Ja som mal na mysli niečo iného - tvoja predstava je, že raz, v hypotetickej vzdialenej budúcnosti, až "bude " Filiálkopetrželnská transverzála", budú niektoré vlaky trebárs do Trnavy jazdiť z hlavnej, iné z Filiálky?
V Bratislave plati ze v jednej MC mas jednu konecnu elektriciek, preto nevidim dovod aby sa neoznacovali nazvom MC (koniec-koncov pri drahovych vozidlach je to zakonom povolene). Pri cestnej doprave to je samozrejme blbost..
Mne tie názvy problém nerobia vôbec. Viem napr., že Petržalka sa delí na Dvory, Ovsište, Háje, Lúky, Kopčany a Janíkov dvor. Pomenovať konečnú podľa celej m.č. je podľa mňa somarina. Predstav si, žeby sa nejaká konečná autobusov v Petržalke volala "Petržalka"... Moc presný pojem to nie je. Kedysi mala L39 namiesto Súhvezdnej, napísané Ostredky. Podľa mňa ak sa konečná volá podľa oblasti nie je potreba pridávať názov ulice, lebo na tabuľke napr. L21 kedysi bolo Pošeň - Astronomická alebo L39 mala Ostredky - Súhvezdná. Podľa mňa je vhodné názov ulice pridávať keď sa obratisko volá podľa m.č., teda "RUŽINOV, Astronomická" alebo "KARLOVA VES, ?! (najbližšie je ulica Púpavová), "RAČA, Karpatské nám.",...
Ja som tam čakal raz večer v decembri, bol pracovný deň školského roku a čas 20:54 a tiež ukazoval podľa nového SW z budúcnosti:
prvý spoj o 3 min (20:57)
ďalší spoj 21:57
?
Ináč bolo by dobre zmeniť ten BETA test displayu na Molecovej na ALHPA test nakoľko stále neukazuje správe. Napr. včera ukazoval odchod linky 133 v čase kedy nepremáva (alebo, žeby display už obsahoval nový SW, ktorý odhalil predvolebnú novinku?? ) a dnes zase ukazoval odchody ako v športke... Napr. trolejbus mal ísť o 12:47 a display ukazoval odchod už o 12:43 dve minúty na to ukazoval odchod imaginárnej 32 atď... ?
tomu ver... to je dobrá chobotina... podľa mňa to nevedia už ani starší... možno tak názov svojej lokality, ale keď povieš niekomu z Rovníc, kde je Panské, tak na teba pozrie ako na blba
poslanec MiZ KV nevie, ze Tesco Lamac nelezi v Lamaci, ale v Karlovej Vsi? Takze obsluha Lamaca je vymyslena. A Dubravku obsluhuje v jej najkrajnejsom kraji na Harmincovej ulici... A pre koho ineho ako pre obyvatelov KV ma prakticky zmysel L133? L32 tu bola davno predtym a jej zahustenie malo zmysel tiez len pre obyvatelov KV.
Možno by peniaze aké majú WL ani neboli potrebné, možno by DPB stačil aj peniaze, ktoré tam za 3 roky neefektívne porozhadzoval istý televízny manažér ....
ibaže 36 premáva nie len na trase Polianky - TESCO Lamač ale aj do Karlovej Vsi... zaujímavé, aký je problém inde zdvojnásobiť kapacitu, len v KV nie, podľa mňa je to nad všetko jasné aj ľuďom čo čítajú. A k tej L147 - hodinový interval nie je výhra, myslím, že vďaka L135 sa jeden minibus ubral z L147. S týmto postojom by mohol Záhradník celý svoj OK pripojiť k Smeru, lebo tie zvyky a správanie má k Ficovi riadne blízko ?
Ale celkom vítané je aj posilnenie nekarloveskej linky 87, kde sa podarilo intervaly zahustiť, len teraz neviem či je to linka kde premávajú kĺbové autobusy, 15M, alebo klbáky, lebo v poslednej dobe, pokaždé ako stretnem L87, tak je tam vozidlo inej dĺžkovej kategórie.
mňa len tak napadlo, že dačo chceš naznačiť tým smerom, že železnice robia také spojenia ako si povedal "aspoň jeden pár vlakov denne v každej relácií"... ja by som napr. Os vlaky z BA posielal po Trenčín a potom od Trenčína po Žilinu, som si tak rozpísal aj ostatné trate ale to nepatrí sem a tiež neviem či ťa to zaujíma. Ak áno môžme to prebrať na ICQ.
podľa mňa by bolo najlepšie dávať mená električkovým obratiskám podľa lokalít m.č., teda : Komisárky, Pošeň, Podvornice, Zlaté piesky (tu to jedine platí) a Kútik. Pri ŽST Vinohrady a Nové Mesto je výnimka žiadaná. ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky1
Možno by peniaze aké majú WL ani neboli potrebné, možno by DPB stačil aj peniaze, ktoré tam za 3 roky neefektívne porozhadzoval istý televízny manažér ....