Však to stojí na Apolle, resp. pod Novým mostom. Stačí len rovno do Dunaja vyskočiť. BTW, dnes na L67 v Citelise riadna kosa. Ale zas keď sú otvorené všetky veľké vetráky... ?
Re #149729 Hug0: A možno ani toľko špiny na nic potom nebude.
už iba detaily, možno to ani netreba zakres¾ovať:
- Heinburg a Wolfstahl asi nie su v zóne 630..
- zastávka Tehelná pre 51 a 151 je na severnej strane toho "zachádzkového stvorca" - teda na Tehelnej ul. pred vyústením na Kukuèínovu - a je jednosmerná (a nie ako na mape obojsmerná na Kukuèínovej)
- koneèná zastávka Slanec pre 156 je na jednoducho konci Peknej cesty- tam kde je "roh" zatáèky do¾ava... 156 nejde nikam do¾ava, bližšie k Slancu...
- zastávka "Kalné jazero" pre 57 je na tej ceste kde aj "spádovisko I" - teda na svernom brehu kalného jazera.. aj keï je pravda že donedávna bola na tej ceste èo je na západnom brehu kalného jazera, nie však tam, kde je nakreslená
- zastávku Bojnická by sa možno zišlo odlíšiť, minimálne pre 65 smer dolné hony, lebo tá je pred vjazdom na 1.DP, èo je od križovatky s Ružòavskou cca 170m
- zastávka Boèná pre 58 je na Boènej ul. blízko, alebo dajme tomu tesne pri odboèke do Technickej ul., ale urèite nie tak tesne pri Galvániho ul.
- zastávku "Chlumeckého" pre 8,9,16 by som dal ten kruh excentricky, že je iba pre eliny. Noèákytam nestoja, a pokia¾ je tam plánovaná výluka s dopredu pripraveným CP, ani X14 tam nestojí.
Aké zvláštne, že nikto okrem predstaviteľov Metra si niečo tak "nenápadné" ako náraz veľkého plavidla do mosta nevšimol. Neverím im, podľa mňa len fabulujú, aby mohli tunelovať rozpočet.
keby mal niekto ešte nejaké doplnky ku schéme liniek, treba povedať ?
Re #149712 barack40: ja ich nerobím, robil ich tr3mp, ja ich len editujem cez obyčajný photoshop
Re #149732 TeBeCe: wow, aktuálni sú, informujú iba 19 dní po ? nebyť toho, že sa Kovalčík prekecol, nikto by o tom ani nevedel
no co je s tymi novymi mercedesmi a sorkami? kedy vlastne konecne zacnu jazdit? nejako som sa o to od marca nezaujimal ale uz ma sere ze im to tak dlho trva..asi to tu uz bolo milionkrat preberane ale moc to tu necitam a zaujimalo by ma kedy sa konecne komfortne poveziem ?
to bola skôr narážka z mojej strany na zastaralosť mechanizmu... ja sa do techniky nevyznám, takže hoc som si v #149724 prečítal tvoj obsiahly comment k tej výhybke tak moc mi to nehovorí... furt neviem akým systémom si prehadzujú trolejbusy výhybky, resp. ako to je na týchto nových a tých starších...
Inštalovaný síce bol relatívne nedávno ale inak si pomerne blízko - výhybkly ELBA Kremnica, ex ČKD Praha, sú kópiami výhybiek Ohio-Brass zo začiatkov éry "moderných" trolejbusov. Ale zase Amíci, Kanaďania, Novozélanďania, Makarónci ich používajú dodnes: http://www.trolleybuses.net/van/htm/can_h_van_newflyer_2229_20070619_ss.htm
Najlepšia bývala výhybka na obratisku Lovinského, ktorá mala základnú polohu do rovného smeru, do odbočky sa stavala a do odbočky boli aj sekcie, takže bolo potrebné najprv mohutne našliapnuť jazdu (za súčasného brzdenia vzduchom) a prakticky okamžite ju pustiť, inak nasledoval ohňostroj, vyrážanie meniarne so státím trolejbusu krížom cez cestu a iné ľudové zábavy ? .
V princípe by každá "kremnická" výhybkabez predkontaktu mala mať základnú polohu do odbočky, je jednoduchšie ísť pod jazdou do priameho smeru.
ak sa preukážu blahodárne účinky sauny na zdravie cestujúcich tak sa bude cvakať gratis 70c lístok ? ak nie, tak to DPB okašle a cestujúci sa budú saunovať zadarmo ? v tom prípade by mohla L50 mať jednu zastávku rovno pri nejakom bazéne kam by si cestujúci naskákali po odvoze ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.