aby šetrenie na materiále vyústilo do takého nevkusného prvku na vzhľade tak to chce riadnu kuráž... Ale tak v SORe asi vedeli, že minimálne na Slovensku kde je snaha do MHD investovať čo najmenej uspejú. Navyše im nahrala do kariet aj kríza, čím aj Praha bola donútená šetriť pri tendri ak sa nemýlim. Môj dojem z 10.5 BN začína klesať, prvé jazdy tým busom boli super : nový, čistý, tichý celkom. Len posledné dni mám šťastie na SORky kde furt niečo vŕzga v motorovom priestore pri rozjazde, čo pozorujem pri 2-3 vozidlách zatiaľ.
Samozřejmě, že je to důsledek šetření na materiálu. Také ten autobsu stojí polovinu toho, co Solaris LE nebo Citaro LE. Dacia Logan taky může vypadat jako Rolls-Royce, ale nikdo by si ji asi nekoupil, protože by stála desetkrát tolik. Nikdo od Soru neočekává, že to bude hvězda, ale dopravci chtějí od Soru nízké pořizovací a provozní náklady a nízkou spotřebu. Tohle všechno Sor splňuje. Jestli chce Bratislava TOP, ať si to zaplatí.
Hej, akurat by v clanku nemuseli odkazovat na ich vyhladac spojenia, ktory v skutocnosti NEPOZNA skolske prazdniny na linkach DPB a veselo zobrazuje odchody ako v pracovny den...
Tie okna nemusia byť veľmi čierné. Na Passate, ktorý máme nie sú tiež veľmi čierné a sú determálne a plnia svoju úlohu. Podľa TV BA majú determálne sklá, ale to či ich majú naozaj ukáže až prax. ?
určite na tej zadnej päťke by to bolo na hrane. Ale ja konkrétne mám problém vzadu v 415 a 435 Ik, alebo v Karose niekedy, príp. v eline občas (v T3 len myslím)
Este jedna otazka: Zastavka SL "Hainburg, Hauptplatz" je pod zeleznicnou zastavkou na nabrezi? Lebo kedysi tam bola prva zastavka SL v Hainburgu, ale zas faktom je ze to podla nazvu nesedi... Diky.
Ten cestak 901 je genialny, hlavne ta ranna diera. Clovek sa potrebuje dostat na vlak a zrovna vtedy podla nejakej divnej logiky proste bus nejde, to je genialne... nech zije DPB logika.
Vacsina zilinskych T busov ma NH napravu namiesto Raby a ta je tichsia a druhy dovod je ze zilinske Tbusy su tichsie ze jednoducho chodia pomaly. Ked je napriklad zvoz a letia do depa tak vibruju co je dost pocut. Najhlucnejsie sa mi zdaju byt Bystricke a najtichsi ktorym som siel bol v Salzburgu Van Hool T bus, vnutri bolo pocut len valivost pneumatik....
Povodne T3 dostali vynimku z CSR vyhlasky z oblasti hlucnosti - prekracovali limity... plus este zla trat vytvaraju rusive prostredie pre obyvatelov. ?
Dávam do pozornosti tento link, kde je nádherne vidno, že LOW ENTRY autobus sa dá vyrobiť aj bez hrbu http://www.solarisbus.pl/cz/low_entry,galerie.html takže hrb na SORkách je úplná somarina, ktorá vôbec nemusí byť. Ak je to len dôsledok šetrenia na materiále alebo nedostatku kreativity, tak sa ani nečudujem ?
Len škoda že zamaľovali aj to čierne čo je na streche - tá vec oblá vpredu aj vzadu. Mohlo to ostať čierne a len okraje červené. Ale nevadí je pekný. Vyzerá ako drak ?
k tomu umyvaniu vozidiel - ide o nejaku jednorazovu akciu "raz rocne", alebo sa zacnu umyvat pravidelne? vyzera to celkom divne, vidiet take ciste vozidla ?
Komfort bude rovnaký jak všade. Nebude to určite teda uzučký krpatý Citelis...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Páči sa mi, že web BID už poskytuje takéto informácie. Btw, kedysi aj www.bratislava.sk informovala o zmenách v MHD, ale už to tam neviem nájsť..