Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #144812:
Súhlasím s rozdielom medzi vreckovkami. Len pri tých autách ešte rozhoduje aj časové hladisko, koľko mi to auto bude spoľahlivo slúžiť, kdežto tú vreckovku použijem a zahodím.
Reakcia na: Kami #144803:
Determálne nerovná sa čierne.
Reakcia na: no.ev.di. #144793:
Luxusné predražené = nevyhovuje psíkovi, lacné = nevyhovuje psíkovi. Čo ti vlastne vyhovuje okrem toho, že by si si to už konečne hodil?
Reakcia na: Ike #144791:
To by som netvrdil. Či si budem šmirgľovať nos treskovitými vreckovkami alebo Zewou je podstatne väčší rozdiel než ten, či si poveziem riť v Logane alebo vo Fóbii Senior.
Reakcia na: ufo #144788:
Až budeš mať malé dieťa a budeš auto POTREBOVAŤ a budeš mať akurát tak na toho Logana, tak názor meníš. A tak isto je na tom DPB. Akurát nechápem, přečo musel v takej situácii, v akej je, kupovať CapaCity.
Reakcia na: TeBeCe #144808:
v Mercedese mi povedali, ze to je autobus DPB, takze je kupeny...
Pre fotografov zaujímavostí, budúci týždeň 23.2.2010 bude na akciu Ekonomickej v PKO robiť DPB zmluvnú dopravu študentov z intrákov EU. Na Starohájskej po cca 21,00.
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/prvy-klbovy-autobus-pride-uz-o-tyzden.html?page_id=153690

z toho mi vychadza, ze sa nic nekupilo....a ked sa nahodou kupi, tak toto bude prvy voz...
Reakcia na: OBUS #144775:
Z ktorej vyhlasky? Rad by som si to niekde pozrel.
Ako cestovať z Bratislavy do Viedne a na letisko Schwechat
http://vieden.yw.sk/

Keby ste k tomu mali nejaké pripomienky, tak môžete na môj mail.
(Nie, 901+S7 tam nebude, to nie je použiteľné spojenie. ? )
810zssk: Tak ale v lete tie okna na 1999 sú dobre 🙂. No uvidíme ako to budú mať ostane
Reakcia na: Ike #144791:
Pri Tesco vreckovkách máš sopel aj na rukách. ?
Re #144795 m@rtin: Radšej by som mal tú 14 ročnú feliciu.
Reakcia na: luky133 #144783:
okna musia byt determalne, taka bola podmienka. Som nesmierne rad ze to nebude dalsia pojazdna truhla ako #1999.
Reakcia na: luky133 #144801:
tej diskusii dávam (ak vôbec bude) maximálne 3 dni. stačí začať diskutovať o sardinkárňach a o zbytočných predvolebných linkách na DD, prípadne to zaklincovať súkromnou volebnou kampaňou z peňazí mesta (DPB) a bude to ? a ani k predaju Recaru sa nedostaneme ?
Reakcia na: TeBeCe #144792:
Pozor, pozor DPB tam chce dať aj diskusiu... Normálne idú "konkurovať" imhd.sk ? Osobne si myslím, že tá diskusia bude prísne moderovaná alebo po čase ju uzatvoria... Radšej by tam mali dať vyhľadávač spojení keď už robia nový web. 🙂
Reakcia na: Peter6607 #144325:
Pánové, mohl bych Vás tu někoho poprosit o ověření v.č. 6639? Děkuji...
Protože na 99% je to ex.naše 344 - tzn. čela jsou také původní...
Reakcia na: Ike #144796:

uvidíme ?
Reakcia na: no.ev.di. #144789:

Nevkusný prvek? A není to jedno u autobusu, který za deset let stejně DPB vyřadí? není to náhodu 99,9 % cestujících naprosoto ukradené? Tvé pocity ze SORu BN10.5 budeš mít u každého nového autobusu.
Praha šetřila a proto nakoupila SORy? Ne, Praha staví metro za desítky miliard, nakoupí 250 nových tramvají za 20 miliard korun a projezdí 140 milionu vozokilometrů za rok. Prostě těch peněz na nové autobusy už moc nezbylo, tak se do výběrového řízení na 720 autobusů vypsal požadavek, že nejdůležitějším kritériem je cena, protože:
Autobsy SOR jsou zhruba o 1 milionu lacinější než konkurence. Při nákupu 720 autobsuů se ušetří skoro třičtvrtě miliardy korun. Uveď mi jediný objektivní důvod, proč by SOR neměla Praha nakoupit? Že se ti nelíbí? To je mi ale úplně ukradený.
Ještě bych zapomněl - SOR NB12 má spotřebu 45 l/100 km. Citybus 52 l/100 km. Denní proběh autobusů v Praze je cca 300 km = úspora 21 litrů nafty/den/autobus = cca 7 000 litrů nafty/rok/autobus (počítáme-li, že jeden autobus jezdí cca 330 dní v kuse) = úspora 5 000 000 litrů nafty/rok/720 autobusů = 150 milionu korun. To můžeme ještě násobit životností vozidla.

Až Bratislava zjistí kolik stojí high tech zpětné zrcátko na Meďáka, začne ho raději spravovat izolepou.
Reakcia na: Ike #144796:
verim ze nasukame ? ,ale o 6.00

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.