Ukázali sa zatial dve veci.
Po prvé. DP sa chová horšie ako malé diťa, keď tvrdí, že je celá vina na vodičovi. Tá električka sa sama nerozbehne, keď nebude mať závadu. To je naprosto vylúčené. Na to sa stačí pozrieť na schému zapojenia. Čiže najmenej časť viny ostáva na DP, aj keď žiadnu technickú závadu nik "nenájde".
Po druhé. Takáto nehoda je velmi závažná a vodič, ktorý si ňu nezoberie advokáta nie je svojprávny.
Pokiaľ mám ifo ja, tak Citaro odišlo do Nitry, kde pravdepodobne aj ostane, pretože si ho kúpia. Do Nemecka nemá prečo ísť, pretože je majetkom Motor-Car Wiesenthal.
I.
Na druhej strane ak zrkadlo bolo el. vyhrievane a el. ovladane plus instalacia noveho pripadne prijazd servisu plus odstranenie torza stareho zrkadla.... teoreticky by aj mohlo stat cele to divadlo 40 000
Urcite stoji zrkadlo 40 000 Sk? To sa mi zda vela. A kvoli takej prkotine to uz hned posielat do Nemecka namiesto toho aby ho nechali este jazdit:) Nechcu Medaka nahadou testovat aj v inych mestach resp.DP po Slovensku ked to uz ma Slovenske EVC?
ja: ja by som sa vyjadril inac - ten vodic spravil to co robia aj vsetcia ostatni (resp. robili do dotycnej nehody) - nevypol voz ked ho docasne opustal. akurat mal smolu ze sa vozu prihodilo to co sa prihodilo (bola to kombinacia mnohych faktorov a rovnako ako na vodica sa to da kompletne nasit na technicku poruchu voza...
Pracujem na tom. Doma mam nejake veci. Musim to este dkoncit, potom sa to objavi aj na imhd v sekcii clanky. Ale este je to dost roboty.
Co som vsak uz skonstatoval:
1. Trolejbus nie je lacnejsi ako elektricka. V novinach zabudli na nakup 14 ks novych trolejbusov za cca. 200 mil. Sk.
2. Elektricka v pohode a s prehladom vyjde na DD. V nemecku v meste Nordhausen premavaju plne nizkopodlazne elektricky na metrovom rozchode do stupania 9.3 %. Na DD je najvacsie stupanie 8.6 %. Vsetky bratislavske elektricky to zvladnu.
3. Pri trolejbusoch nie je doriesene ani to, kde budu parkovat, vozovna Hrobonova je plna, Tranvaka je zase strasne daleko, co by malo znacny vplyv na vyjzdove a dojazdove kilometre.
4. Navrhovany trolejbus riesil iba linku 33. Linka 32 by ostala autobusova, cize nie je to 100 % ekologicke.
Ahojte, mnoho sa tu popisalo o riesenie dopravy na Dlhych dieloch, nikde som vsak na nete nenasiel nejake navrhovane riesenie, popripade studiu. Nemate nahodou odkaz na nejaku sajtu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo
Pracujem na tom. Doma mam nejake veci. Musim to este dkoncit, potom sa to objavi aj na imhd v sekcii clanky. Ale este je to dost roboty.
Co som vsak uz skonstatoval:
1. Trolejbus nie je lacnejsi ako elektricka. V novinach zabudli na nakup 14 ks novych trolejbusov za cca. 200 mil. Sk.
2. Elektricka v pohode a s prehladom vyjde na DD. V nemecku v meste Nordhausen premavaju plne nizkopodlazne elektricky na metrovom rozchode do stupania 9.3 %. Na DD je najvacsie stupanie 8.6 %. Vsetky bratislavske elektricky to zvladnu.
3. Pri trolejbusoch nie je doriesene ani to, kde budu parkovat, vozovna Hrobonova je plna, Tranvaka je zase strasne daleko, co by malo znacny vplyv na vyjzdove a dojazdove kilometre.
4. Navrhovany trolejbus riesil iba linku 33. Linka 32 by ostala autobusova, cize nie je to 100 % ekologicke.