Ach jaj, zasa "novínári".
"Na linkách bratislavskej hromadnej dopravy bude jazdiť 40 takýchto autobusov, ..." Škoda že zmluva sa podpísala iba na 25, aj keď tender bol na 40..
Podľa mňa autorovi článku na začiatku vypadli slová: "Dúfame, že na linkách Ba MHD bude jazdiť 40.." ?
Mohol by si upresniť, o akú záležitosť sa jednalo? Lebo keď sa pomýlim, tak prejdem cez ROZJAZDOVÚ výhybku a cez tú môžem v pohode cúvať, lebo cúvam po hrote. Tam bola zjazdová výhybka tesne za rozjazdovou alebo ako?
už som písal, ale ako vidím, treba znova: základný problém je (bola) števova ochota a dobrosrdečnosť a snaha vyhovieť. keby tieto vlastnosti nemal (alebo aspoň mnohonásobne menej), povedal by niečo ako "dobre, pomýlil som, prepáčte, tu si vystúpte" a šiel by na stanicu (viem si živo predstaviť mnohých, ktorí by to povedali šťavnatejšie ?). lenže števo je aký je a to je jeho smola... ?
S tymto suhlasim. On mozno pozna zakony, ale absolutne nema sajnu o organizacii dopravy. Ja mam tiez nastudovanych par zakonov a to ma nerobi odbornikom na danu oblast.
Tak ? srdečne pozdravujem všetkých nevyliečiteľných skeptikov so správou, ktorú som zachytila od čvirikajúcich vrabcov: prvý CapaCity je už v Bratislave! ?
no neviem, ja som si ten link pohyblivost stiahol z histórie, keďže ponovom už na tom odkaze nie je nič... takže zase prehľadávať...
Re #144634 frizby & Re #144636 810zssk: ak si dobre pamätám, tak na paušál u všetkých a na kartu to nejde u O2...
Re #144637 Ámos: ako sa hovorí "na vedúceho to ešte nie je, ale Drahovského zastúpiť môžete"
Re #144645 Ike: vodiči možno áno, ale o vozidlách sa tam nič nepíše
čiže napr. pred Hálovou keď je na svetlách z mosta odbočka doľava z ľavého pruhu pre všetklých a z pravého pre bus, tak majú stáť 3 ik za sebou v pravom pričom napr. ľavý je voľný?
Re #144657 AAA: to sa mi najviac "páči" na našich zákonoch - teoreticky si ich môžeš vyložiť aj desiatimi spôsobmi namiesto toho, aby to napísali jasne...
Mne zas nevadí ani tak on, ale to, že naši novinári ho považujú za pomaly najväčšieho odborníka na dopravu. Ale odborník na dopravu ako takú sa nerovná imho človek, čo fotí zle osadené značky.
Teoreticky sa to dá vyložiť tak, že pokiaľ by bola jazda v oboch pruhoch rovnaká čo do plynulosti a bezpečnosti, je vodič povinný použiť vyhradený pruh. ?
s tým súhlasím... Každý máme svoje názory... Možno sa s Drahovského teóriou tiež nestotožňujem (bol za výstavbu nového starého mosta v podobe 2+2 cesty), ale každopádne - jeho príspevky - hlavne praktické sú prínosom....
Čo sa týka jazdného pruhu... iba som interpretoval zákon... viac ma štve keď autá jazdia v BUS pruhu (neoprávnene), ako keď vodiči MHD mimo neho
S tou smerovkou, pri najlepšej vôli, niekedy sa to proste stane, že zabudneš, bliká ti stále doľava, neuvedomíš si - z vlastnej skúsenosti hovorím. Možno niektorí sú natoľko pozorní, že sa im to nestane nikdy.
Ohľadne Drahovského, konkrétne k tomuto článku nemám výhrady žiadne. K niektorým iným jeho postrehom, resp. spôsobom argumentácie výhrady mám, najmä týkajúc sa dopravnej politiky a napr. riešenia statickej dopravy v centre.
Ohľadne používania vyhradeného pruhu, iste, ale pokiaľ sú tam jamy alebo iné prekážky, tak ho nepoužijem.
Neviem, či z ničoho nič.... Dal si čas aby nezištne cez volný čas behal po cestách a študoval zákony.
Upozorňuje na základné chyby a na chyby cestného značenia a robí to dobre.... Ja si na veľa jeho reportáží a článkov spomeniem pri vedení osobného vozidla. Jeho vyjadrovacie schopnosti sú síce dosť zlé, ale záleží na tom?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2xT3SUCS