viem, písal som o napojení, aby bolo zvýraznené, odkiaľ,
ak sa k tomu pridá ešte zámer viesť do KV T-linky okolo intrákov, tak doba jazdy do centra +cca 6 - 8 min.
v dokumentácii pre ÚR to nie je, v ÚR to nie je a ja nie som účastníkom konania,
pochybujem, že by sa našiel niekto ďalší, kto si ten nedostatok všimol alebo kto bol kvôli tomu osobne jednať v IPR,
podľa toho, čo vidím v dokumentácii, je zrejmé, že mne sa ich nepodarilo presvedčiť, podobne ako nezmenili návrh na Pražskej v úseku od Sokolskej smerom na Brniansku, rovnako sa vykašľakĺi na sľub ich GR ohľadom prístupu cyklistov,
taktiež sa vykašľali na smerovanie jednosmeriek medzi Žabotovou a Jeleňou, na iné umiestnenie zastávky MHD na Šancovej v smere na Račianske,
je toho toľko, čo nechali nepovšimnuté, napriek pripomienkam, že to vyzerá na ignoráciu záujmov verejnosti, to platí rovnako pre IPR, ako aj stavebný úrad a osobitne oboch šéfov,
nové vedenie mesta si po právoplatnosti ÚR bude môcť navzájom fúkať kockový cukor do miest pod chrbátom, ak sa mu to podarí,
zmluvou o budúcej zmluve, ktorú uzavrelo terajšie vedenie, bude nové vedenie držané tak pevne pod krkom, ak nie až pod pásom, že ani necekne, aby sa nezadusilo od zmluvnej pokuty a náhrady škody, úšlého zisku a čo ešte všetko by IPR vymyslelo,
práve kvôli voľbám to mala MČ "odročiť", ale to by tam nesmel byť úžasný tandem a bezbrehá ťúžba zanechať po sebe pomníky osobnej slávy,
Ťahať tak 207 je zvrátené už len preto, že jazdná doba centrum - Molecova by bola okolo 20 minút, čo je oproti cca 10 minút električkou absolútne nekonkurencieschopné.
L204 by sa ešte dalo pochopiť, aj keby bola veľmi dlhou, ak by naďalej mala druhú konečnú na Rádiovej,
ale L207, kadiaľ by ste ju chceli napojiť na Mlynskú dolinu?
ľavým odbočením z Valaškej, alebo skrátiť a z Lovinského odbočiť na úzku Pri Habánskom mlyne alebo inak?
L32 ako trolejbusy je reálna asi až po dokončení prestavby Predstaničného nám., v rámci ktorej mienia vybudovať pre MHD mimoúrovňový vjazd na otočku z Pražskej a výjazd cez Žabotovu, odbočenie na Šancovu a ďalej Pražskú by nemal byť problém,
horšie je, že nechceli akceptovať pripomienku, aby doplnili líniu trolejov pre odbočenie zo Šancovej na Štefánikovu, aby sa dali robiť viaceré kombinácie obslužnosti trolejbusmi a pripravila sa jedna z podmienok vylúčenia busov v smere hl. stanica - Petržalka
ak by v rámci tej akcie doplnili aj toto vedenie, aj tak zanedlho by bolo nefunkčné,
IPR od ÚR delia iba týždne, aj keď sa niekto odvolal (lehota uplynula predpár dňami), a od SP nejaké mesiace, možno už koncom jesene sa dočkáme zásahov na Pražskej a Žabotovej, ako to uvádzali zverejnené materiály pre prvú etapu, a na prelome jari a leta aj na Predstaničnom,
samozrejme, ak budú mať peniaze
Nejdu dokopy, lebo ta trat je v podstate nedokoncena - ale ver tomu, ze kebyze spojis patronku a DD a napr predlzis 204 + napr este 207 ties na DD tak v pohode mozes zrusit 32 a 33 (A mozno aj 133) (hovorim to na rychlo, nemam to prestudovane)
Lebo je to vážny problém najmä finančný tam tú odbočku dorobiť. Aj keď je pravda, že keď to ani Záhradník nebol schopný urobiť za celú tu dobu, kedy na 32 jazdili "duobusy" tak to asi nejde ?
Ide o dosť low-cost autobus, ktorý by mal byť lacnejší než SOR. Neviezol som sa v ňom a videl som len fotky a pôsobil na mňa dosť lacno a napr. neobsahoval niektoré vychytávky, ktoré obsahuje klasický autobus. Tento autobus je hlavne pre mestá, ktoré nemajú veľké finančné možnosti na obnovu vozového parku čo v prípade Bratislavy nie je až tak do bodky splnené. Určite máme viac peňazí na obnovu ako nejaké MHD s 20 autobusmi. Neviem si predstaviť jeho premávku v Bratislave ale ak sa tu teda bude testovať som zvedavý na jeho spoľahlivosť a čo povedia vodiči... Predtým to bol Novoplan a tie neboli veľmi spoľahlivé. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA