Nech rovno nakupujú vyradené Škody 21Ab a prerábajú ich na trolejbusy ako to robili v niektorom meste v Maďarsku. ? ? Smutné na tom je to, že aj kebyže to robia tak máme modernejší park než teraz. ?
1. Bratislava ako VUC, zlucenim funkcie magistratu a VUC - konecne logika a spravodlivost a aj znacna uspora byrokratickych darmozracov... zrusenie mestskych casti je uz znacna trufalost na tento bordelistan... samozrejme to este neriesi to ze stat dotuje ZSR a ZSSK a tie zabezpecuju tiez VHD niekde... takze nejaka priama dotacia statu na kolajovu dopravu (napriklad 1/10 dotacie do ZSR a ZSSK priamo pre DPB na kolajovu dopravu)
2. ine riesenia su len polovicate a horsie... ale napriklad ja byt primator, tak udrzbu a spravu ciest I., II. a III. triedy dam na starosti tomu komu patri, ak sa nesplni bod 1. alebo nedostanem adekvatne peniaze. Rovnako s verejnou dopravou - poziadam VUC aby sa podielal na VHD vo svojom kraji laskavo, alebo to prenecham VUC...
Chape niekto preco Bratislavsky samospravny kraj kde cca. 80% tvori Bratislava, a mozno 95% vyuziva MHD v Bratislave, dotuje LEN PRIMESTSKU DOPRAVU co je verejna hromadna doprava mozno pre 10-20% ludi??? ako moze toto niekto tolerovat, chapat a tvarit sa ze je vsetko vporiadku??? peniaze ma kraj za vsetkych obyvatelov, cele uzemie, a stara sa o zlomok... toto je mozne len na slovensku... a to iste cesty II. a III. triedy - preco ich spravu v BA neplati VUC? a I. triedy SSC??? potom by mesto Bratislava bolo na tom podstatne inak... a elektricku preco nedotuje stat prostrednictvom ZSR a ZSSK??? ako napriklad v meste Vysoke Tatry a Poprad???
Ak nerátame izolovanú trať na Dlhé diely, tak v podstate aj trolejbusového. 25Tr sa na nejakej 200-kovej linke neobjavila už ani nepamätám a 21TrAC aj tak skoro nikdy nejazdí...
Mňa napadlo ešte, že by mohla jazdiť po trase Letisko - Ivanská cesta - Trnavská cesta - Maximiliána Hella - Tomášikova - Ružinovská - Záhradnícka - Svätoplukova - Prievozská - ASMN. Ale uznávam, že to by bolo asi o dosť dlhšie ako na diaľnicu a po Gagarinke. ?
Priemerný vek autobusov je už "len" 10 rokov, ale i to je úspech v Bratislave. ? A nízkopodlažnosť už je 38,7% takže keď dodajú ďalších 5 Tedomov, nejaké SORky a poprípade CapaCity máme už aj 50% ?
Tak beriem späť to o tej nepotrebnosti výmeny dielov. Keď porovnávam takto zadné čelá starej a novej generácie je tam veľa rozdielov. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133