Hlavna uloha by mala byt zabezpecit aby sa vsetky subjekty konecne dohodli na tom za kolko sa bude jazdit a schvalili to + vybavit stanice oznacovacmi. To ostatne je vedlajsie.
Mimochodom, ponuka EMTest nejaky odolny oznacovac na stanice?
Pretože je mnohonásobne využívanejší než Apollo. A výraz "zbytočne ho využívajú" má podľa mňa už veľmi blízko k výraz "zneužívajú" a to vo mne vyvoláva asociácie na "vyženieme cestujúcich z MHD, nech to stoj, čo to stojí" u Zsolnai Közlekedési Vállalat Zrt.
Volá sa to zákaz kabotáže a bez ohľadu na to, či sa jedná o obyčajnú poondenú byrokraciu alůebo nie, tak to proste platí a nezmenia na tom nič ani tisíce príspevkov šotodetí na tejto diskusii. Len ťa môžem uistiť, že sa rozhodne nejedná o to, že by cestujúci na vnútroštátnom úseku zabrali miesta medzištátnym cestujúcim.
aké metro? ? metro je passé, aspoň teda pre Petržalku. Metro si viem v BA predstaviť len v jednej jedinej trase : DVN (stanica) - Dúbravka - Harmincova - TESCO - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Prievoz - Vrakuňa, pričom by sa na niektorých úsekoch využívali vlakové trate. Niečo ako metro v Osle, aspoň myslím, že tam to tiež funguje na podobnom princípe.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Hlavna uloha by mala byt zabezpecit aby sa vsetky subjekty konecne dohodli na tom za kolko sa bude jazdit a schvalili to + vybavit stanice oznacovacmi. To ostatne je vedlajsie.
Mimochodom, ponuka EMTest nejaky odolny oznacovac na stanice?