Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Puki #141753:
hej, ale len do doby kým nezačneme v BA myslieť tak ako v BB a možno onedlho aj v ZA, kde uprednostňujú autobusy pred trolejbusmi. Ak tento stupídny trend dojde aj do BA, tak mesto bude trolejbusy vtláčať CNG autobusmi a máme po chlebe. ?
Reakcia na: M.C. #141772:
PRedpokladam, ze nejazdis vela elektrickami, ked sa tak bojis laminatu. 😉
Mozes napriklad vysvetlit, aky e rozdiel medzi laminatom a plechom na tomto obrazku: http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=29565&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=512
A takisto nemam dojem, ze by sa Solaris spraval inak, pri celnom naraze: http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=8404&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=5426
TeBeCe: no keď som ja videl fotky na nete napr. od Solarisu , Volvo a pod. tak mali to s plechu alebo z čoho to bolo, ale nebolo to také jak na fotke SORu , proste keď v narazíš do plechu tak sa to ohne a nie jak na tej fotke že to tam je ohnúté a popraskané jak - Sadrokarton
Reakcia na: boxcar #141768:
a ostatne autobusy maju cela z panciera, vsak? ?
už sa fakt teším na tie naše , hehe ?
Radovid: , boxcar: Ja som tu už písal že ten SOR nie je zrovna z najlepšieho mat. spravený a ani nie je dosť bezpečný, ako fakt by som chcel vidieť ako by vyzeral keby doň takej primeranej rýchlosti z - Boku doň v pálil 🙂 to by inač vyzeral ako iné busy keď vpáli kamión alebo niečo iné
Reakcia na: Radovid #141767:
prisahambohu, zadný nárazník a motorový kryt je z laminátu
Reakcia na: M.C. #141766:
No ako plech to naozaj nevyzerá, ja by som tipoval, že to bude laminát
No pekne vyzerá, ale tam v zadu to vyzerá ako keby bol s kartónu a nie s plechu ?
Reakcia na: M3go #141763:
Zaujímala by ma rýchlosť nárazu, ktorú tam nitko nespomína. Ak to bolo pri nejakej veľkej rýchlosti tak je potom SORka pekne odolná, ale myslím si, že to bolo len niekde v meste... 🙂
Reakcia na: M3go #141763:
NB 12 srry 🙂
No ale dúfam že nám ten úrad nezoberie preč tie - Citelisy ako že ja fakt neviem o čo im ide. Tak ako dostali sme ich od Košíc teda od toho prepravcu a zaplatili sme im niečo a za to že nebola žiadna súťaž tak teraz ako čo ? .
To chcú povedať že keď dostanú ponuku od niekoho na auta nové tak nezoberú. Ne oni asi povedia najprv že - ano ale spravíme súťaž aby to bolo fér. A teraz si predstavte že spravili by tú súťaž a prihlásia sa dajme tomu 5 automobiliek a medzi nimi - napr. Škoda ta čo im núkala auta. A vyhrá to aj tak ten čo im núka. No to mi pripomína - SOR ? ? . Tak to tiež nie je vysúťažené ach, ten náš úrad nech sa tiež niekam ... ?
Reakcia na: Valec #141758:
Len doplním, aby ma niekto nepochopil zle.
Myslel som, že súčasnými vysúťaženými dodávkami kĺbov by sa mal doplniť/nahradiť nutne potrebný počet vozidiel tak, aby v ďalších rokoch mohla obnova pokračovať prirodzeným tempom (cca 20 kĺbov ročne). A nie že by sa zasa zopakoval stav z rokov 1997-99, že sa vo veľkom obnoví VP a ďalších 12 rokov nepríde opäť nič.
Reakcia na: M.C. #141757:
Kĺbový TEDOM by sa mal v tomto období dokončovať, samotní predstavitelia spoločnosti hovorili o výrobe do konca roka a testovaní na začiatku budúceho.
Bolo by zas treba na január vybaviť návštevu v závode. ?
Reakcia na: Mike #141756:
Ja by som mal aj jeden racionálnejší. Ak by sa v budúcom roku okrem Ik415 podarilo zgenerálkovať (aspoň väčšiu časť ak nie všetky) Ik435, mali by sme VP kĺbových vozov z polovice nový a z polovice po GO.
Ak v roku 2010 príde 75 nových vozov (25 Capacity a 50 SOR), tak 30 je na doplnenie VP a 45 ako náhrada za TamBusy, naftové a prvé CNG Karosy.
Ak v roku 2011 príde zvyšných 50 SORov (a hoc aj tie zvyšné Capacity), bude to náhrada za CNG Karosy a najhoršie Ik435.
Tým sa obnova na ukončených súťažiach vyčerpá a pre rok 2012 bude potrebná nová súťaž. Či už bude NB 18 CNG alebo hocičo iné, je jedno. Každopádne o výsledkoch už bude rozhodovať niekto iný. Taktiež sa týmto môže dosiahnuť lepšie rozloženie dodávok nových vozidiel, lebo ak by zas vo rokoch 2010-11 prišlo 185 nových vozidiel, tak si to tu v roku 2020 zasa môžeme hodiť.
Mike: Máš pravdu, tiež súhlasím že sa bude čakať kedy vyrobí SOR NB 18 CNG.
Ale napadlo ma že možno sa bude čakať aj na TEDOM. Pretože som sa v lete ich pýtal na ich stránke že či už majú hotový na papieroch veľký TEDOM a oni že áno a že už ho aj robia. Do konca roka ho mali už zverejniť ale akosi stále nič, a už by ho chceli aj skúšať. No uvidíme ako to dopadne celé, ale rok 2010 bude opäť srandovný ? ?
Reakcia na: Valec #141752:
Prečo nevypísať posledný tender na 60 ks kĺbových cng?
- sor ešte nemá cng kĺbak a ak má ešte nie je homologizovaný a v sériovej výrobe
- vozidlá vysúťažené z toho tendra by nestihli dojsť do volieb
- "cestujúci" - voly/i(či) sa dobre dajú ohúriť aj 25 novými kapacity a neskôr zopár kĺbovými sormi .. to bude Hviezdoslavovo zaplnené na prasknutie aj tak
- každý tender bol terčom kriticky či pre vysokú cenu (kapacity), príp. netransparentnosť (podozrenie z korupcie?) (citelis, kĺb.sor) avšak na kritiku sa zabudne keď sa tie vozy zaradia do bežnej premávky, avšak vyhodnoteniea následná kritika za tender by prišla dosť tesne pred voľbami a vozy by ešte nejazdili
- o DD a Karlovku je už aj tak dobre postarané a tam 60 kĺbových plyňákov netreba
- mediálne prezentované dôvody ako kríza, menšie kapitálové výdavky pre DPB, ... blabla
Reakcia na: Valec #141752:
Takze najneskor zajtra by sme mali vediet ci boli tie CB v poriadku zakupene ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.