Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=56643&idt=u&idg=4423&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Dufam, ze pri nakupovani novych kratkych t-busov sa DPB nerozhodne pre SOR. (pre datailistov: ma take iste zberace ako 6607)
Reakcia na: MatejBA #142809:
Malo to byt z Palace na Zlatych.
Reakcia na: david1 #142808:
Z polusu jazdi do auparku predsa 50, ci nie? ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #142790:
Ja osobne nemam nic proti Sorom. Jazdieval som uz z prvymi ktore boli nasadene na L51 a 49.
Po tych rokoch su v omnoho lepsom stave ako Karosy.

Na Vajnorskej sa setri uz teraz mimo spicky konci L4 na Novom Meste a L96 teraz 196 bola skratena tiez po Nove Mesto.
Problemom je aj interval medzi linkami v smere z centra. Casto sa zhlukuju vozy za sebou.
Na premiestnovanie medzi centrami ti posluzi L65. Este ,ze si nechcel priame spojenie do Auparku aj ,ked to skoro je s L4.
Reakcia na: frenky #142804:
Isty cas bol stopercentne na 133/2 kazdy den , cez letne prazdniny bol tusim 133/4 ( to som si nie velmi isty ) a teraz uz neviem - bo nesledujem kazdy den vypravy,ale dik za objasnenie ?
Reakcia na: S499.1023 #142803:
predstavu mám takú, že niektoré vlaky budú končiť na Filiálke a niektoré budú pokračovať do Petržalky, IC vlaky budú chodiť z/do Viedne (2 páry denne ako je tomu teraz). Aj keď si neviem predstaviť, že by úplne prestali vlaky zo smeru TT a GA chodiť na Hlavnú stanicu. Určite napr. také osobáky, Nové Zámky - Bratislava - Kúty alebo Trnava - Bratislava - Malacky budú musieť chodiť cez Hlavnú stanicu. Tie vlaky, ktoré z východu prichádzajú do BA a končia tu, môžu končiť na Filiálke, príp. v Petržalke.
Reakcia na: Petto #142798:
Len pre poriadok, 1110 nie je pridelena na 133/4., ziadny Tedom nie je prideleny nikam. Vsetky sa tocia.
Reakcia na: no.ev.di. #142802:
Akú máš predstavu o organizácii vlakovej dopravy po otvorení tunela? Niektoré vlaky zo smerov GA a TT pojdu na hlavnú, iné do Petržalky?
Hlavne prosím, aby neodpovedal nikto iný.
Reakcia na: Valec #142792:
ale ale... to plánujete spáchať samovraždu či čo? ? podľa mňa sa spojenia Filiálky a Petržalky dočkáme, len to bude podľa mňa neskôr o jeden-dva roky. Tak či onak tá trať vyrieši s časti dopravu ľudí zo smerov GA a TT do oblasti Nivy a k viacerým linkám MHD + zmiznú hlasy za obnovenie liniek 81 a 82, keďže určite nejaké osobné vlaky a rýchliky pôjdu až z/do Petržalky. Keď na tomto železnice popracujú, tak MHD sa uľaví z časti avšak rozvoj trolejbusovej a električkkovej siete + obnovu vozového parku za mesto+DPB železnice nevykonajú ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #142790:
Ty nie si z Bratislavy? A ja som si podľa nicku myslel, že si.
Ináč ako to vyzerá s tou MHD zadarmo, ktorá má byť v testovaní okolo marca? Či po voľbách sa na to už zabudlo ako na 25Trky voľakedy? ?
Reakcia na: Ámos #142781:
S tým umením by som súhlasil a ešte dodám, že aj cesty vedia stavať a tunely raziť. Predražené olejničky adorovať nebudem a dizajnovať asi vedia len malé veci - príkladom buď ten príšerný minibus alebo ľubovoľná staršia talianska lokomotíva či bus. Snáď jediný pekný taliansky prostriedok hromadnej dopravy je električka AnsaldoBreda Sirio ale tá si to zase kompenzuje spoľahlivosťou ?
Reakcia na: Valec #142797:
No bordel, hentie SORY by mali byť prednostne vyhradené už len na 67ku a nie ich mixovať do mesta na frekventovanú 50ku . Myslim si, keď môžu byť pridelené 1201 a 1218 na 32/6,7 , alebo 1110 na celodennej 70/133/4 ,tak sa dá aj hento, hoci je to iná vozovňa.
Reakcia na: Petto #142796:
Hlavne nechápem, načo II.DTPA vypravuje SORy na linku 50, zatiaľ čo na L67 sú takmer výhradne Citelisy, keď L50 je ďaleko využívanejšia ako L67. ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #142790:
Vidím,že si ako ja, t.j. keď vidím na L50 SOR a mám ísť s ním dlhšiu vzdialenosť, tak si radšej počkám na Citelis. ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #142790:
Nepoznam sice pomery na L2, ale skusim. Ako je na tom obsadenost supravy v inych usekoch L2?
Reakcia na: no.ev.di. #142784:
To je nevýhoda kĺbových vozidiel, že šofér vidí vzadu veľký prd , btw. keby si dal 25 TR na Dolné hony ,tak by si videl ten bordel , tagy a sedadlá roztrhane jedna radost, koľko razy aj aj homelesov vo vozidle zo zastávky Hraničná. Viem čo hovorím ,15 Trkami som cestoval denne 4 roky . Takže prosím nepindať na DD, sú tu o mnoho horšie štvrte v BA ako Dlháče.

Re #142786 Mischo1: Súhlasim Tedomy z Juráku su oveľa viac potagovane ako "dlhodielske" Tedomy z Trnavky a to su pritom "mladšie" . Mal som možnosť ísť vozom 2102 na 22 a to mal len mesiac vtedy, no hnus - pri kočíkoch , vzadu, na dverách tagy a to je krátke vozidlo.
Reakcia na: Preßburg.Germane #142790:
Čo je na nich hanbou? Hanbou je tak akurát umelohmotný interiér viedenských Gräf&Stift, ktorý je na rovnakej, poprípade horšej úrovni než SOR.
Reakcia na: no.ev.di. #142720:
To ti môže byť úplne jedno, lebo toho sa nikto z nás nedožije.

Re #142784 no.ev.di.: Nové? Mne z tvojho vyjadrenia príde že kĺbové.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.