Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Preßburg.Germane #141792:
Pokial viem, tak SOR sa vystavy Innotrans nezucastnil, ale to bude asi pretoto: "InnoTrans has become established as an international industry showplace focusing on Railway Technology." Ale myslim, ze toto by mala byt dostatocna nahrada:
http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=2 TRANSEXPO 2008
http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=30 UITP EXHIBITION VIENNA 2009
http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=33 Busworld 2009
A pokial sa nemylim, tak neake SORy sa predali do belgicka.
Reakcia na: Preßburg.Germane #141792:
Ty do toho nechceš veĺmi vidieť, ale tvoje predsudky voči všetkému, čo nie je "germánske", sú tak hypertrofované, až je to smiešne.
V čom budú mať tí dvaja pravdu? V tom, že neplatia fyzikálne zákony alebo v tom, že SOR neabsolvoval predpísané skúšky?
Reakcia na: S499.1023 #141789:

Nechcem do toho veľmi vidieť, ale možné je, že nakoniec obaja budú mať pravdu. Ešte sa veľmi nevie čo bude zač. V Praze to jazdí relatívne krátko.
Ani ja tomu veľmi neverím.
Otázka -aj pre ostatných.
Nevie niekto?
Zúčastnil sa SOR vôbec na nejakej medzinárodne uznávanej výstave? napr. Innotrans Berlin. a pod ?
Ak nie, boja totálneho neuspechu v krajinách mimo ex-východného bloku? ? ? ?
Takto, ak sa čo i len jeden výrobok SOR predá - in Österreich / Bundesrepublik Deutschland tak uznám, že tie autobusy sú ozaj dobré. To sa však nevzťahuje na prípadný záujem zo strany niektorého z potulných cirkusov ? .
Dovolím si trošku satyry.
-asi tak: predstavuje sa Cirkus Humberto - uvidíte: slona, klaunov, opice, jednokolku a jedinečný autobus SOR BN 10.5 ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #141788:
a ty k tej úrovni na azete neprispievaš o nič menej ako ja... už len tým doplnením môjho nicku si celú diskusiu zviezol na úroveň, ktorú kritizuješ, tak moc nevynášaj rozsudky, posúdil si aj sám seba, ty "azeťák"
Reakcia na: N/A #141783:
Zjazdná viacmenej je, traťováci ponúkali súhlas na mimoriadnu jazdu aj tento rok, aj keď už papierovo je zrušená.
Reakcia na: Jezo #141785:
Pretože sú obidvaja približne ekvivalentne sprostí.
Reakcia na: no.ev.di. #141781:
Už to tu fakt má úroveň ako niekde na azete. Húf detičiek a jeden síce dospelý, ale o to sprostejší, mieni ignorovať jednak fyziku, ignorovať existenciu nosných a krycích štruktúr, existenciu deformačných zón a súčasne ignorovať aj fakt nejakých homologácií, stláčacích a nárazových skúšok a proste si budú mlieť dokola tie svoje p94oviny.
Reakcia na: Valec #141752:
"Meno víťaza druhej zákazky na 100 autobusov na plynový pohon za 29,88 milióna eur (900,18 milióna Sk) by malo byť známe podľa Záhradníka v najbližších týždňoch." ?
Reakcia na: no.ev.di. #141781:
Mas pravdu. Laminat sa ohol a praskol. Plech sa poohybal a polamal. Ja tam priliz velky rozdiel nevidim. Tak, ci tak tam treba velku cast vymenit. Len je zaujimave, ze ta "pevna" oplechovana T6 musela ist na opravu do Sumperka a trvalo to rok, zatialco "vajickovu" T3 stacilo za polo roka opravit v BA dielnach.
Podobne je zaujimave, ze napriek tymto argumentom sa TAM-BUSy samovyradovali aj hned po ich preplechovani. Inak laminat sa da rovnako nevkusne prepatlat lepidlom, ako plech na Ikarusoch. 😉
A este si akosi neodpovedal, ze ako je to mozne, ze Solaris v Kosiciach dopadol rovnako, napriek vyrazne slabsej zrazke. (1.3t felda v Kosiciach vs. 40t kamion v Prahe)
Reakcia na: M.C. #141782:
Prepáč, ale skratka "Re:" v pravom konci lišty ti nič nehovorí?
Reakcia na: N/A #141779:
vzhladom k tomu ze na mnohych miestach ta trat uz nie je zjazdna a navyse je zrusena tak asi tazko sa tam mohlo nieco take objavit. jedine tak toto http://www.veterany.eu/wp-content/2009/11/CIMG1909.JPG 😃
no.ev.di.: no to máš pravdu
Reakcia na: M.C. #141780:
však na tej fotke kolízie T3 a T6A5, je vidno, že materiál z ktorého je T3 praskol a oddelil sa (pravá časť pod oknom) a na T6A5 sa všetko pokrčilo, poohýbalo a preliačilo. Tie časti čo zostali bez styku s iným vozidlom dopadli lepšie u T6A5. Tiež keď si porovnáme, že koľko krát látané zovňajšky Ikarusov 280 a 283 čo všetko vydržali ešte, ale skúsme si predstaviť, že také úpravy zovňajšku by sme robili na SORoch, že nejakú kúsok plechu privariť. V momente ako by sme takto upravili zovňajšok SORu, tak môže ísť vozidlo do kelu a na opravu znova.
no.ev.di.: Jo diki že to niekto takto pochopil jak som to myslel ? , ja tiež vravím že sa poláme jak hruška alebo jak ty vravíš jak vajce ?
Reakcia na: Valec #141758:
ak DPB v navrhu rozpoctu pozadoval len na nove autobusy 15 mil. EUR (co vychadza na 25 CapaCitnikov) a celkovo dostal na E+A+T len 10,5 mil. EUR, tak to vyjde na:

- 17 CapaCitnikov, 0 SORov, 0 novych trolejbusov, 0 generalkovanych trolejbusov, 0 generalkovanych elektriciek, alebo
- 32 SORov, 0 CapaCitnikov, 0 novych trolejbusov, 0 generalkovanych trolejbusov, 0 generalkovanych elektriciek

(na novy trolejbus chcel 550 000 Eur, na generalky 2 700 000 Eur, na elektricku 350 000 Eur)
Reakcia na: Mike #141756:
keď som do BA novín písal, že objednávka klbákov padne SORu, tak sa zo mňa kripľavý Kadnár vysmieval, ešte ako obvykle dostal priestor na obhajobu... a teraz za krátky čas, vysúťažených 140 autobusov z toho 100ks má dodať SOR... a potom, že si ja vymýšľam ?
Reakcia na: Jezo #141773:
no ja tam vidím podstatný rozdiel - to čo je plechové, alebo má kovový základ, tak sa to pokrčí, ohne, preliači, výnimočne prelomí/odlomí, ale SOR po náraze popraská jak uvarené vajce keď ho hodíš o zem, poláme sa jak slané tyčinky ?
Reakcia na: Ike #141761:
? ? ? dole je dátum 2009, ale nechce sa mi veriť, že je to fakt z tohoto roku...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.