Dnes som išiel s tým CapaCity-m na L83 po prvý krát. A prvý dojem: docela dobrý, pohodlný, pekný a DRAHÝ... ? a potom som prestupil na L96 (tiež CapaCity), čiže som mal na Avion docela prijemnú cestu-a to stále s Popravným podnikom. ? Naspäť samozrejme s tými fantastickými CNG abusmi na L61- samozrejme už na Sabinovskej dosť plný. ?
veľmi rýchlo človek pochopí, prečo Capacity nejde na dračku v Nemecku. Stačí im bohate Citaro, ktoré je rovnako pohodlné, rovnako kvalitné, možno aj priestrannejšie a poberie rovnaký počet ľudí (možno aj viac, záleží od interiéru) a za nižšiu cenu, lebo pochopili, že prezdobený vzhľad a slonie rozmery cestujúcich neohromia a ani nezlepšia markantne dopravu. To len taký plytký človek ako Záhradník a jemu podobní na magistráte a v predstavenstve DPB vedia ľuďom servírovať takéto grcky a vydávať to za pravdu.
Boli to naozaj len tri sekundy, čo by ho zdržalo? Pri preklade liniek 201/202 na danom úseku a výslednom intervale 4 min. by som Vás asi ani ja nepočkal- treba byť na zastávke včas, alebo radšej prísť trochu skôr, pokiaľ máte "vyhliadnutý" konkrétny skôr.
Totiž tie 3 sekundy môžu znamenať napr. na ďalšom semafore akurát tri sekundy po skočení oranžovej a potom zdržanie pre všetkých. ?
čo sa batožiny týka, tak gratis miesto je vzadu pri 4.dverách hore keď si vyšlapeš po schodíkoch a pochybujem, že tam vytrepe nejaká baba ťažkú batožinu na kolečkách čo ledva utiahne možno. Inak to je s úložným priestorom na batožinu takisto ako v Ik435, možno ešte horšie, lebo v Capacity ju položíš nejak blbo a už ľudia neprejdu cez úzky priestor. Skrátka rozvrhnutím interiéru a počtom sedadiel je to nevhodný voz pre BA, na to aký je veľký a NAJ-všetko možné, neponúka toľko toho. Sedí sa v ňom rovnako pohodlne ako v SORke, Citelise či Solarise.
Najmä ak na to historické vozidlo budú musieť tak či tak niekde prestúpiť, lebo žiadna z letišných liniek neobsluhuje turisticky atraktívnu lokalitu. A pre tých, čo budú cestovať až na hlavnú stanicu je dobrý akýkoľvek voz, aspoň sa cestou stihnú "aklimatizovať" a nebude ich čakať obrovský šok po vystúpení z autobusu. ?
Re #145616 intony: Ja som už dávno nevidel stáť v L61 ľudí na schodoch, jedine, že by sami chceli. Na druhej strane, pri dvoch takmer súčasných príletoch a intervale 20 minút (osobne odskúšané o cca 22:30) ti tam nepomôže ani Capacity.
Čo ste sa zbláznili, posielať predražené Capacity na L61 a to len z dôvodu "púťovej atrakcie" pre tých pár turistov čo sem prídu letecky? Ako keby sme nemali iné linky, na ktorých je takáto kapacita vhodnejšia. Či považujete za vhodné aby sme za tých cca 6 (približná výprava linky 61) * 570tis. € robili zo seba zasa len šaškov pre turistov? ?
Ja osobne by som preferoval tu 61 - ide to po trase Letisko - Avion - Zimny Stadion - Trnavkse myto - Racianske myto - Hlavna stanica - a ked uz stanica, obe myta a ani letisko nie su bohvieco, nech su aspon slusne abusy ?
ale tak pre jednotnosť... možno sa ešte L96 napraví nejak čo sa týka trasy... 15m by sa hodili na L196, ale to by museli mať Solarisy postavenie ako každý iný voz vo vozovom parku. Narážam na to, že napr. po špičke na L96 šli na L70, teda musia byť v permanencií, v podstate ich nemožno nasadiť na nejakú špičkovú linku, kde by stačili 15m alebo nimi komplet obsadiť nejakú linku a po špičke by vozidlá zaťahovali do depa. Škoda, že už počas sedla niesú Soláče na L70, podľa mňa tam jednoznačne patrili, alebo keď už sa prešlo ku kraťasom na L70 počas sedla, tak mal ostať 12min interval. Ostatne na našu tlačenku, asociálov a čmáranie po vozidlách ozaj Capacity netreba vôbec, postačí SOR.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki