Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #145535:
Kverulantská geriatria potrebuje klepnúť po prstoch, nie ich v tom podporovať.
VERBÁLNY KONFLIKT NA LINKE 44

Dnes, Sprinter 1900, odchod z Jaskového radu 12:10 h. Ľudia pri vystupovaní vodiča zdravili, on vždy odzdravil. Pred novou zastávkou "Júlová"sa pani v predstihu v poloprázdnom vozidle zreteľne postavila k prvým (jediným) dverám, ale nezazvonila. Nezastavil jej. Na jej slušnú otázku, či tam nestojí, slušne odpovedal: "Predstavte si, nestojí. Treba zazvoniť. Všetky zastávky sú na znamenie."

Na Kolibe zrazu starší cestujúci začal vodičovi hovoriť, že sa má ísť liečiť a vyjadril počudovanie, že ho ešte z DPB nevyrazili - že toto nebolo prvýkrát a že už minule sa sťažoval na dispečingu. Za to, že vodič v prvej sekunde neotvoril na Kolibe dvere, začal provokovať, že mu rozbije kabínu (či čo) ak neotvorí...

Dvere ihneď otvoril, ale cestujuci nechcel vystúpiť a vrieskali po sebe na celé obratisko. Vodič, reprezentant dopravcu, starého častoval najškaredšími nadávkami (starý provokoval použitím viac-menej slušných slov).

Starý odišiel, 12:30 h tá pani nastúpila, niečo sa vodiča normálnym tónom pýtala alebo mu hovorila na čo on reagoval krikom! Snáď jej potom na Júlovej zastavil...

Ako často robia vodiči psychotesty? Majú aj nejaké školenie na zvládanie konfliktov?

Keď som neskôr išiel späť, z jeho jazdy vyplinulo, že podľa neho sú VŠETKY zastávky na linke 44 na znamenie, teda aj pred Siemensom treba radšej zvoniť a vonku pre istotu aj tam mávať (aj keď to sa oficiálne nemusí ani na zastávkach na znamenie)...

Dožvie, ako by dopadla prípadná sťažnosť tej cestujúcej. Z palubáku by sa totiž preukázateľne zistilo, že pred zastávkou "Júlová" nezazvonila. Nuž tak málo stačí ku konfliktu, kde (podľa môjho názoru) KAŽDÁ STRANA MÁ SVOJ PODIEL VINY!

PS 1: Majú vôbec niektoré minibusy vnútorný displej s ukazovaním zastávok a akustické hlásenie? Lebo 1900 nič také nemá.

PS 2: Zastávka "Na Revíne" má označník aj v smere na Kolibu? Lebo nevšimol som si.
Reakcia na: no.ev.di. #145528:
Teoreticky by sme sa mohli vyvážať v trolejbusoch Daimler-Stoll, ktoré by prešli desiatimi generálkami alebo v MAN-Siemensoch. O generálkach 14Tr nejdem ani hovoriť, to ma zdrbeš že je to staré. K tej nízkopodlažnosti- ono to neni zas tak úžasné ako sa o tom šade hovorí. Opýtaj sa starých ludí resp. ludí s malou telesnou výškou- napr. také Citelisy-nastúpia síce pohodlne bez schodov ale potom sa musia štverať na sedačky, pretože sú vysoko položené. A v časti za druhými dverami medzi sedačkami je malo priestoru na statie.
Reakcia na: klasIK #145514:

Dík za odkazy. Krásný..
Reakcia na: Peon #145530:
Tak minimálne ten spoj do kostola (18.00 Koliba) by tade mohol zájsť, aby obyvateľov odtiaľ do toho kostola zobral...
Reakcia na: Peon #145430:
Zaujímavé, že na zastávkach aj na www.dpb.sk je stále nesprávny CP linky 44. Na http://bid.cp.sk a www.imhd.sk je správny (ten na imhd je oproti cp.sk prehľadnejší a zrozumitelnejší).
Reakcia na: no.ev.di. #145511:
Nejde. Iba v smere na Kolibu tade ide. Nestačí taká zachádzka v jednom smere? ?
Reakcia na: Arkuslogaritmus #145525:
14TrM sú k dispozícií od roku 2001 a patrilo by sa už akosi niečo novšie, niečo ide s dobou. Teoreticky by sme sa mohli voziť aj v Škoda T11 alebo Škoda 9Tr, len by sa vyrábali z nových materiálov ale inak by to bolo ako cez kopírák. Pochybujem, že by si bol nadšený. Napr. okolo nemocničného komplexu na Krmároch okrem NP 22 a 32 neprejde ani jeden NP trolejbus, ktorý premáva narozdiel od 22 a 32 do centra mesta alebo na mýta (Račianske a Trnavské). Irisbusy na Dlháče sú v tom žalostnom počte výsmechom celej trati na DD. Keby Záhradník nebol krátkozraký pako tak namiesto provizórnej L133 by tvrdo makal na tom aby sme boli čím ďalej bližšie k predĺženiu trate z Molecovej na Slávičie údolie s pokračovaním okolo ZOO na Patrónku a spojením trate so zvyškom siete, takže by tam mohli občas dojsť aj 14 alebo 15Tr-ky bez potreby odťahu. Električky : to isté čo u trolejbusov. Kľudne sme mohli voziť v podstate v tom čo v polovici 20.storočia a len z nových materiálov to robiť ?
Ahoj, nemáte prosím niekto nejaké informácie o buse Karosa-Ikarus 366 ečv. BAB 71-42?
Buď #1642 alebo #1643, neviem presne.
Autobus je z roku 1990, vyradený asi v roku 2001.

Náter: Bol bielej farby, šedý pás naspodu, jeden belasý a dva červené vstrede. Nápis Karosa na ňom nebol, iba IKARUS.

Poprípade ak máte informácie o druhom Bratislavskom Karosa-IK366, alebo o našom IK396, či TAMe 331 A 119 budem vďačný!
Viem len, že tá 396ka bola predaná zájazdom a má biely náter so šedým pásom naspodu, špz BA-086HB

Každá informácia pomôže, ďakujem! ?
Reakcia na: Arkuslogaritmus #145525:
Moj clovek ?
Reakcia na: neoBB #145524:
V tomto tisícročí to bude.
Re #145475 no.ev.di.: Podla mňa za šecko može Záhradník ? Počuj chlapče, ty si strašne anti-záhradkársky a neobjektívny- napísal si :Za neho sa vozový park dostáva do väčších a väčších sračiek, lebo podstatné kategórie vozidiel sa neobnovujú vôbec - eletkričky = NIČ, trolejbusy = NIČ (dokonca ani pre Dlhé diely nevedel ten chruňo objednať trolejbusy!) a autobusy akurát tak šmejdové/low-cost SORky, prenajaté Tedomy a "z neba spadnutých" 35ks Citelisov (keby dotyční dopravcovia, ktorí tieto Citelisy kupovali dostali licencie, tak nemáme žiadne Citelisy, ale sprostému - Záhradníkovi - štastie praje)
Trolejbusy nič? Potom si slepý, pretože ja som si všimol v našich uliciach 14TrM-12kusov, a 6401-ktorá premáva asi 7 dní v roku ? A Irisbusy na Dlháče. To sa tiež ráta. a električky nič? Zobuď sa macko! čo k2s? sú nové a vysokopodlažné, ale to nikto nerieši. A chodia tu T3 s výzbrojou Progress a pekným interiérom. Väčšina ludí nerieši že Citelisy sú tu náhodou, podstatné je že sú tu. alebo by si si radšej vyvážal prdel v malých CNG karosiach? ?
kedy vám dodajú tie nové mercedesy?
Reakcia na: kecho #145519:
Dôvod neviem len som počul o tom, že v pôvodnom znení neprešla nič viac. ? Možno je to aj stavom komunikácie alebo preto lebo vilová štvrť nie je prozáhradnícky volebne orientovaná. ? ?
Reakcia na: Emo #145515:
hej? nepovedz... si musel potom nastupovať na konci trasy, kde už po 30min jazdy sa dačo nazbiera ? 3-5 min v tretine trasy je fakt na prd, hlavne keď často používam L99 hlavne na prestupy. Ak prídem podľa času 2min po príáchode L99, stojím tam 12min jak idiot, tak neviem potom či je všetko OK s tými SORkami, lebo toto sa mi nestalo ešte. Minútku meškanie niekedy mala, ale to bolo zanedbateľné.
Reakcia na: kecho #145519:
Kecho tak potom to opravujem, prisli 3 - ten BB a 2x MB CapaCity 🙂 (z toho uz 1 kupil DPB! ? )
Reakcia na: Emo #145517:
ale ja som nepotrebol vidieť bus čo by stál za nami na zastávke hneď. Potreboval som vidieť do väčšej diaľky či na križovatku od ktorej sme boli aspoň 100m ďaleko nedorazil medzi časom autobus na ktorý som chcel prestúpiť. Ak stojíš v NP časti a pozeráš cez okno vo vyvýšenej časti, tak záber aký vidíš smeruje skô smerom hore. Takisto keď si v nejakom chráme kde okná začínajú 3m nad podlahou alebo viac, tak logicky cez ne uvidíš pri pohľade z dola oblohu a vonkoncom nie pozemok okolo chrámu. Je to nad tvoje sily pochopiť? Ak áno, tak sa postav do tej SORky do NP časti a snaž sa dovidieť hoc ja len 50m za voz a oznám mi výsledok potom ?
Reakcia na: luky133 #145467:
"Linka 132 ževraj neprešla" no to je neuveriteľné ? snáď na to majú nejaký veľmi vážny dôvod, lebo inak bude zle 🙂

Re #145469 Mike & Re #145451: "L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni" akurát tak preto, že DPB už nemá kĺbové busy, ktoré by tam nasadil. keď budú, int. sa natiahne, neboj sa...

myslím si, že ešte pred logom by sme mohli začať predajom Recaru, keďže "DPB sa chce koncentrovať iba na dopravu", môžeme pokračovať 901 Wolfs, neskôr 901 Hainb, ktorá "sa má zaplatiť z cestovného" o čom veľmi pochybujem a nikto z DPB doteraz nezverejnil, aké sú náklady a výnosy na túto linku
no a potom už klasiky typu rekonštrukcia kĺbových karos za cca 6,5 mil Sk/kus, lebo "po reko sú to úplne nové vozy", to, že sa do 3-4 rokov zlomia už nevadí, nákup BN 9,5 namiesto NP kĺbových Tbusov, zbabraný tender "odďaľovaný pre mimoriadne kvalitnú prípravu", tender "sor na mieru do 11 m" tender "na mieru s kapacitou 186", nákup 12m bez tendra, tender na leasing 12m pôvodne za 170 mil., cena bola tuším prekročená o cca 20%, no neskôr sa "našli peniaze" na 400... nákup mini/mikrobusov tuším bez tendra, záhadne "výhodná" kúpa toho vozu na odťahovanie, no a ešte nevyčíslené náklady na zbytočnú zmenu loga pričom kruh má strany 4:3 ?... uniformy, "kde vodiči cez vianoce pribrali" si už tuším spomenul... a ešte vyhodenie Xtis € na nálepky "kompletne vydezinfikované vozidlo"... a zmena prestupného 10 min na neprestupný 15... to len tak v skratke o kvalite činnosti BZ

Re #145477 MatejBA: a za ani jeden DPB nemusel platiť ? keďže jeden bol od ikei a druhý tam zadarmo z BB - tomu sa hovorí manažér, ešte tak 200-300 rokov a budeme mať kompletne "obnovený" park kĺbov ?

Re #145518 ivanbuto: keď vidím spojenie "stavba + IPR Slovakia", tak mi to vždy evokuje posunutie termínu dokončenia (v lepšom prípade) o 2-3 roky ? nemajú náhodou títo "budovatelia" Hodžovho nám. stavať aj na Račku tam na rohu s Mýtnou a Radlinského? resp. nemali to už mať hotové? ?
Reakcia na: no.ev.di. #145480:
Prdlajs! To sa stáva akurát, keď na zadné sklo nacapia reklamu a tú môžu nacapiť na hociaký bus. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.