Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #141883:
Rozmýšľam, kde sa tie sóla stále berú. Či na zmieňované linky (na L94 o tom ani nepochybujem, však z Petržalky vypravujú SORy radšej na plnú 191 ako prázdnejšiu 99) pôjdu SORky?

Re #141894 810zssk: Jeden je sólo a jeden je kĺb (čiže úspora nákladov) a predpokladám že je to tiež kvôli prestávkam.
Otazocka ohladne N91 - pri zavadzani nocakov sa nutnost prestupovania medzi N93 a N91 (namiesto priamej linky) zdovodnovala nutnostou vozu navyse na N93.. Lenze to je podla mna blbost lebo jeden voz na N91 a jeden na N93 su dokopy dva vozy co je to iste ako dva vozy na N93 a nula na N91..

Je teda este aj iny dovod preco ten prestup existuje?
Reakcia na: S499.1023 #141892:
Zatial nikto, kto si myslel, ze navrhe lepsie grafikony, ich nenavrhol... Aj moj pokus nedopadol uspesne - po spracovani sustavy rovnic a nerovnic s jasnymi poziadavkami na preklady, nadvaznosti, etc bol vysledok "nema riesenie" 🙂
Reakcia na: luky1 #141890:
Veď sa relaizuj, ponúkam už niekedy od včera, navrhni nové grafikony....
Reakcia na: Peter6607 #141889:
Sorry. 2336 je Citelis. ? Ostatné čo v tom príspevku #141888 píšem som však určite nepoplietol.
Reakcia na: Ik #141875:


Nehladam vinu v nikom, iba som skonstatoval fakt, ze pri vsetkych elektrickovych nehodach za posledne roky sli elektricky tesne za sebou nie iba preto, ze ich zdrzala zapcha a pod., ale ze im to predpisoval grafikon.

Ale nejde iba o nehody. Z pohladu cestujuceho je neprijemne a nepohodlne, ak na zastavku pridu tri subezne linky naraz (a je jedno, ci sa jedna o elektricky, busy, ci t-busy), a potom dlho nic...
Reakcia na: Peon #141888:
2336 je Tedom?
V 2336 (Tedom) som včera videl, že vodič si dal medzi okraj kabíny a prvé dvere žltú šnúru, kvôli ktorej je možné nastupovať "iba" cez jedno krídlo predných dverí a zároveň sa cestujúci nemôže postaviť priamo vedľa vodiča pri kabíne.

Rozumiem tejto snahe vodiča mať aspoň trošku súkromie v jeho "otvorenej" kabíne, ale myslím si, že týmto si takmer nijak nepomohol. Ale tak lepšie ako nič, nič lepšie ma nenapadá.

PS: V Tedomoch nie je možné nastaviť, aby sa otváralo iba jedno krídlo predných dverí?
Reakcia na: Sommelier #141884:
No Ok, ešte žel. poliklinika na Trnku, tu uznávam že tam chodia rakoviny ktorým je zaťažko prejsť aj 20 keď nechcú.., v opačnom prípade tá je relatívne v pešej dostupnosti od zast. 21/210 Krížna a zvlášť ak idú cezpoľní z Aut. St vystúpivší z nejakého SADistu na ktorého zastávku prešli u seba v dedine 1 a pol km ?
Reakcia na: Sommelier #141884:
Rozmýšľam, pre koľko cestujúcich je zdroj/cieľ cesty práve Trnavské mýto.. možno do Tržnice a prevádzok do Istropolisu.. ja Trnko vnímam skôr ako prestupný bod:
na busy smer Hl. Stanica alebo 204 a 209 - z Nív máš 21 a 210, ok tá by sa potom mohla/mala/musela zahustiť
- na eliny či 1,2,,4 alebo 8 9 14 prestúpiš na Legionárskej/Krížnej
- na busy smer Trnavská, alebo 74 môžeš ísť 205 na Zimák a prestúpiť tam... napr dnes sa hodne využíva cez prac. dni 78 na Nivy ako alternatíva k 205, pričom aj ľudia z ružinova idú niektorí 78 niektorí 205..
- a potom vždy je tu možnosť ísť 50 + 68, z ktorých oboje chodia aspoň v špičke furt
- ostáva nedoriešený oba prestup z Nív cez Trnavské M. na 51.. ide o to aký silný prúd to je
- a druhá vec už keď sme pri linkách na Karadžičovej že stále chýba tá nejaká "polkrídlová" linka :Hl.Stanica - Karadžičova - Dostojevského Rad - Nový Most (napr šotonávrh 210 a od Nív na agregát 😃 ?).. alebo keby to bol bus tak v uvedenom smere môže ísť cez Trnavské Mýto...
Reakcia na: Sommelier #141884:
Pardon, ja som si pomylil jej trasu ?
Reakcia na: 810zssk #141882:
to si vydedukoval z toho že sa 78 tri krát stretáva s električkovou traťou ? Blahoželám. ?

Re #141881 Mike: Priame spojenie Nivy - Trnavské mýto je nepotrebné ❓
Reakcia na: 810zssk #141882:
No ak som dobre čítal a nesnívalo sa mi to tak do konca zimných prázdnin podľa príkazu môžu/majú ísť sóla okrem 87 (tam aj solaris) aj na 78 ❗, 94 a 196...
Reakcia na: Mike #141881:
Ja si myslim ze ak by sa posilnili elektricky, uplne by stacila 178. Trat by to snad zvladla, len neviem ci su vozy.
Reakcia na: ufo #141859:
Súhlasím, 78 má zmysel od D. Honov po Trnavské Mýto a tak by mala premávať ☺
Ak sa nemylim tak dnes je 10. vyrocie zavedenia sucasneho tarifneho systemu v Bratislave, nie? 🙂
Reakcia na: d3k0 #141873:
Mozno by boli do buducnosti vhodne dve veci:
a) ked uz tam lepia ten oznam, tak zaroven tam dat samostatny papier "Prve a posledne odchody" zo zastavky

b) ak to nejde (lebo v DPB casto nejdu trivialne veci), tak proste uviest neskorsi cas kedy uz realne pojdu vsetky spoje 🙂

Ale tym nechcem povedat ze DPB to spravil uplne zle. Uz som v dispecerovi vyjadril svoje potesenie nad tym ako skvele to fungovalo 🙂
Reakcia na: luky1 #141839:
To by ale na jednej radiále nemohlo byť päť, ale jedna, maximálne dve linky.
Reakcia na: ufo #141859:
A 34 najmä pre svoje otáčanie cez Račko tiež nie je zrovna dobré riešenie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.