Nebolo by "odveci" , hoci asi viem, že je to nemožné, keby prerobili tu zvukovú izoláciu motora aj v bratislavských,lebo niektoré nám už začínajú dobre hlasne vrčať - viď dnešnýá cesta 1105 ( vzadu sedieť je ako za trest ), i 1106. A ten kĺbak by už mohli zverejniť ,sľubovali mi v maili,že na podzim 2009 bude , no hľa už je 2010 a ništ - iba zmienka o ňom na k-reporte, že už je vo výrobe.
ja som hovoril aj o denných linkách. Inak keď si tú otázku položil už, tak ju obrátim proti tebe ? koľko cestujúcich cestuje z/do GA,ZA,KE a ZV od 23:30 do 3:30? A nemyslel som tieto 4 mestá ale jasne som tam písal, že na tieto smery, keď ľudia cestujú! Takže sa to týkalo denných aj nočných liniek a týkalo sa to všetkých destinácií, teda nielen tých štyroch.
Tedom má vlastný motor pri plynovej verzii, dieselové sú dodávané s motorom Deutz; Solaris sa dodáva s motorom MAN alebo DAF. Problém Tedomu čo sa týka motora je nedostatočná zvuková izolácia, ktorá však bola vylepšená v tohtoročnom modeli Tedom (vrátane kĺbaku).
Vygooglili ste správne. Križovatka I/50 a III/050192 je bod ULS 3724A15 a tá trojka je Myslavská, Križovatka I/50 a III/050191 je 3724A19 a trojka je cesta na letisko: http://www.cdb.sk/files/galleries/mapovelisty/37-24.jpg?w=1000
Pokiaľ ide o prejazd križovatkou, tam to nikto zo zoznamu úsekov nedokáže určiť. Možno sa len domnievať podľa http://www.cdb.sk/Files/Galleries/zlozite-krizovatky/3724A015.jpg?w=1000, že v smere zo Šace je spoplatený len lúč 3724A15.01-3724A15.02, pretože cesta smerom k stredu križovatky je už cestou tretej triedy a vetva 11-09 (ďalej už 3724A015 opakovať nebudem) už nepatrí k žiadnemu z úsekov uvádzaných v zozname, a potom 07-06-03; v smere opačnom by mal byť spoplatený úsek 03-06-07; spoplatnenie úseku 08-12-14-04 je veľmi otázne, pretože aj čiastkový bod 08 aj čiastkový bod 04 sú miestom kríženia lúča 50.2 s lúčami cesty 050191.
Pokiaľ ide o poslednú otázku, z http://www.cdb.sk/Files/Galleries/zlozite-krizovatky/3724A002.jpg?w=1000 je jednoznačné, že spoplatnený úsek končí v bode 3724A002.01, t.j. v mieste zjazdu na Alejovú ulicu.
SORky BN 10.5 sú dobré s tým usporiadaním interiéru akurát pre DP kde počítajú s maximálny obsadením vozidla tak, že všetko na sedenie obsadené (30 sedadiel) + na státie tak 10-20 ľudí. Ešte to usporiadanie interiéru je na figu v tom jak ten priestor ako sú sklopné sedadlá predeľuje zvislá tyč s vodorovnou kde je uchytené operadlo. To malo byť podľa mňa umiestnené už pri tých dvoch sedadlách aby vznikol väčší priestor na státie bez predelu. V BN 10.5 som sa viezol na L50 v Prievidzi a už tam autobus nevládal keď v Bojniciach nastupovali ľudia. Stojacich bolo 30-35 a autobus bol fakt v takom stave, že ešte max. 5-10 ľudí a viac nie. Podľa mňa je kategória 10.5 a 8.5 (aj takú už SOR vyrába, tu je link http://www.sor.cz/site/mezimestsky-autobus-sor-cn-85) uchyláčina. Aj keď čo si dopravca vyberie, tak to by mal výrobca vyrobiť a SOR sa snaží vyhovieť zákazníkom. Len škoda je, že aj zákazníci (dopravné podniky) nevyhovejú svojím zákazníkom a tieto variabilnosti dĺžky autobusov využívajú iba aby ušetrili na úkor komfortu pri cestovaní. Rovnako sa proti cestujúcim obrátila kúpa Solarisov. Začali premávať na L88 a L96 namiesto klbákov. Jediný prípad kde DPB nasadil vozidlá väčšej kategórie pre väčšie pohodlie cestujúcich boli Solarisy na L32 a 133 kde ich v súčasnosti vďaka šibnutým intervalom netreba vôbec.
Skoda len ze ten Tedomacky motor nie je taky kvalitny ako napr. Solarisacky - nezabite ma teraz za moj nazor, hodnotim len z pohladu cestujuceho ,co sa tyka dielnoveho posudku tak to netusim.
Proč? Pizzu,makaróny, olivový olej a lanovky mají dobré ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.