Igorko: v Gruzinsku to jazdi stale. Inak tym trianglom sa spajaju v podstate vsetky vozidla. Rumuni si takto tahaju na dovolenky dve Dacie za sebou, pricom v zadenj nie je nikto, iba batozina...
No vyrábali, ešte nedávno. A aké pekné v Bp jazdia - s dvojdielnymi dverami, čalúnenými sedačkami. Lenže Ikarusbus nám skrachoval, toť asi pred týždňom. A asi bude vyrábať v rámci Irisbusu Slintyhnusy:-(.
I.
Do riti, predbehol si ma:-). Dopručujem pre porovnanie dnes navštíviť toto miesto vyznačujúce sa jednou z najobludnejších trubkových pseudokummlerovských konštrukcií v BA, obľúbených vtedajšími ing. Konárikmi a Parníkmi pod názvom "elastický oblúk":-)).
I.
suhlasim s tebou, neviem kde na to trubo prisiel, ze sa nehodi . Ale kazdopadne som sa docital niekde, ze 280-ky este vyrabaju, alebo donedavna vyrabali - dokonca aj v povodnom vyzore (teda nie C80). Ze vraj to v madarsku niektore dp este pouzivali.
Tyyy vole, videl si na tej fotke č. 2 toho sovietskeho Kummlera:-)? Inak to nie sú 12Tr, 12Tr sa nikdy nerobila (aj keď to bolo vlastne to isté:-)), to sú scepky 9Tr.
I.
Prečo by bol nevhodný do BA? Je rovnako vhodný ako akýkoľvek normálny, civilizovaný autobus. Je pravdou, že najvhodnejšie sú do BA Ikarusy 280.08 v prevedení Egyot/Rumunsko/Bulharsko ale tie sa už nerobia.
I.
... ale kukni trošku nižšie:
Photo Location: Bratislava, Czech Republic
a to teda nesedí!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Riko
ako som čítal, tak to oficiálne označovali 12Tr aj ked to boli dvojičky 9Tr