U 203, 206, 207, 209 a 41 sa "dočasne" redukovalo ešte kedysi v lete 2007, lebo nie sú vodiči, no nikdy sa pôvodný interval neobnovil. A kde sa asi tie ušetrené km použili? Žeby v KV?
Jasne, 88-ka sa redukovala kvôli DD a vôbec nie kvôli meškaniu na trase a nedostatku vozov.
95-ka - kvôli nedostatku kĺbových vozov
68-ka - nič sa na nej nemenilo.
"Mohol by si vysvetliť kde sa niečo "redukovalo"
tak začnime L88 int. v 09/05 bol 6, teraz 8, pretože "pri náraste zdržania na trase nie sú vozidlá na zachovani eintervalu",
L95 z int 3 v 09/05 na int 4...
neviem, či sa nenatiahol int. aj na 68
Počuj chlapče, namiesto vypisovania tých bludov by som ti poradil ísť sa previezť aspoň jednou z tých liniek. Budeš veľmi prekvapený koľko ľudí v tom bude. Linky sú využívané viac než dosť.
Mohol by si vysvetliť kde sa niečo "redukovalo"?
Nikto nenarieka nad nedostatkom financii na prevádzku. Hovorí sa o nedostatku peňazí na obnovu vozového parku...
otepluje sa, tak vyliezajú z brlohu
tak pevne verím, že po noblesnej prezentácii na Hviezdoslavovom nám. s vylúčením električkovej dopravy budú nasadené na celodennú 133, prípadne ako ZV pre DD, lebo "čo ak električky vypadnú"
keď pôjde k EV aj 28, nebolo by vhodné po počiatočnom týždňovom nápore zvedavcov od 1.4. zrušiť predvolebnú 133, ktorá tým pádom stráca opodstatnenie, keďže KV už bude mať "priame spojenie s centrom"? ?
Re #145709 Solider: nič si z toho nerob, tí v článku tam majú ešte stále "y"
Re #145718 frenky: kedysi sa tuším neskloňovalo ani Oslo a terazky hej...
Re #145723 810zssk: a ty si nevidel minulý rok dovedna 100x 1999 a bystrický tam?
Re #145742 Petto: akože nie? veď 6,5 milióna za kus sa ti zdá veľa? ? veď aj pán Kadnár povedali, že kĺbové cng sú po reko úplne nové vozy (čo na tom, že sa po 3-4 rokoch zlomia )
To nikto nespochybňuje, ale ako vysvetlíš nezainteresovanému človeku tlačiacemu sa denno-denne v starých vozidlách ak na jednom mieste Bratislavy ide všetko?
Zavádzanie nových liniek - to je zvýšená potreba vozidiel, vodičov, PHM... Uvediem iba 133,135,139 a iné linky voziace vzduch. Na jednej strane sa DPB hrá ako obsluhuje jedno ale aj iné doteraz zanedbané územia a na druhom konci ich redukuje a narieka nedostatkom finančných prostriedkov.
Keď kúpia SOR, p94uješ. Keď kúpia Capacity, pi94uješ. Keď kúpia Citelis, p94uješ. A keďže ťa poznám veľmo dobre, stavím sa, že by si p94oval aj pri predĺžení trate k Eurovei. ?
Prakticky hej, ale keby sme išli striktne podľa PP a ďalších predpisov pravdepodobne by to také isté nebolo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA