Aj tak je to vtipne... pred nejakym casom, je to uz asi dva roky som tu vtedy napisal, ze tender na nakup klbovych autobusov vyhra firma SOR... Vtedy sa proti tomu ohradil sam Robert Kadnar... a ako to dopadlo ? ?
Kedy a kde z tendrovych podmienok vypadli pocty dodanych kusov daneho typu ? Ved sor tych klbakov zatial vyrobil len malinko... dva prototypy, par primestskych pre veoliu, nitrianske, presovske a ma zazmluvnenu Prahu, kde ale neviem, ci uz vobec nejake dodali...
Co mam informacie, tak uz vsetky nitrianske absolvovali reklamacie u vyrobcu... to sa mame na co tesit.
A to nehovorim o fakte, ze plynove NB Sorky na CNG zatial neexistuju v klbovom prevedeni a mam dojem, ze som nevidel este ani plynovu 12ku.
Takze ak bude aj treti tender, pojde o dalsi typ od ineho vyrobcu... pekne...
A na zaver otazka... nevie niekto, sko to vyzera s tou GO Ikarusov 415ok ? Budu sa robit aj 435ky ?
Kedy a kde z tendrovych podmienok vypadli pocty dodanych kusov daneho typu ? Ved sor tych klbakov zatial vyrobil len malinko... dva prototypy, par primestskych pre veoliu, nitrianske, presovske a ma zazmluvnenu Prahu, kde ale neviem, ci uz vobec nejake dodali...
Co mam informacie, tak uz vsetky nitrianske absolvovali reklamacie u vyrobcu... to sa mame na co tesit.
A to nehovorim o fakte, ze plynove NB Sorky na CNG zatial neexistuju v klbovom prevedeni a mam dojem, ze som nevidel este ani plynovu 12ku.
Takze ak bude aj treti tender, pojde o dalsi typ od ineho vyrobcu... pekne...
A na zaver otazka... nevie niekto, sko to vyzera s tou GO Ikarusov 415ok ? Budu sa robit aj 435ky ?
Majo
Re #143148 S499.1023: Podľa mňa je najväčším nepriateľom MODERNEJ a EFEKTÍVNEJ železnice na Slovensku Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. Verím tomu, že keby tu prevádzkoval osobnú železničnú dopravu trebárs Jančura, vyzeralo by to s počtom cestujúich úplne inak. Lenže na železnici je zvykom vždy radšej niečo zrušiť "pre nízky počet cestujúcich", než sa zamyslieť nad tým, prečo je to tak. Od septembra využívam služby monopolného modrogumného dopravcu v podstate každý pracovný deň, ale nasadzovanie bagety (respektíve súpravy 2 bagiet, súbagetia) na vlak v rannej špičke, v ktorom strávim hodinu a v ktorom sa vozí okolo 300 cestujúcich, ma pomaly, ale isto presviedča, aby som začal využívať alternatívny druh dopravy.
Re #143179 zakaznik: Odporúčam navštíviť Viedeň ešte raz a otvoriť oči. ? Napríklad linka D má v CP konečnú "Beethovengang", ale na transparente je napísaný len názov lokality, kde končí ("Nussdorf"). Rovnako tak linka 58 má v CP konečnú "Hummelgasse", ale na transparente sa zobrazuje len "Unter St. Veit".
Re #143163 810zssk: Skôr mätúci. Zaujímalo by ma, ktorú zastávku v Petržalke, Ružinove, Devínskej Novej Vsi či Novom Meste by si prehlásil za centrálnu...
Re #143155 810zssk: Prídavné meno "neriešiteľný" je vzťahové, a teda sa nedá stupňovať. ? Nemôže byť niečo viac neriešiteľné ako niečo iné...