Schod pri dverách: Zdolávam ho kým vozidlo ešte stojí teda menšia pravdepodobnosť pádu.
Schod pri sedadle: Dvere som zdolal avšak pokial sa dostanem ku sedadlu vozidlo je už v pohybe a pokial som hendikepovaný tak je väčšia pravdepodobnosť pádu a následne úrazu.
Bez oznacovaca sa bude dat ist, ale s odlisnou tarifou, alebo s PCL. Ak tam daju obycajne EMTesty tak to bude rozbite. Ved napriklad v JMK nepouzivaju ani len tie kovove Mikroelektroniky, ale este nieco specialne
dnes poobede išli dve L95 za sebou cez zastávku Hrobáková (Smer Vyšehradská) a boli obidve poloprázdne. ? Jeden bol tuším 4219/..
Väčšia časť ľudí nastupuje/vystupuje na Farského a ďalej už nejde až taký plný.
Zvazujem napisat Brankovi námet, ci by sa nejako nedali zamenit okna s posuvnymi vetrakmi s oknami s minivetracikmi. Podla mna by to aj islo nakolko velkost 2 typov okien je univerzalna. Aspon zopar okien nech sa zameni , mozno to bude vyzerat jak u debilov, ale aspon nebudu sauny vo vozoch 2344-2363
chceš mi povedať, že tie sedadlá musia byť v celej SORke NB na schodoch? aj v tej NP časti je nutné všetky sedadlá mať na schode (myslím tie ktoré niesú nad kolesom a niesú ani nad motorom, ten pokiaľ viem je vzadu) a vzadu v tej vyvýšenej časti sú tie sedadlá umiestnené ešte na ďalšom schode. Nebolo by od veci, keď už tie 10 BN budú na šrot, rozmontovať to a zistiť či tam tie schody boli ozaj potrebné ? Chcel by som vidieť koľko iných výrobcov rieši LE vozidlá takto unikátne kreténsky ako SOR. Mám na mysli to kydanie schodov kde to ide a hlavne ten hrb ? videl som LE 15m Solaris a SOR s ním porovnať je blbosť. SOR to je low cost par excellence.
Add staromostove zmeny
Ovtedy co su presmerovane L95,50,78 tak chodia ovela prazdnejsie. Viem,ze na vsetko treba cas Kym si na to ludia zvyknu,ale :
Neviem ako je to rano na 95 ,ale poobede chodi ovela menej vytazena ako doteraz . Nic by sa nestalo keby sa jej zmenil interval z 4 minut na 5 minut v poobednej spicke a usetrene vozy by sa mohli dat na pekelnu 68ku.
Detto 50ka totalna hovadina - kazdych 6 minut k Auparku , stacil by tam kazdy druhy spoj - ostatne vozy na Safko - prestup eliny 11,12,13,14,4
K 78 sa nevyjadrujem - moze byt ?
A ako inak by si chcel tie "schody" zo sedadiel v LE/NP vyriesit (hlavne nad kolesom a motoeom)? To ako maju byt "Hover-busy" bez kolies, naprav, motora atd? ?
V tých Citelisoch je asi tak príjemný vzduch ako v TAM-BUSoch. Rozdiel je v tom, že Citelis by ako nové vozidlo (hoc postaršej koncepcie) mohol mať klímu a keď už nie to, tak aspoň tie veľké vetracie posuvné okná, ktoré ich pár kusov má. Ďalej som neskutočne vďačný za každý jeden Ik415 na L99, ktorý príde namiesto SORky v ktorej sa pri vystupovaní ľudia tlačia, vrážajú do seba a nemusí nikto zdolávať schody pri zliezaní zo sedadla.
Derkay nevie ani poriadne rozprávať... A ževraj, že ľudia si myslia, že tunel by mal byť suchý, ale to nie je pravda... Hm prečo sú potom nové tunely už suché? ? Keď ho už teraz opravovali mohli ho kompletne odizolovať....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk