Linka 11 mala od začiatku premávky 11 poradí v špičke a 6 v sedle. Od 1.5.1982 už premávalo 14 poradí v špičke a 7 v sedle, špičkový interval bol 4-7 minút. Linka 12 začínala 22.5.1982 v úseku Ružinov-Námestie SNP s 15 poradiami v špičke (z toho 3 jurácke súpravy, zvyšok kačice) a 9 v sedle (1 jurácka súprava), špičkový interval bol 2-4 minúty. Od 5.4.1983 klesla výprava na 11 v špičke a 7 v sedle, ale okrem dvoch celodenných kačíc to už boli jurácke súpravy. Interval bol 3-6 minút. Tento počet vozidiel sa nezmenil ani po presmerovaní k obeseným (=NĽŠ), interval bol 4-6 minút. Po predĺžení do Dúbravky (12.4.1986) jazdili už iba súpravy (24 v špičke s intervalom 4-6 minút, 16 v sedle).
Na jednotný interval 12 minút sa nepamätám. V apríli 1992 ešte jednotný nebol. Podľa mňa sa najprv prešlo na 10/15 minút a až neskôr na 12 minút. Ako prvá prešla na jednotný interval vajnorská radiála, čo vidno na intervaloch z apríla 1992:
1: 12/15-16
2: 10/15
3: 11-15/20
4: 10/15
5: 9-15/9-18
6: 14-20/20
7: 5-10/12-16
8: 8-20/11-24
9: 8-14/9-17
10: 10/15
11: 4-9/9-15
12: 5-7/6-10
13: 8-15/12-17
14: 13-19/16-24
Tiež som pravidelný cestujúci Slovak Lines hlavne regionálnych liniek a obèas tiež potrebujem rýchlejší odvoz vrámci mesta.Páèi sa mi,že SL zaèali viac riešiť podnety od cestujúcich.
Tiež som mal zo pár krát takýto problém,že vodiè mi nezastavil na zastávke.Raz to bolo za Zlatými pieskami smer ASMN na zastávke Panelové sklady?Neviem asi tak sa volá je riadne oznaèená a vidite¾ná(zastávka N53)Neskôr som nasadol na elinu a išiel som k Polusu a odtia¾ L50 na Nivy-keby vodiè SL zastavil mohol som tam byť skôr ?
Ïalšie nezastavenie na zastávke sa týkalo Lamaèa-Vranèovièovej kde je dokonca na oznaèníku zastávky MHD aj cedulka BID.Èakám...v priebehu 10minút prefrèali 2 regio BUSy a ani sa neunúvali pribrzdiť alebo nedajbože zastaviť na zastávke a prípadne zobrať potencionálneho cestujúceho.Ked šiel v poradí tretí tak som zamával a zastavil ?
Naposledy som takto"zneužil"SL pri Juráku takisto v smere na Nivy a takisto som zamával(pre istotu).
Èo som si všimol tak jediná zastávka kde vodièi SL zastavujú je na Zlatých pieskoch(smer mesto) a aj berú ¾udí.Niektorí zamávajú niektorí nie,ale z vlastnej skúsenosti vravím,že je to istejšie ak chcete využiť ich spoje vrámci mesta ?
A ak zamávate a nezastaví tak už je to len o vodièovi a jeho svedomí v tom prípade robte to èo napísala hovorkyòa SL dotyènému Samuelovi ? ?
Viete mi niekto poradit, kde sa nachadza zastavka Slovak Lines Podunajske Biskupice, razcestie?
N aich stranke som to nenasiel a nevedia to ani na ich infolinke. Vopred dakujem.
All:
Takže voz bol Mercedes Inturio, na zástavke Pribinova stojí pri Eurovei ako 28, neviem ci na tejto linke je povolená preprava v Ba, ale asi áno lebo ináč by to bolo uverejnené pod cestovným poriadkom. A v SlovakLines Regio je povolená preprava v obvode MHD, Trnavská SAD-ka to neviem ako ma, ale podla cp: http://sadtrnava.sk/data/cp/pri/2074161.PDF je vylúčená. A SAD DS http://www.sadds.sk/primestska-dunajska-streda/201404.pdf to tuším má tiež povolené... Ináč čo hovoríte na reportáž v lampárni??? ?
To boli pravdepodobne prímestské linky. SAD Trnava si nie som istý a ešte som nevyužil.
Ale pred vyše rokom som otázku písal do SAD Dunajská Streda a odtiaľ mi odpísali, že cestovanie z Autobusovej stanice do Podunajských Biskupíc aj do Vrakune je možné.
Toto síce je tiež do 100 km, ale keďže ako dopravca je na CP uvedený Slovak Lines Express,a.s. vykonávajúci diaľkovú a medzištátnu dopravu + na ich stránke je táto linka uvedená medzi diaľkovými. A teda zrejme aj tarifa je tam iná než na prímestskej doprave.
Tak si nie som istý či aj tam je preprava v rámci Bratislavy povolená.
rozumiem. Vyššia priemerná kvalita práce vodičiek je tak trochu možno daná práve tým, že ich jazdí v obore podstatne menej, aj keď vo zvyšujúcom sa počte ? Dnes ráno som absolvoval pohodovú jazdu s poschoďákom. Po trase je zopár náročnejších križovatiek a úsekov a všetko hladko a bezpečne ?
Myslím si, že vodička (nie vždy) môže byť ešte viac opatrnejšia než vodič v tých úzkych uličkách, nejazdiť štýlom "brzda-plyn", empatickejšia k starým osobám, ktorým nástup / výstup trvá dlhšie a skôr by nenastala ALEBO by bola z jej strany inak riešená situácia opísaná v #145535
Týmto sa nechcem "dotknúť" žiadneho vodiča minibusu a netvrdím, že jazdia zle. Minibusové linky nevyužívam často.
Tak k tej 1ke asi len tolko ze oficialne vylucena sice je, ale v praxi to tak nefunguje. uz viackrat som isiel Slovak linesom alebo SAD TT na trase z bajkalskej do race a s5 alebo z bajkalskej na ASMN, a vodic mi vzdy normalne vydal studentsky listok za 20 centov a nikdy ma nevyhodil z vozu kvoli tomu ze by preprava v ramci BA bola vylucena.
1; Zabudli tam uviesť, že v rámci Bratislavy je preprava vylúčená. Alebo ani pri Slovak Lines Express nie je?
2; Aký voz tam bol? Keďže to ide iba do / z Serede, tak by som sa nečudoval, keby tam dali prímestský voz (hlavne keď sme tu na fotkách videli prímestské nasadené aj na linke do Prievidze).
3; A tá zastávka "Pribinova" kde je situoavaná? Nebodaj pred OC Eurovea. ? ?
4; Zaujímavé, že Slovak Lines o tejto zmene na svojom webe vôbec neinformuje...
Vie mi niekto povedať prečo L30 s víkendovým odchodom spod nového mosta podľa cp 4:53 odchádza až 5:04 a palubák píše že všetko je ok ? Je možné že podľa palubáka je dnes pracovný deň ? ?
Povieš kde chceš zastaviť, keï si vonku, zamávaš. Niekedy sa zoberáš skutoène prkotinami. Nemusí byť hádam celý život presne nalinajkovaný pod¾a nejakého merítka. Niè v zlom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony