1) Máš pravdu, tie plagátiky na obyčajnom papieri asi naozaj DPB nestáli veľa. Ale aj tak si myslím, že sú zbytočné. Symboly a piktogramy v MHD sú vymyslené tak, aby im rozumeli aj cudzinci, či analfabeti. Vysvetľovať ich na špeciálnych plagátoch nalepených na oknách je nosenie dreva do hory. Alebo žeby sa predsa len našiel niekto, kto bude preškrtnutú cigaretu chápať ako odkaz s erotickým podtónom, adresovaný nežnejšej polovičke ľudstva?
2) Vie niekto, či majú zákazy, ktoré sa skrývajú za týmito symbolmi, aj nejakú právnu relevanciu? Myslím tým, či je porušenie týchto zákazov sankciovateľné, či môže, napríklad, revízor pokutovať niekoho, kto vo vozidle fajčí alebo líže zmrzlinu?
Dnes som zažil nemilé prekvapenie keď som sa viezol v 7789... Myslím si, že vodič by mohol zapnúť kúrenie nakoľko je vonku -2°C a nemyslím si, že nevidel cestujúcich ako vidia pri dýchaní svoj vlastný dych. ? Ovšem ak bolo pokazené kúrenie potom nechápem čo robila vonku. ?
Nepreferujem ani totálne najlacnejší variant a ani variant vyhadzovania peňazí za pekné ale inak rovnako slúžiace autobusy ako tie čo sú ponúkané za normálnu cenu s určitými odchýlkami navzájom (čo je pochopiteľné). Aj ty si chronický - HNIDOPICH. Aj keby si bol absolútne na tomto fóre so všetkým spokojný proste by si si našiel nejakú obeť na ktorej by si už niečo len vymyslel, len aby sa ti znepáčila. Máš môj rešpekt, pre to čo všetko vieš, ani nevieš aký, ale za to jak vystupuješ teda žiadna sláva. ?
Počúvaj, čo ty vlastne chceš? SOR-ky ti nie sú dobré, Mercedes ti nie je dobrý, ty proste nič iné, než p94ovať nevieš. A bez ohľadu na to, že Záhradník nie je asi obľúbencom nikho z tu diskutujúcich (jedine tak decka JohnyhoButrela), tvoja nenávisť k úspešnejším je patologická.
Trvdiť, že Citelis 18M má rovnakú či nebodaj ešte vyššiu kapacitu ako tebou toľko zavrhovaný CapaCity je smiešne. Zrejme si sa v ňom ešte neviezol, vrelo ti to odporúčam.
CapaCity môžeme s kľudom prirovnať kapacitou k SOR-u, Solaris, MAN či tebou spomínaný Van Hool vďaka priestrannej vlečke. Citelis rozhodne nie.
Dik za upozornenie. Tak porovnám s inými NP klbákmi. Citelis kĺbový, Van Hool, Volvo, MAN. Čo si aspoň čo to pamätám z predvádzacích jádz, príp. čo bolo vystavené v areáli DPB počas DOD, tak Capacity neponúka po stránke kapacity toľko aby si tento názov mohol dávať, resp. vyvršovať sa nad iné vozidlá a už vôbec nie to aby ho niekto pokladal za super autobus, tak ako ho glorifikoval (ch)ujo Záhradník ?
VOĽBY 2010: Poznáme prvé dve koalície http://www.aktuality.sk/clanok/156363/volby-2010-pozname-prve-dve-koalicie/
"Ambíciu dostať sa po voľbách do parlamentu potvrdzujú aj zástupcovia Slobodného fóra (SF), Občianskych kandidátov (OK) a strany LIGA. Predsedovia týchto troch neparlamentných subjektov dnes prezentovali vznik spoločnej politickej strany – Únia, strana pre Slovensko."
2%+0,1%+0,1% Ale keď zoberú hlasy Ficovi, tak som za. ?
Ešte doplním, Gräf & Stift sa nezaoberal len a výrobou autobusov ale aj Nákladných vozidiel aj Luxusných Limuzín. Minimálne je to spoločnosť veľmi významná pre Rakúsko. Ešte ten rok založenia - neviem presne na inej stránke som sa dočítal rok 1904 - podstatné je že, je to spoločnosť s dlhou tradíciou.
Capacity poskytuje asi toľko miesta dokopy čo Karosa B741. Ikarus 435 alebo TAM BUS 272A 180M pojmú viac cestujúcich. A keď už si chce nejaký výrobca dávať do názvu vozidla CAPACITY, tak akurát kĺbové TAMBUSY a potom dvojkĺbové Van Hooly si ho môžu dávať. Capacity je predražený a to za čo sa platí nie je kapacita, ale vyzdobenosť, materiály z ktorých je vozidlo zhotovené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.