pravdu povediac celá zástavka je v dezolátnom stave, ale keďže tak skoro neočakávam, že spravia z toho prestupný terminál, tak to mohli spraviť, myslím si, že vybetónovať ten nástupný ostrovček by bolo lepšie (vrátane zdvihnutia) ako ten "nízkopodlažný" asfaltový, ktorý nanajvýš vydrží 2 - 4 roky ?
Aká kampaň? Veď to zábradlie je v dezolátnom stave, rovnako ako na zastávke na Riazanskej, tak nevidím dôvod, prečo by ho nemali vymeniť. Je to úplná banalita. A zdvihnutie povrchu zastávky by sa podľa mňa robiť nemalo, celý terminál by sa mal prestavať.
Dávam všetkým do pozornosti, že kampaň sa už začal aj na Račianskom Mýte, kde dnes robotníci rozbili starý asfalt na zástavkách električiek a osadili tam úplné nové zábradlia - len mohli konečne zdvihnúť tú zástavku o 10 - 15 cm, aby sa konečne pri výstupe/nástupe nemusel robiť zbitočne o krok viac - podobne ako na Radliského... ?
Skôr je otázne do kedy budú likvidovať ojazdené autobusy každého druhu a nenahradia ich žiadnym novým. Aby 94-ka jazdila krátka? Ako sardinky tam cestujeme. A to nevravím o 95-ke ktorú som naposledy videl ísť krátku od Šafarikovho námestia. Na ľudí sa kašle... hlavne že sa bude čím a komu ukazovať že sme jediný drbnutý podnik ktorý ma najdrahšie autobusy snad aj v Európe. Existuje aj drahší mestský autobus? neviem...nemám informácie...
Tiež možnosť, podľa mňa by im to ani problém nerobilo, nakoľko sa DPB nejaké zámeny v plánoch neobťažuje ani pri najmenšom vysvetliť, sem tam nejaké formálne ospravedlnenie za banalitu padne z úst súdruha Gardenescu a to je asi tak všetko. Ja keď tak pozriem do SORu a Capacity tak rozdiel vidím možno v materiáloch, aké sú v interiéri (pôsobí to ozaj luxusne), potom zaoblené hrany a zvonka sa pohrali s designom ale to v dnešnom stave nepotrebujeme, len dakto si myslí, že to treba ? Ja dúfam, že kĺbové SORky nikde pri kvalite našich ciest neurvú zadný nárazník, lebo už som videl napr. Capacity ako sa pri DK Zrkadlový háj riadne priblížil zadkom k zemi ?
No hej. Uz aj tym ze CapaCity je ako BMW - vela stoji a nic neponukne (specialne co sa interieru tyka) oproti tomu Citaru (neviem ako su na tom Audi, este som nim nesiel :)).
na L50 sú kraťase aj pri takomto intervale na prd lebo hoc aj keď prídu dva na zastávku tak ľudia idú do prvého. Včera ma napadlo prečo to tak robia - prestupný systém = prvý autobus príde na zastávku logicky skôr, môže sa stať že druhý autobus nestihne zelenú, alebo že prídu na zastávku obidva za autobus inej linky a zatiaľ čo druhé vozidlo dvere ešte otvorí, tretie nemusí alebo nemôže, preto cestujúci bude tvrdnúť na zastávke. Ak to bude naozaj tak, že CNG budú od mája či júna v Jurajovom dvore tak by na L50 mohli byť Solarisy. L50 je inak špecifická linka, lebo na nej poobede stúpa vyťaženosť 2x, najpr. po 14, keď končia školy a potom po 16-16:30, keď ľudia končia v práci a chodia do Auparku, Eurovey, trhovisko Miletičova a Polusu. DPB by si mal vyťaženosť na tejto linke odsledovať a spraviť maximum pre to aby sa na ňu čím skôr zaradili klbáky.
už je dávno neskoro, lebo chmuľo Záhradník ešte keď sa Capacity len testoval v BA (neskôr ho kúpila IKEA), tak imbecil z DD vyhlásil, že spravia všetko preto aby ich zakúpili. Len sprostý by veril, že DPB nie je s nimi spokojný a Mercedes by bol sprostý keby nežiadal od DPB odškodné za neprevzatie vyrobených vozidiel. Ďurkovský je idiot č.2. nakoľko hovoril, že tieto (M.C.) nové autobusy budú slúžiť Bratislavčanom a budú pripravené pre nadchdzajúce MS v hokeji. Neviem prečo sa celá táto banda nehodí pod hlavičku SMER-SD alebo HZDS, ako keby im z oka vypadli - arogantní, ignoranti, egoisti, mafiáni a zlodeji. ?
Citelisy s posuvnymi vetrakmi by som nechal ,ostatne s minivetracikmi okamzite prec - staci mi ked mam ist v lete v prazdnej 25 Tr ,nie to este v plnej 50ke.
skôr by som predal tie Citelisy obstarané za lacné prachy. V lete sa v tom nebude dať cestovať, klimatizáciu neobdržia nikdy tipujem, takže to bude riadne trápenie.
Co som pocul, tak DPB moze od zmluvy kedykolvek odstupit, ked nebude s vozidlami spokojne...Teda po nejakom testovani...A testovanie prebieha uz asi mesiac na 4901 a aj ked su mozno spokojni, tak to vyuziju preto, ze nemaju peniaze...
Možno že vyšiel na povrch zdravý rozum a zistili, že autobus za 18 miliónov Sk je zbytočne pridrahá hračka... lebo ja osobne od začiatku nevidím zmysel tejto kúpy. A keďže sú tie kĺbové SORky aj s celovozidlovou klímou, tak tu už skoro nie je žiadny rozdiel. Akurát obrazne povedané, nebude to BMW, ale passat...
No uz len dakto bude kupovat zaprdenu stolicku zahradkara ? . Skor by som predal jeho auto, ved do roboty ma 133ku alebo 32+28
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nocturno7