Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #144883:
Za Gutschein dostaneš aktualizovanú verziu a starú si möžeš nechať?
No pekne iMHD, pekne ... Tak o BUSE displejoch informujete, ale nikde nevidim info. o tom, co sa stalo na Prazskej ... ?
Reakcia na: 810zssk #144882:
On vždy bol vydaný na celé obdobie, akurát v júni sa dá dostať aktualizovaná verzia, tento rok opäť za Gutschein. Minuloročný pokus asi nevyšiel.
Reakcia na: ufo #144880:
Uz je vydany knizny CP pre cele obdobie az do decembra? To ma celkom prekvapuje, nezvykli to robit..

Kazdopadne je to fajn 🙂
Všiml iste si niekto "nové" buse transparenty na Mercedesoch 🙂 ?
Reakcia na: 810zssk #144879:
V Kursbuchu 2010 ÖBB sú trate 908 a 910 do 1.10.2010 a od 2.10.2010 - stačí pozrieť. Logicky aj vlaky z BA budú stáť na Stadlau. Mimochodom sa tam postavila úplne nová zástavka pre vlaky trochu bokom od stanice Stadlau rovno pod zástavkou metra.
Reakcia na: boxcar #144871:
Infrastruktura metra - mozno by namiesto rozsirovania (OT: som zvedavy ci ZSSK a OBB budu zastavovat s REXmi cez Marchegg na Stadlau) mohli riesit stav tych stanic, ktory je miestami hrozny, lebo uspesne (nie len mna) z toho metra vyhanaju do auta. A navyse, je dost miest s porovnatelnou a lepsiou infrastrukturou, urcite v tom nie su TRETI v Europe (to iste plati pre S-Bahn).

NP vozy - to iste, nic extra. Cena listkov - standardna "ani drahe, ani lacne".
Reakcia na: ear4 #144861:
Pred skoro 15 rokmi dostal Mníchov svoju prvú veľkú dodávku NP električiek. Ešte dva roky predtým by si sa tam zviezol akurát M5 a P3, čo sú vozidlá hlboko pod úrovňou T3. A keďže Mníchov predtým brutálne zredukoval električkovú sieť, tak s týmito 70 vozidlami nemal problém pokryť všetky hlavné linky.
Reakcia na: Papyr #144862:
Tak aby sme zase neboli neobjektívni:
- jednorazový neprestupný lístok za 70 centov. New York 2,25 USD.
- za SID nemôže Praha
- žiadna alektrikcká nekoľajová doprava - síce negatívum ale rovnaké ako vo väčšine sveta. A na kvalitu dopravy pre cestujúceho to nemá vplyv.
- Vo väčšine miest západnej Európy nočné spoje do prímestských oblastí majú taktiež jeden pár spojov a to len pi/so a so/ne.
- Nevidím možnosť zlepšenia dopravnej oblslužnosti územia okolo Staromáku. Nič väčšieho než minibus by tam premávať nemohlo. Historické centrum je malé.
- Nemožnosť jazdy autobusu po električkovom páse nie ja zavinená Prahou.
- Nedostatočné pokrytie validátormi - súhlas. Bordel je CELÉ zmrdikarta, nielen validátory.
_ Predepredaje len pr to alebo ono - súhlas, patrí k bordelu so zmrdikartou.
- Keď som bol prvý a poslednýkrát platiť pokutu Na Bojišti, tak som čakal asi minútu. Rozhodne komfort platenia pokút nezarátavam do hodnotenia kvality MHD.
Reakcia na: Mike #144872:
ale pokial sa nemylim, ich pocet sa moze v ramci ramcovej zmluvy rozsirit az na 40, nie?
Reakcia na: ufo #144859:
Netuším, ani nemám ten pocit. Ale ak áno, tak možno preto, že sa ľudia zmohli na lepšie? Alebo naopak, nemali na to, aby platili ani toho Logana?
Reakcia na: Mike #144872:
a čo sleduje Záhradník, tým že termín dodania zvyšných 24 ks "nevie"?
Reakcia na: no.ev.di. #144863:
a kde by sa podla teba umiestnil Stockholm so svojím ľahkým metrom, lodnou dopravou, ..?
Reakcia na: Mikimaus #144870:
Tak konečne nejaké nové info o kapacity ...
A tu je čierne na bielom napísané že zmluva je na 25, nie ako všetci novinári doteraz svorne písali že dojde 40 (lebo tender), keď zmluva je na 25...
Reakcia na: 810zssk #144867:
Dobre rozvinutá infraštruktúra metra, ktorá sa kontinuálne rozširuje (o tom či zmysluplne možno diskutovať), výborná sieť S-Bahnov, vysoký podiel nízkopodlažných vozidiel, cena lístkov.
luky133: Tak to si viem živo predstaviť 🙂 🙂, nech sa darí ďalej našim 🙂, bolo to super hokej ?
Pochvala pre viacero Tedomákov za to, že mali pustené rádio na hokeji. Zápas prežívali i cestujúci a zoskupovali sa okolo vodičovej kabíny. ?
Reakcia na: ear4 #144861:
Na zaklade coho tam Vieden patri?
Reakcia na: Papyr #144862:

-jednorázová jízdenka v New Yorku stojí 2,25 $
-SID: To ale pořád neznamená, že rozsah PIDu není obrovský. Krom kladenské obalsti se stihlo zaintergrovat celé okolí Prahy než vůbec nějaký SID vznikl.
-Metro přepraví 40% cestujících, tramvaje 30%. Ve většině západoevropských měst stále autobusy přepravují zhruba 50% všech cestujících.
-Kdo tu psal o nočních příměstských linkách? Já píšu o noční dopravě v Praze, která rozsáhlá je a s intervalem 30-60 minut se dostanu prakticky skoro do každé MČ. Noční linky 600 jsou bonus a hradí si je Středočeksý kraj. To komise nehodnotila.
-Negativa jsem neuvedl? Špatný stav tramvajových tratí, zastaralá infrastruktura povrchové dopravy? To nejsou negativa?
-Mizivá dopravní obslužnost hitorického centra? Mizivou bych to nenazýval, hůře dostupnou pro méně pohyblivé cestujícíc ano. Já se dostanu po celém centru s pěší docházkou do 6 minut na zastávku MHD.
-zaintegrovaná železnice - souhlas, ale o tom jsem psal (špatná infrastruktura povrchové dopravy).
-velké vzdálenosti na pěší přestup mezi stejnojmenými zastávkami: Kolik velkých aspoň milionových měst jsi navštívil? Přestupoval jsi někdy v Paříži nebo v Berlíně? Tam najdeš přestupy, kde nachodíš kilometry.
-S ostatním souhlas
Přesto má Praha obrovský počet místokilometrů na počet obyvatel, což je dost významný (ne-li nejvýznamnější) ukazatel - 15,8 tis místokilometrů na obyvatele. Mnichov - 9 tisíc, Vídeň 9,5 tisíce. Stejně tak je tu laciná doprava - roční jízdenka dle parity kupní síly - Praha 210 €, Vídeň 330 €, Helsinki 400 €, Mnichov 310 €.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.