Ináč nevie niekto či do 2020 dali tú Citysphere na overenie jej účinnosti a v prípade, že sa osvedčí sa domontuje aj na Citelisy, Tedomy (ak to umožnuje zmluva) a resp. aj nejaké SORky? Lebo pokiaľ viem v Nitre tiež najprv testovali túto klímu len na jednom buse a postupne sa rozšírila na všetky VanHooly. ?
v DP kde nepracujú takí hotentoti ako u nás, by aspoň pri nasadzovaní krátkych vozidiel na kĺbovú linku skrátili interval. Pokiaľ ma pamäť neklame, tak L78 kedysi premávala v intervale 8/15/8//-, potom 8/15/10//- a posledne sa jej to pretiahlo na 10/15/12//- a úplne ju DPB zabil krátkymi vozidlami ?
práve preto by teraz na L78 mohli skrátiť intervaly a na L133 ich predĺžiť, keďže na L78 začali premávať krátke vozidlá a vozidlá z L133 presunúť na L78.
ešte 180, 147, 901...
mimochodom, nevie niekto aká "zisková" je tá prevádzky 901 po zmene? teda, že či a ak náhodou áno, o koľko sa znížila strata z jej prevádzky...
Výborné... ? to už bolo plánované na rok 2007, potom na rok 2008, nakoniec nás ubezpečovali že to spustia v marci v r. 2009, teraz zase na 2010. A ešte stále nič? WOW... ? ? ? nazaj je to už do siechu, alebo že by do plaču? ?
Dobrý večer! teraz som sa zaregistroval... ☺ chcem sa opytať vás, že DPB tvrdí, že žiadne prečíslovanie trolejbusových liniek neplánuje, no napriek tomu na wikipedii je to tak, že po zahajení projektu BID to bude nutné. čiže ako je to? ?
Ja som neobhajoval zvrátenú nočnú tarifu, toho sa nedožiješ. Ja som len narážal na vymetencove uvažovanie typu "DPB by nezabilo, keby ešte toto, toto a toto, však oni majú peňazí dosť...".
Keď sa potrebujem na 11:20 dostaviť na Monarskú Alej ale spoj L630 idúci práve vo vhodný čas končí na Čiernej vode, Na pasienku, tak je to dlho pešo odtiaľ a je tam aspoň nejaký chodník pre peších a koľko to asi tak potrvá?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe