Prístup k mólu, parku a časti námestia nie je preto lebo Ballymore Group ho vlastnícky prevedie/previedol Bratislave a tá ho plánuje sprístupniť až 24.4.2010 na deň Bratislavy. ? Preto tam teraz cez deň behajú okolo SBSkári a MsP a zakazuje tam vstup. V noci to ževraj nie je chránené. ?
Ideálne by bolo keby :
1) Boli na zastávkach ako Zochova, Šafko, Hodžko, Kollárovo nám. a iné kde sa zmeny liniek dotýkajú (nevynímajúc také zastávky ako Patrónka, HL.st.,Trnavské a Račianske mýto, ASMN, a pod.) vylepené oznamy vytlačené na papieri.
2) Keby šoféri na linkách, ktoré robia obchádzkové trasy zastavovali na všetkých zastávkach po ceste a nie - raz stojím raz nie, áno, nie, nie, áno,...a tak dookola, tak človek nevie vôbec či sa má pripraviť na výstup alebo nie
ono je to presne o tom..ze aj keby vodic informoval 20-30 ludi vo voze o odklone ideme tade a tade,tak dalsich 20,30,40 ludi cakajucich na zastavkach na ktore bus vdaka odklonu ani nepachne nema uz kto informovat a toto uz nieje chyba ani praca vodica
na Šafku čakalo asi tak 50-60 zúfalcov na L50 a 95 - nikde žiadny oznam, ani jeden leták. Hlavne, že prístrešok je oblepený reklamou na EUROVEU, bez nej by sme neprežili.
Inak k EUROVEE poviem toľko, že je to veľmi pekne riešené, škoda, že nie je prístup k mólu, neviem prečo... Samotná budova, má krásnu strechu, preskledná kde sa to dá, a preniká tam dosť svetla z vonku. Čo sa týka obchodov, tak plno odevných a obuvných, kaviarne, pár miest so službami a to je všetko. Osobne mne z oblečenia nevyhovuje nič čo tam ponúkajú a to chcem len obyčajné čierne veci, bez akejkoľvek ozdoby, proste čisto čierne...
to nemyslis vazne? tak mal si dnes jazdit somnou z asi 5étich ludi malo tych zopar kratkych otazok 3ť.kazdemu som rad a ochotne vysvetlil co kde ako,z niektorych otazok by som vedel urobit humorna forum a netvrdim ze do kazdeho spoja mal nastupit nejaky pracovnik...ale dat to do tv,tlace,radii,na net atd atd
Dobre, ako si to predstavujes? Ze na kazdej zastavke po ktorej je odklon nejakej linky bude nejaky clovek co tam nastupi a bude vysvetlovat?
Je naozaj problem aby pocas takejto situacie vodic vstal, napr. v 50 na Kosickej a povedal: "Dalej idem cez Apollo do Auparku" a pripadne zodpovedal par kratkych otazok?
Idealne by bolo keby tie vozy mali funkcne mikrofony a repraky (maju to aspon vsetky nove vozy??). Pripadne, keby sa dali pustat prednahrate oznamy
Predlzenie som tam navrhol na zaklade debaty s jednym chalanom (Slovakom) co byva vo Wolfsthali.. nejde len o jednu osobu, Eurovea naozaj proste obsahuje veci atraktivne prave pre (nazvyme to) "bohatsich" ludi.. Preto si myslim ze by to pre nich mohlo byt zaujimave.. Nevravim ze je to nevyhnutnost, len napad.
Re #147086 frenky: To iste by som napisal keby slo o Polus, Aupark, Avion.. jednoducho to nemoze DPB ignorovat.
Co sa transparentov tyka, videl som aj jednu 88 s Novym mostom, ale vacsina bola oznacena spravne. Taktiez chybalo pouzivanie tlacidla odklon pri niektorych vodicov.
Osobne som tiez radil niekolkym ludom a vacsina z nich absolutne netusila co a ako. DPB to proste do...
Tak, žiaľ k tomuto názoru sa musím pridať. Zatiaľ čo minulý rok som chválil, tento rok stála celá organizácia za prd. Vyčítať možno najmä nedostatočnú informovanosť cestujúcich, konkrétne:
- nedostatočné oznamy - ak niekde náhodou boli, väčšinou hovorili len o presune zo Zochovej na Poštovú, oznam o zmenách na linkách som videl len jeden, aj ten nebol kompletný,
- vodiči aj napriek tomu, že mali na poslednej zastávke pred odklonom informovať cestujúcich, ani jeden tak nerobil (a sledoval som to dosť dlho a na rôznych miestach),
- vodiči liniek 28, 30 a 37 sa ani neunúvali zmeniť si manuálne cieľ, a tak na Zochovu prichádzali s cieľom Nový most, resp. Malá scéna (zaujímavé, že na L88 a 95 to nikomu problém nerobilo),
- podaktorí vodiči ani nevedeli, kde majú zastaviť (viď vodič L83 na zastávke Račianske mýto),
- dispečeri sa vo Fábiách vyvážali po meste, ale informovať som videl len jedného pod Novým mostom.
Len pre zaujímavosť, na zastávke Zochova ste sa nikde nemohli dozvedieť, že linky 80 a 83 tadiaľ do Petržalky nepremávajú. Pri ceste v X12 väčšina ľudí nadávala, že nikde oznam o tom, že električky nepremávajú nie je (dúfam, že toto je tiež súčasťou volebnej kampane v KV). Tí, čo vedeli že Maratón sa koná nemali ani najmenšiu šajnu, či, čo a kam im pôjde, resp. kde môžu prestúpiť. Hlavne, že Pri kríži bolo vyše 5 hodín platených cca 10 vodičov električkových súprav za pitie kávy, fajčenie (aj vo voze) alebo diskutovanie len tak medzi sebou. A takto by som mohol pokračovať ešte aspoň na pol strany.
Celkovo vôbec nechápem, prečo na magistráte uprednostnili poloreklamný maratón pred dopravnou obsluhou obyvateľov mesta. Neverím, že by bol veľký problém zabezpečiť celú organizáciu tak, aby električky (aspoň v obmedzenom rozsahu) mohli jazdiť normálne cez Mostovú a Jesenského. VIVAT PARTYSLAVA.
BTW, keď ste sa tu bavili o tých brigádnikoch, keby boli v DPB čo k čomu, tak si viem prestaviť tú kindermafiu, čo by za pero a reflexnú vestu s logom DPB podávala informácie aj zadarmo. Ja som dnes radil asi 40tke cestujúcich a nič od DPB za to nepožadujem.
901 stála jednosmerne pri Auparku od nepamäti. Ak aj nie oficiálne, tak na požiadanie sa tam vždy zastavilo. A keď rakúsky cestujúci žiadali zastávku pri Auparku, tak načo by jazdila až do Eurovei? Za to, že ty tam chodíš celý nadržaný?
Informačná morálka zjavne ešte nedorazila na Slovensko, asi stojí niekde na hraniciach a vybavuje si mýtnu krabičku ? ? a čo sa týka informovanosti, tento rok to išlo prudko dole, čím to bude?
To hej, ale na električkovej zastávke "Poštová" bol pracovník, ktorý ochotne informoval cestujúcich - na reflexnej veste mal napísané "Vyšetrovanie nehôd". A dispečera s nápisom "Dopravný dispečing" som videl informovať aj na zastávke "Kamenné námestie".
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Padrex