podľa § 114 ods. 1 zák.č. 8/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov do evidencie sa zapisujú vozidlá, o ktorých tak rozhodol schvaľovací orgán - odkaz 54 na § 99 písm. o) (MDPaT) a § 101 písm. c) (ObÚ DaPK) zák.č. 725/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov,
podľa § 123 ods. 1 zák.č. 8/2009 z.z. ... každé vozidlo, ktoré podlieha evidencii, musí mať pridelené evidenčné číslo,
Ale veď kebyže to číta z DPB tak číta toľko blbostí a je to tam písané komplikovane. ? Veď napr. na čo je cestujúcemu nadpis: "Nočná napäťová výluka na trolejbusovej dráhe - linka č. N47 od 17. 4. 2010 do 18. 4. 2010", nestačilo napísať "Nočná výluka linky č. N47 od 17. 4. 2010 do 18. 4. 2010" ???
A DPB si určite zabezpečí nejaký software za výhodnú sumu cca 33 000€ teda aspoň predpokladám. ?
DPB uz pre istotu ani novy CP linky 43 nezverejnil na webe, kedze vie, ze viactrasove CP nezvladaju ? ved nech si zabezpecia nejaky novy softver, napr. JPEG viewer ? ? este aj vo vykladnej skrini DPB na TVBA musia citat novinky od slova do slova z imhd.sk, to uz je aka hanba ?
Dali sa kúpiť z tých autobazárov aj klimatizované, len tie stáli asi o 2000€ - 3000€ viac a to je veľa nakoľko za toľko sa dal nájsť aj jeden kus autobusu, ale v katastrofálnom stave. ?
Neviete niekto či tie staré prenajaté Mercedesy klímu majú? Lebo ja som poobede dnes šiel v 1507, ktorá nemá jediné otvárateľné okno a po klíme ani stopy, takže cesta to bola veľmi horúca
V tomto prípade som plne na strane vodičov. Nech sa substrát háda medzi sebou, či má byť okno otvorené alebo dôchodkyni v troch (špinavých) svetroch hrozí akútne umrznutie.
pocuj ty o com hovoris??ked ich otvorim pri peknom a teplom pocasi na konecnej a na druhej,tretej zastavke babke taha na uces a vsetky ich pozatvara a zopakuje sa to tri kola po sebe tak nabuduce prdnem na to a nech si to reguluju cestujuci..alebo mam ostat stat a ist ich znova potvarat??
Len pre upresnenie CP linky 43: bolo by lepšie, keby zastávky Kačínska dolina a Kačín nasledovali za Železnou studničkou a nie Lesoparkom a do poznámky dať, že linka spoj nepokračuje k Lesoparku.
To je odsávanie vzduchu a zapínať by sa malo vtedy, keď sú strešné vetráky zavreté. Ale aj tak to nikto nerešpektuje, preto to väčšinou nemá žiaden účinok.
Dnes o pol deviatej boli videne minimalne 4 kusy CapaCity ako si to zenu po dolnozemskej pekne jeden za druhym. Tak ze by hadam uz prisli peniaze na ucet mercedesu?
klima nie je nevyhnutnost, stacilo by dobre vetranie. pamatam si narvany solaris v horucom lete (vyse 30), zhora krasne fucal cerstvy vzduch, pohoda... pravda, pamatam si aj letne jazdy solarisom, ktore pripominali saunu. hmm, predpokladam, ze vetranie nebolo na maximum, alebo vobec neslo? ako je to s vetranim pri solarisoch?
v tejto suvislosti este musim kritizovat niektorych soferov. ked ma v horucave bus 2-3 zastavky od nastupista pozatvarane okna a vetraky alebo potom vecer ked sa poriadne ochladi pootvarane okna, tak to je chyba soferov. neviem, ci to je take tazke, pootvarat a pozatvarat to na konecnej podla aktualnej teploty, alebo dotycny proste na vsetko kasle.
na 100% ak cez MS 2011 dakto pôjde našou MHDčkou, tak zaručene ňou tak skoro nepôjde. Tu ani Capacity nepomôže, keďže to bude sauna. Tu asi najlepšie sú Karosy B741 a 732 s posuvnými vetrákmi.
postav sa dozadu k stene od motora ?len bacha na nákup, keď ho oprieš o ňu tak máš navarené ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ear4
v tejto suvislosti este musim kritizovat niektorych soferov. ked ma v horucave bus 2-3 zastavky od nastupista pozatvarane okna a vetraky alebo potom vecer ked sa poriadne ochladi pootvarane okna, tak to je chyba soferov. neviem, ci to je take tazke, pootvarat a pozatvarat to na konecnej podla aktualnej teploty, alebo dotycny proste na vsetko kasle.