Čo je to ten mestský vzhľad? Ten kus prednej masky s veľkým logom? Jediný rozdiel medzi štuttgarstkými a našimi je výška DPZ. Koniec koncov výsledok ďalšieho tendra to len potvrdzuje.
pol miliona = 1 dvere, 5 milionov = specialna klima pre BA ktora sa nebude vyuzivat (cize konstrukcne navrhnuta tak, aby vydrzala 20 rokov nepracovat ? )
luky133: Máš na mysli že budú tak vyzerať ako 1999. Ale inač sa mi snívalo že došli takto zladene že : To čo je čierne tak bolo červené a zostalo len to strieborné okolo
Blbost, CapaCity sa myslim vyraba v Nemecku a v ramci EU plati volny pohyb tovaru takze by na to uz ziadne clo byt nemalo. Jedine ze by tie autobusy dodavali nalozene cigaretami a alkoholom ? Naklady su vyssie akurat na prevoz a pripadne provizia pre predajcu, ale to by urcite nemalo byt 185 000 EUR.
No, ale oni kupovali len 3-dverovú variantu tam sú nejaké peniaze navyše a neviem či tam náhodou nejazdia v klasickej úprave CapaCity a nie také prečačkané ako to naše BA a také sme možno aj objednali. (Ale aj tak sa mi zdá cena vysoká)
Kedy má prísť vlastne prvé CapaCity? Jaunár-február je ešte skoro či nie?
"Plánovaný je nákup 40 takýchto vozidiel v cene 23,4 mil. Eur (cca 705 mil. Sk), t.j. 585 000 Eur (17,6 mil. Sk) s DPH za jedno vozidlo." - cize o 185 000€ viac ?
nechame sa prekvapit co nam DPB nadeli, mozno to bude aj dobre ze vodic bude viac chraneny pred zimou ked sa mu budu otvarat dvere dalej od kabiny . Co by urcite vodicov potesilo a mozno by bolo aj dobre urobit mu tam viac "sukromia" a nepustit ludi medzi kabinu a prve dvere malo by to vyhodu aj v tom, ze by vodicovi nezavadzali vo vyhlade a nemusel by prosit ludi aby sa posunuli, bola by to prevencia pred zbytocnymi zdrzaniami a nedajboze mimoriadnej udalosti ?
"Stuttgarter Straßenbahnen (SBB), which operates public transport in the German city of Stuttgart, has doubled its 19.5m four-axle articulated Mercedes-Benz Citaro CapaCity O530GL fleet to eight. The latest four have three full-width doors instead of four, 49 seats and space for 129 standees. They cost over €400,000 (£363,000) each."
Buses Magazine, November 2009
aj to tvoje pojazdne muzeum ale moze byt aj prijemne. Keby sa o tie vozy postarali a urobili im GO tak by tu kludne vacsie mnozstvo IK435 mohlo ostat, nikdy nie je zle mat vacsiu rezervu ? . Jedina nevyhoda IK435 je v tom ze nie je nizkopodlazny inak to boli celkom pekne busy. A keby sa na kazdy bus dala reklama LBC tak by bol aj nater jednotny ?
myslim, ze po vyradeni Karos by mali nasledovat BamBusy a potom az IK415 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
Kedy má prísť vlastne prvé CapaCity? Jaunár-február je ešte skoro či nie?