a este som zabudol... vyzera to tak, ze ziadna predpriprava na druhu kolaj nebude, kedze uz zacali klast tu plstenu haluz a robit drenaz a robia to iba na profil jednej kolaje...
a tie trakcne kable mohli urvat oba a natiahnut nove, ked uz robia rekonstrukciu :-))
a tie trakcne kable mohli urvat oba a natiahnut nove, ked uz robia rekonstrukciu :-))
Andrej (Anndy008)
"NP autobus Mercedes-Benz Citaro sa mesiac testuje na vybraných najnáročnejších trasách bratislavskej MHD. Ako uviedol gen. riad. DPB Ing. K. Zachar, cieľom je najmä porovnať uplatnenie obdobného typu autobusu s doteraz využívanými kĺbovými a na záver o tom informovať verejnosť.
Trojnápravový Mercedes Citaro má na zadnej poslednej vlečenej náprave riadenie. Pri zapnutí tohto riadenia sa znižuje polomer jeho zatáčania. Vypnutím sa zasa eliminuje vybočovanie zadnej časti..... Autobus poháňa radový horizontálne uložený 6-valec 11.98litra, 220 kW (299k). Odvezie celkovo 129 pasažierov, z nich 46 má miesta na sedenie. Životnosť tohto vozidla prestavuje minimálne milión najazdených kilometrov".