca. Cez víkendy keď nechodí L94 na Vazovovu kde sa najlepšie prestupuje na eliny do Rače je fajn, že sa dá na Šafku prestúpiť na L11. Inak tie najlepšie električkové linky končia najskôr 4,5 a 9, teda linky, ktoré premávajú z jedného sídliska cez centrum do sídliska na opačnom konci mesta. Keby sa zachovala L16, tak by po 21 pri ceste z Dúbravky do Ružinova ľudia mali dosť na prd cestu - jediná možnosť čakať na L1 pri večernom intervale 20min a potom prestup na Trnavskom mýte na 8/16. Nehovorím, že tak cestuje veľa ľudí ale už len keby sa zachovalo aspoň to spojenie Dúbravka/KV - Trnavské mýto/Račianske mýto celotýždenne od 4:30 do 23:00, ak je to taký neprekonateľný problém zaviesť to v praxi, tak potom nemám k tomu slov ?
No ja som Dunčov návrh pochopil ako zmeny voči stavu pred výlukou tunela, čiže 11-ka by jazdila normálne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ear4
nehovoriac o tom, ze nech by boli dovody akekolvek, jedna sa zjavny pripad zleho hospodarenia podniku, ktory by mal mat personalne konsekvencie vo vedeni!!!